Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    mp maailma

    Mahtaa olla mielenkiintoinen vekotin
  2. #2
    Ihan mielenkiintoinen laite. Tekstissä oli myös toinen hyvä pointti eli ahtimien mahdollinen yleistyminen tehdaspeleissä. Kehitys, päästöt, taloudellisuus toi ne jo autoissa, joten ei mikään mahdottomuus, että tulevaisuudessa myös moottoripyörissä olisi ahtimia vakiona.
  3. #3
    Hyvältä näyttää pyörä. Kyllähän ahdin olisi poikaa. Jospa joskus elämässä saisi aikaan rakentaa/rakennuttaa puhaltimella varustetun katulaillisen pyörän... (haaveilua)
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  4. #4
    Kyselin tuota kompressoripakettia keväällä 999S:ään ja lupasivat palata asiaan kun se on kaupan.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  5. #5
    Lainaa (mikkoyli @ Heinä. 16 2007,17:31) kirjoitti
    Kyselin tuota kompressoripakettia keväällä 999S:ään ja lupasivat palata asiaan kun se on kaupan.
    Luulis, että tuota vois jo saada kun samasta pakasta tuo kasattu
  6. #6
    Niillä on kuulemma ollut ongelmia vetosysteemin keston kanssa. V-Rodeihin ovat myyneet pakettia ensin Sprintexin nimen alla ja myöhemmin Vance&Hinesin kanssa, mutta on Amerikan foorumien mukaan ollut paljon monenlaisia ongelmia. Sehän olisi ollut sleeperin näköinen V-Rodissa mitä olisin halunnutkin, mutta valitsin kuitenkin turbon. Viive tietenkin haittaa, mutta tuntuu toisaalta hyvältä kun alkaa tulla voimaa. Se mötykkä on vaan vähän ruma koneen sivussa. Toisaalta kompressori rasittaa konetta esim. matka-ajossa vaikka lisätehoa ei tarvisikaan koko ajan.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  7. #7
    Lainaa (mikkoyli @ Heinä. 16 2007,17:31) kirjoitti
    Kyselin tuota kompressoripakettia keväällä 999S:ään ja lupasivat palata asiaan kun se on kaupan.
    Antoivatko minkäänlaista hinta-arviota?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  8. #8
    No, olihan tuossa (ainakin) männävuosina JKL:ssä ahdettu rottatyylinen seiskapuokki (?) turboducce.

    Onkohan jo pyörien taivaassa?

    Tosin, saattoi olla ehken eri kaliberin laite, hehheh...
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  9.  
  10. #9
    Ei minkäänlaista hinta-arviota, mutta V-Rodin paketti maksaa Amerikassa 5000-6000 $ eli tuo Ducatin sarja maksaisi varmaan saman täällä Euroissa. Ei älytön jos toimii.
    999:stä tulisi armoton pyörä...
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500