Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko kellään kokemusta miten tuollaiset (vaahtomuovilla) pehmustetut pyöräilyshortsit toimisi ajopuvun alla? Alkaa pidemmillä lenkeillä pers puutua cebarin päällä istuessa. Olisiko niistä apua vai onko vaan haittaa.

Hyvä vaihtoehto olisi varmaan tuo geelipenkki. Onko tietoa paljonko tuollainen penkin "geelitys" maksaa? Ja kuinka hyvä sellainen on pehmusteena? Ja kuka niitä pk-seudulla tekee?

Oli ratkaisu mikä tahansa, niin se ei saisi heikentää ajoasennon tukevuutta. Eli mutkissa pitäisi olla sama istuvuus kuin nyt eikä mikään liukas/höllyvä tms. penkki taikka ajoasu ettei meinaisi penkillä pysyä.
    xxx
    Pyöräilyshortsit on aikas hyvä juttuajaessa pitempiäkin matkoja. Käy ostamassa polkupyöräliikkeestä oikeat pyöräilyshortsit ja laitat ne suoraan ihoa vasten... ei alle mitään alushousuja. Päälle voi sitten pistää mitä vaan.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Pari kaveria teki parintuhannen kilsan reissun kahdessa paivassa 916/999/1098 Ducateilla nimenomaan nailla shortseilla ja kehuivat erittain hyviksi. Itse olen naisellisen pehmustettu itse ja tyydyn geelisatulaan Monsterissani.
    Oikeissa pyöräilyhuosuissa on nahkaa se pehmuste.On must polkurattaalla pitempiä lenkkejä ajellessa.Toimii myös konepyörällä.
    Kokeilin itsekin pyöräilyhousuja pitemmällä reissulla. Muuten hyvät mutta liian lämpimät ja ainakin tässä mallissa liian iso pehmuste etupuolella (istuuko joku munien päällä!??).
  6.  
    Alkaa kuullostaan siltä, että urheilukauppaan shortseja ostamaan, jos vaikka olisi jo alennusmyynnissä. Kiitokset vastauksista!
    Olisipa vaan hankkinut ennen Norjan matkaa... Toisaalta kaverin ajoasento Suzuki GSX-R:llä piti huolen siitä, että taukoja oli tarpeeksi *
    xxx