Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kun lähtee hiukan heikolla kaasulla paikaltaan liikkeelle, niin pyörä päästää traktorimaisen "tritritri" -äänet. Kyseessä lienee aivan normaali juttu mutta mistä se johtuu? Isommalla kaasulla lähdettäessä kyseistä ääntä ei kuulu. Venttiilitkö naputtaa? Onko tuosta mitään haittaa pyörälle?
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
    Mulla kuulu samanlaisia ääniä... Olen elänyt nyt kolme kesää siinä uskossa että ääni kuuluu ketjuista. Itellään ainakin ketjut liikkuu ylös alas reilusti silloin kun lähtee pienillä kierroksilla liikkeelle. Oikealla tiukkuudella ovat kylläkin.
    Suzuki RF 900R
    Täytyis tietää malli ja merkki ja sitten kilsatkin olis hyvä. Mutta eiköhän se voiman siirtoon mene. Omassa Guzzissa kuului pientä naputusta liikkeelle lähdössä ja koko mekaniikka menee nyt uusiksi.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Mulla ainakin pitää ketjut juurikin tuon äänen pikku kaasulla
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  5.  
    Ketjuista kuuluu, kun ei oo vielä vetoa päällä...

No, pitää nyt sen verran korjata, että voihan se olla toki jostain muustakin. Mutta jos ketjut ei ihan pakasta vedetyt enää oo ja sopivan löysällä, niin johan kuuluu, että "tirtitirti".

Viisas pääsee vähemmällä!