Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Paljonkohan kyseisessä pyörässä on mittarivirhettä ollu yleensä?
    Jokseenkin tuntuu siltä ettei paljoa. Tulee vähiten kilsoja mittariin kun oon ollu reissussa muiden pyörien kanssa. Tankattu ollaan samaan aikaan ja tietenkin nollattu tripit. Tosin onko nopeus ja matkamittarit toisistaan riippuvaisia?

Tosin tääkin tieto on vaan perstuntumalta todettua.
    Musta 600 CBR F(armari)
    Yksi nopeustaulu jopa näytti moottoripyörälleni nopeuden ja mittari 90km/h kohdalla, niin todellinen nopeus 88km/h. Yllättävän vähän heittoa. Olin ajellut sen mukaan, että enemmän heittää.

Matkamittari minullakin näytti vähemmän kuin kaverilla. Kumman sitten enemmän väärässä? Aika tarkkaan tuo matkamittari piti paikkansa noiden tiekylttien osoittamien paikkakuntien kilometrien kanssa.
    xxx
    Omassa se oli jotain 4-5% luokkaa tuo heitto. Tuokin asia tuli korjattua Speedohealerin avulla, joka piti hankkia piikkiä pienemmän eturattaan takia.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Eilen kävin testailemassa mittarivirhettä GPS:n kanssa.. 60km/h GPS nopeutta mittari näytti 62km/h, vastaavasti 80km/h nopeudessa 83km/h mittarissa ja 100km/h:ssa mittari näytti 104km/h. GPS oli TomTom Rider 2nd edition.
    Alla vakiorattaat ja uudet z6:set.
    GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
    Omallani ajoin näyttötaulun ohi pari päivää sitten ja pärrän mittarin näyttäessä 87km/h niin taulussa luki 80km/h.

Eli omani sitten heittää ihan reilusti...
    Pitänee tarkastaa omastakin paljonko heittää kun eroja kerta on...itse kun ajan mittarinmukaan 110-115km/h niin kaikki ajavat autoilla ohi.
    Mistä tolasen Speedohealerin saa ja mitä maksaa?
    Honda tai Yamaha, so not kunhan cebarilla ajaa
    storm ainakin myy speedohealeria, hintaa en muista.
    mulla kilosessa sepossa mittarivirhe on olematon jos gps:sää on uskominen... 100:n vauhdissa gps : 99/100 ja 120:n vauhdissa gps 118/119...
    CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
    http://www.hondariders.fi
    ei minullakaan kovinkaan montaa kilometriä mittari heitä 80 nopeudessa.. pari kertaa auton perässä ajanut nopeus näyttöön ja pari kilsaa muistaakseni heitti.. mut siltikin se +20 enemmän vauhtia mitä nopeusrajoitus on..
    JustJust
  12.  
    itse asensin digimittariston ja ajan nopeus näyttöön 80 oman mittari mukaan niin nopeus näyttö sanoo 97

taitaa nuo tien laidassa pönöttävät näytöt valehdella
    pitää kokeilla poliisi tutkaan
    *pojat on poikia lelut vaan kasvaa*