Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
    Eli miehekkäämmät äänet haussa kyseiseen pyörään.Mielellään ei kovin kovat mutta matalammat.Mielessä ollut LeoVincen pönttö.Kokemuksia tuosta vaimentajasta?Saa myös suositella muitakin...
    Itse ostin omaan äffään leovincen sliparin. Ihan tyytäväinen olen ollut pönttöön ja kyllä se murisee huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen. Akralta ei taida saada tällä hetkellä f.i malliin sliparia, elikkä joutuis ostamaan vanhan mallin ja patentoimaan itse sen lamdan reiän siihen. Muiden merkkien tarjonnasta en tiedä. Netistä yritin etsiä muitakin ja laittelin sähköpostia kauppiaille, mut mitään ei kuulunut, joten tyydyin ostamamaan leovincen.
    JustJust
    Kuuntelin tuolta youtuben videoilta eri pönttöjen pörinää ja tuo Leovincen matala mörinä miellytti. Hinta-laatusuhdekin näytti olevan kohdallaan, joten kävin tänään ostamassa Vincen Carbon sliparin.

Asennus oli helppo. Tuo killerin ruuvi oli vaan aika v-mäinen saada auki. Myöskin itse killeri oli aika tiukassa ja joutui vähäisetkin jerkut pistämään peliin. Lopputulokseen olen kuitenkin tyytyväinen. Nyt rupesi menopeli kuulostamaan oikeasti moottoripyörältä!
    Honda CBR 600 F -05
    olivat kyll tehneet vähän hankalaks ton killerin ruuvin tosiaankin.. vaikka tietäävät et se otetaan heti pois niin siltikin pitää tehdä asiasta niin hankala. pihdeillä pyöritin alun siitä killerin ruuvista ja loput sai sormilla pyöritettyä. Pihdeillä piti myös vähän väännellä killeriä et lähti irti. Oli kyll aika laimeet äänet killerin kanssa. Mut nyt on hyvä.. =)

meinasitko muuten -JJ säädättää pyöräs sliparin vaihdon jälkeen?
    JustJust
    Lainaa (Tpoint @ Heinä. 19 2007,23:06) kirjoitti
    olivat kyll tehneet vähän hankalaks ton killerin ruuvin tosiaankin.. vaikka tietäävät et se otetaan heti pois niin siltikin pitää tehdä asiasta niin hankala. pihdeillä pyöritin alun siitä killerin ruuvista ja loput sai sormilla pyöritettyä. Pihdeillä piti myös vähän väännellä killeriä et lähti irti. Oli kyll aika laimeet äänet killerin kanssa. Mut nyt on hyvä.. =)

meinasitko muuten -JJ säädättää pyöräs sliparin vaihdon jälkeen? *
    Ajattelin ensin katsoa miten pyörä käyttäytyy ilman commanderia ja penkitystä. Vielä en ole havainnut mitään tehokatoa, nykimistä, putken paukkumista tai lämpöjen nousua. Leossa tietysti löytyi paikka tuolle lambda-anturille, joten sen tietenkin tökkäsin kiinni. Lieneekö tuo sitten parantanut asiaa?

Eihän tuosta penkityksestä tietysti haittaa ole. Käyttäytyminen paranee ja kulutus vähenee. Mutta jos pyörä ei kummemmin ala oireilemaan niin voi jäädä tuo säädätys kokonaan väliin. Tietysti jos liikaa ylimääräistä löytyy niin johonkin ne on aina laitettava. (ennemmin pyörään kuin emännän vaatteisiin)
    Honda CBR 600 F -05
    Jeps.. En itsekään ole vielä huomannut mitään muutosta, muuta kuin äänen.. ;)
    JustJust
    Vielä tuosta Leovincen paketista... Joissain putkissa on kuulema sellainen reikälevy valmiiksi hitsattuna putken sisällä. Onneksi Fi -mallissa reikälevy löytyi jämätavarana paketin pohjalta.

Paketista löytyi myös sellainen hengarin näköinen "veto-koukku" härpäke. Löysitkö Tpoint tälle mitään virkaa? Itse en. Tosin ensin ajattelin että sillä olisi saanut tuon killerin nyhtäistyä paremmin irti, mutta killeristä ei tietenkään löytynyt mitään reikää, jotta toimenpide olisi onnistunut. Pihdeillä tosiaan itsekin reipäisin siitä killerin yläreunasta niin lähti veke.

Onko sulla muuten kanssa Carbon? Ja paljonko maksoit?

Edit: Vastaan itse itselleni. Vetokoukku oli varmaankin sitä putkien kiristysjousta varten.

Honda CBR 600 F -05
    Mulla ois Devilin pönttö käyttämättömänä, laitoin sähköpostia sulle Jasso_Salamela.
    CBR 600F -99
    Lainaa (-JJ @ Heinä. 20 2007,10:31) kirjoitti
    Vielä tuosta Leovincen paketista... Joissain putkissa on kuulema sellainen reikälevy valmiiksi hitsattuna putken sisällä. Onneksi Fi -mallissa reikälevy löytyi jämätavarana paketin pohjalta.

Paketista löytyi myös sellainen hengarin näköinen "veto-koukku" härpäke. Löysitkö Tpoint tälle mitään virkaa? Itse en. Tosin ensin ajattelin että sillä olisi saanut tuon killerin nyhtäistyä paremmin irti, mutta killeristä ei tietenkään löytynyt mitään reikää, jotta toimenpide olisi onnistunut. Pihdeillä tosiaan itsekin reipäisin siitä killerin yläreunasta niin lähti veke.

