Moro,
Linkki
Tuollainen sattui silmään thespeedtriple.comia
selatessa.
edit: linkki päivitetty.
premier
emeritus
Kiitokset linkistä, tätä olenkin koittanut etsiskellä. Päivitä linkki myös tuonne MP-tallin "Muutama huoltomanuaali"-threadiin.
Kiitos ja kumarrus![]()
Oisko kellään tallessa tätä? Itellä vaan ruottinkielinen niin ei oikeen taivu![]()
K750 -61
Linkki korjattu. Mut sä ilmeisesti puhut nyt siitä pyörän mukana tulleesta käyttöohjeesta? Jos haluut sen ymmärrettävällä kielellä (englanniksi) niin sano vaan kauppiaalles niin ne tilaa sulle uuden.
Toi linkin opas on service manual, ei siis pyörän mukana tuleva Owner's handbook.
premier
emeritus
Moto-Seinäjoelta saa käyttöohjekirjasen oikein härmänmurteelle käännettynä. Samassa kirjassa on ohjeet Speed Tripleen, Sprinttiin ja uuteen Tikruun.(wille- @ Kesä. 24 2007,10:52) kirjoitti
![]()
![]()
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Loistavaa, kiitos linkistä.
Minä en saanut mukaan Moto-Seinäjoelta kuin ruotsinkielisen manuaalin. Pikkasen oli arpomista, että sain mittarin muutettua maileista kilometreiksi.
Aika erikoista että ei ole edes näitä perusasetuksia tehty liikkeessä valmiiksi(Epimetheus @ Heinä. 11 2007,17:05) kirjoitti
Itse sain Motoboxista ruottalaisen manuaalin mukaan kun heiltä oli suomenkieliset loppuneet, mutta jo 1000km ensihuollossa sain suomalaisen manuaalin painotuoreena matkaani......
TRIUMPH Speed Triple 1050 -07, Matt Black
No perskule, mulla vaan Londoota...![]()