Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    JOVVAIN....

.........Naaaaaaaa, semmose kokhenneen norjan jutajaan mutterpyörän tunteeki just tuosta vihreestä maalista...

....."Lautan saavuttua satamaan täräytti se sen verran, että Piipun pyörä kaatui. Onneksi ei käynyt pyörälle juuri mitään. Takajarru hieman vääntyi ja runkoon jäi muistoksi hieman vihreää maalia. Meinasi meidänkin VFR kaatua, mutta onneksi Mika sai jalalla tukea. Minäkin yritin ottaa vaistomaisesti jalalla vastaan, mutta eihän se ylttänyt"....

Somat paikat te sieltä löysitte, ihan oikiat kohteet mut se Juvasshyttaki ois ollu lähellä kans (1800 m.o.h.) mut ompahan toisellekki kerral sit jotain..

Soma lukea & hyvät kuvat !

Tokko ois vielä vitejoo jonku kassinpohjal jääny....?
    Lainaa (mchuurre @ Heinä. 29 2007,09:45) kirjoitti
    .........Naaaaaaaa, semmose kokhenneen norjan jutajaan mutterpyörän tunteeki just tuosta vihreestä maalista...

.
    joo ... mä oon tosi kokenu norjan juutaaja
    sen siitä opin et en ottanu pyörän jalkaa pois maasta ennen ku oli paatti laiturissa.....

jotai vitejoo anni kuvaili...e tiiä onko mahollista laittaa tänne

mä nyt teetän munki kuvat cd:eelle...laitan ne jossai vaiheessa tänne esille.....
    Lainaa (piipu @ Heinä. 29 2007,20:45) kirjoitti
    jotai vitejoo anni kuvaili...e tiiä onko mahollista laittaa tänne *
    Juu, on vitejoo on. Kyydistä kuvattua mutkapätkää ja maisemaa. Se on Mikan hommia että mihinkä saa sen näkyviin kaikkien iloksi. Mie en ossoo

Kohtalokkaat seuraukset oli reissulla.. *

Päässä ei pyöri tällä hetkellä paljon muuta kun moottoripyöräily. Perjantaina käytiin Raumalta hakemassa mulle oma pyörä!! * Ja eilen oli eka ajotunti ja kivvaa oli!! Torstaina jatkuu taas ja parin viikon päästä pitäs olla toivottavasti inssi.. Sit pääsee vihdoin itekii *

Pakko oli päästä johonkii hehkuttamaan.. *
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Annuska @ Elo. 07 2007,09:54) kirjoitti
    Pakko oli päästä johonkii hehkuttamaan.. *
    .. ROCK ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Perjantaina käytiin Raumalta hakemassa mulle oma pyörä!! Ja eilen oli eka ajotunti ja kivvaa oli!! Torstaina jatkuu taas ja parin viikon päästä pitäs olla toivottavasti inssi.. Sit pääsee vihdoin itekii
    hienoo
    minkäs pyörän ostit? kerkeet vielä monta kilometrii ajella tänä vuonna

edit:tyhmä minä....siellähän se pyörän merkkiki oli näkyvillä...

Kohtalokkaat seuraukset oli reissulla..

Teillä tuo Norjan reissun budjetti nousikin sitten omiin sfääreihin
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
    Lainaa (Jerry Cotton @ Elo. 08 2007,16:11) kirjoitti

Teillä tuo Norjan reissun budjetti nousikin sitten omiin sfääreihin *
    Juu, kävi vähän niinku siinä yhessä mainoksessa et "hinta just nyt pompsahti.." Mut ei se haittaa!! *

Just käytiin ajelemassa MUN pyörällä (siis Mika ajoi) ja sit kotiin päästyä ajelin pari kertaa parkkiksen päästä päähän ja harjottelin ihan vaan isommalla pyörällä ajamista ja kaasun ja kytkimen käyttöä.. Vähänhän tuo on vielä hakusessa, mut huomenna toiselle ajotunnille!
    Lainaa (piipu @ Elo. 08 2007,11:19) kirjoitti
    hienoo *
    minkäs pyörän ostit? kerkeet vielä monta kilometrii ajella tänä vuonna * *

edit:tyhmä minä....siellähän se pyörän merkkiki oli näkyvillä... *
    Juu, siis tuonne Honda-puolellekin piti mennä jo ilmoittautumaan.. Eli Hondan CBF 600 S ABS oli sit se mihin päädyin. Ja punanen tietty!! Tai viininpunanen oikeestaan. Parin viikon päästä toivottavasti *
  10.  
    Hiphei,

Oli pakko kommentoida ja nostaa tätä meidän reissukertomusta ylös muiden Norjan matkaa suunnittelevien tietoisuuteen.

Itse olen ollut pyörätön nyt n. 1,5v koska taloprojekti sivuutti vähäksi aikaa pyöräilyn mutta ehkä jo ensi kesäksi on menopeli tallissa.

Hienot muistot tuli mieleen kun tätä päiväkirjaa lueskeli, suur kiitos Annille että jaksoi pitää päiväkirjaa joka ilta.

Niin ja tuon Norjan reissun jälkeen suunniteltu itä-euroopan reissukin toteutui, reissussa oltiin minä, JerryCotton ja LaMasquerade. Aivan loisto reissu sekin!!

Mutta oikein hyvää ja turvallista Norjan matkaa kaikille sinne pyrkiville, toivottavasti tästä matkakertomuksesta saa jotain irti!
    Niin ja tienpäälläkin varmasti tavataan, jossain vaiheessa !

Nyt - Yamaha Super Tenere xt1200z 2011
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12