Onko sulla muuten kanssa Carbon? Ja paljonko maksoit?

Edit: Vastaan itse itselleni. Vetokoukku oli varmaankin sitä putkien kiristysjousta varten.
    Tosiaankin se koukku oli sitä kiristysjousta varten.. Alumiininen mulla on.. piti vähän nuukailla ja ottaa alumiininen. 328€ oli hintaa kun oikein tinkas.. mut ei kait sillä kuorella ole vaikutusta ääneen..?
    JustJust
    Itse yritin käytettyä löytää, josko olis saanut vähän halvemmalla. Ei löytynyt, joten ostin uutena. (410€)
    Honda CBR 600 F -05
    Lainaa (-JJ @ Heinä. 21 2007,09:49) kirjoitti
    Itse yritin käytettyä löytää, josko olis saanut vähän halvemmalla. Ei löytynyt, joten ostin uutena. (410€)
    moro mistäs löysit carbonin tohon hintaan ?
    Lainaa (Putte^ @ Heinä. 22 2007,21:37) kirjoitti
    Lainaa (-JJ @ Heinä. 21 2007,09:49) kirjoitti
    moro mistäs löysit carbonin tohon hintaan ?
    Kuopion jammucentteristä. Oli sellainen nuori naismyyjä, jolta sain tuohon hintaan tingittyä.
    Honda CBR 600 F -05
    Leovince meni tilaukseen.Parin päivän päästä kuulee miten pärisee
    Onko kellään tietoa että sopiiko vm 05 seen esim 99-00 putki ? onko siinä muuta eroa kuin että lamda puuttuu?
    Itse heitin tilauksen vetämään viime viikolla MIVV "GP" putken pätkästä. Nyt sitä vaan odotellaan kuumeisesti. Asennuksen yhteydessä käytetään pyörä penkin kautta ja katsotaan sitä huimaa tehon lisäystä tai putoamista Palailen asiaan kun putki on saapunut / kiinni.
    Musta 600 CBR F(armari)
    itsellä 600f ja yoshimuran rs-3 koko crominen!
    kyllähän nuo pojat on soundeja kehunut
    eipäs enään kuulosta 600cc:ltä

miten saan lisättyä kuvan tänne
    *pojat on poikia lelut vaan kasvaa*
    Mikähän reikälevy on kyseessä?
    Lainaa (xtreme12 @ Heinä. 24 2007,15:55) kirjoitti
    itsellä 600f ja yoshimuran rs-3 koko crominen!
    kyllähän nuo pojat on soundeja kehunut
    eipäs enään kuulosta 600cc:ltä

miten saan lisättyä kuvan tänne
    Mitä makso mistä ostit
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Lainaa (Jasso_Salamela @ Heinä. 25 2007,20:39) kirjoitti
    Mikähän reikälevy on kyseessä?
    Mp lehdessä (1/07) olevassa putkivertailussa oli juttua tuosta väliputken ja vaimentimen väliin tulevasta "laipasta". Laipan kanssa testipyörän (Tonninen kiksu) tehot olivat takapyörältä 95,5 hv. Ilman laippaa ja killeriä säädettynä 161,8 heppaa. Aikamoinen kuristin siis tuo reikälevy. Lehden mukaan kiekko on tarkoitettu Saksan markkinoille alle 100 hv:n malleihin.

Itse heitin kyseisen kiekon saman tien mäkeen.
    Honda CBR 600 F -05
    Juuri kun saa mökäpöntön asennettua niin paskalakit rupeaa niitä ratsaamaan.
    Poliisivaltiolle *
    Honda CBR 600 F -05
    Nyt on MIVV GP-style slipari kiinnitetty ja käytetty penkissä. Keskiseisontatuen joutu ottaa pois, ei huvittanu rupee keksimään mitään viritystä ettei ottais ketjuihin kiinni. Kivat pörinät lähtee (ainakin omasta mielestä). Tehon lisäys oli huimat 3.1hv / 1.6nm vakio putkeen nähden. Oli kuitenkin tasaisesti kaikilla kierrosalueille. Painossa oli kyllä eroa, vakio 7kg vs mivv ~2,5kg (ja tietenkin + se keskiseisontatuki )
    Musta 600 CBR F(armari)
    Leo Vincen Carbon paikallaan ja kyllä on komeet äänet..
    Lainaa (juzza @ Heinä. 30 2007,23:13) kirjoitti
    Paljonko maksoit?
    Honda CBR 600 F -05
    Lainaa (-JJ @ Heinä. 31 2007,17:20) kirjoitti
    Lainaa (juzza @ Heinä. 30 2007,23:13) kirjoitti
    Paljonko maksoit?
    Sain pyörän mukana..
    Nonni nyt on tilauksessa Leovincen carbon slippari... Sitä odotellessa
    Alumiini leovince ilman killeriä ja tuntus nykivän kaupunkivauhdissa...tosin en muista tekikö noin vakiovaimentimella...
    Lainaa (Jasso_Salamela @ Elo. 16 2007,14:37) kirjoitti
    Alumiini leovince ilman killeriä ja tuntus nykivän kaupunkivauhdissa...tosin en muista tekikö noin vakiovaimentimella...
    Itsekin olen huomannut sen että vähän nykisi kaupungi vauhdissa, mutta ajaa vähän kovempaa niin nykiminen loppuu..
    JustJust
    nonni nyt on leovincen carbon kiinni, tuhisee mukavasti, ilman killeriä .
    Killerin kun heitti paikalleen nii loppu nykiminen
  30.  
    tais killeri multa lentää jo samantien romukoppaan
    JustJust
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen