Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Huomenta
    onko kenelläkään kokemuksia tuorinki-tuulilasista cbr kuussatasessa?onko siitä hyötyä kun kuskilla on mittaa 183 celsiusta?Muuten niin mukava pyörä mutta päässä humisee tai sitt kypärä pyörii knupissa..jaa mistä/minkä merkkinen kandee hankkia?jos..
    Hölömö mutta Innokas
    Itse ostin ebaystä tupla kuplan. hyvin hävis tuuli . Ja ulkonäköki parani... En tiedä merkkiä , mutta ei ollut paha hintakaan.
    Cebarin niinkuin monenmuunkin alkuperäisplexi on an...sta.
    Itselläni oli Cebarissa sekä että tuplakupla sekä touring.
    Pitempänä miehenä sinulle voisi sopia tuo touring, mutta tuplakupla on paremman näköinen. Touringin miinuspuoleksi laskettakoon myös apukuskille tuleva kohtuuton pyörre, joka viskoo päätä sinne tänne. Tuplakupla on ihan toimiva ja pikkusen kyykkäämällä pääset kokonaan "tuulensuojaan" merkkejä; MRA, Puig, Zero Gravity
    Mulla touring plexi tollasessa cbr:ä ja oon 186cm pitkä. Pyörre tulee just suoraan ainakin mulle kypärään. Takapenkkiläisellä ei niin pahasti ku istuu mun suojassa.
    Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!

Honda CBR600F -98
    ex-Honda CBR1000F -98
    ex- Honda CBR600F -93
  5.  
    tourinkipleksi hankittu,ei pahan hintainen mutta sellainen aika lerppu.ehkä hivenen parempi/hiljasempi.ainakin siinon vähemmän naarmuja...vielä
    Hölömö mutta Innokas