Tuollainen härpäke tuli tänään haettua RM Heinolta Tampereelta.
Ensimmäisen 150 km:n jälkeen tuntuu hyvältä. On vaihteeksi hienoa ajaa selkä suorana.
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Eikö olekkin hieno pyörä. Itse vaihdoin matkalehmä bemari RT:n viime viikolla uuteen TDM:ään ja ole vielä tuhannen kilometrin jälkeen tosi tyytyväinen.
Se ihan kuin pyytää mutkatietä alleen.
Ajoasento on tosi hyvä ja tehot riittää ainakin mulle.
Täällä muuten kansainvälinen TDM foorumi:
Carpe TDM
Kiitokset linkistä.(xs2jammu @ Touko. 26 2007,21:40) kirjoitti
Mitä pyörään tulee, niin olen siihen nyt ihan hullaantunut. Siinä on sellainen ajoasento, että sen kanssa voi mennä "maailman ääriin".
Tehot riittävät minullekin vallan mainiosti. Entisessä oli hummia miltei tuplasti, mutta enpä minä niitä jää kaipaamaan. Reissun päälle pitäisi hetimiten päästä. Ja tosiaan niille mutkapätkille. Pyörä on loistavan kevyen tuntuinen ajaa.
Pitäisi vielä löytää jostain sivulaukut ja teline. Melkeinpä Givin sivulaukut tulee hankittua. Takalaukku on jo (52 ltr), kun en sitä suostunut pyörän mukana antamaan. Kapan sivulaukuista luovuin vaihdon yhteydessä.
Jammun omat laukut ovat pienet (30 ltr) ja taitavat kustantaa paljon.
Taidan ottaa yhteyttä RM Heinoon ja yritän vongata sieltä halvennuksella Givin laukkuja.
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Onneksi olkoon, selkä kiittää. Eipä meitä taida montaa täällä olla. 12t takana ja edelleen tyytyväinen. *![]()
Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
25t km ( kolmessa vuodessa ) takana TDM900:lla..
Ja tosiaan "Tedium" pyytää päästä aina välillä pitemmälle reissulle..
Viime viikolla Lapin Nuorgamin kautta Norjan Kirkkoniemeen ja takaisin Hesaan ( kaikkineen 3240 km )
Ja selkä kunnossa
Antti
Onneks olkoon,minuakin on TDM aina kiinnostanut ja taidankin
kokeilla sitä seuraavaksi,nyt on FJR,joka on ehkä hieman ylimitoitettu mun tarpeisiin,muuten ihan ok.
Tere tulemast joukkoon. Meikällä alla XJR-130![]()
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Tarkistin mopon koon... siis 1300 se oli tai kirjoitusvirhe![]()
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Samasta ylimitoitetusta painosta siirryin TDM:ään. Edellinen bemari kun painoi sellaset 85 kiloa liikaa.(TKA59 @ Heinä. 13 2007,23:19) kirjoitti
Illalla pitäisi olla Turussa matkavarusteineen ja kahden viikon päästä osaan kertoa millainen euroopankävijä tää TDM on.