Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Kaksi vuotta tyytyväisenä FJR:n omistajana kävi ensimmäisen kerran outo starttausongelma.
    Olin MP-reissulla Juhannuksen jälkeisen viikon, joka oli kyllä aika kostea viikko (siis ilmojen suhteen). Reissu meni kuitenkin entiseen tapaan hienosti. Matkan päätteeksi "tiskasin" pyörän ja höräytin pelin talliin.
    Eilen aamuna (n. 1,5 vkoa reissusta) kun olin lähdössä ajelulle, niin pyörä ei suostu käynnistymään.
    Startti pyöritti hyvin, josta päättelin ettei virtapulaa ainakaan ollut. Tosin pieni akku ei kestä pitkiä startteja, joten sahaus päättyi akun lataamiseen.
    Akun taas lataannuttua uusi yritys. Nyt kone lupaili, kun startatessa annoin hieman kaasua, mutta sama lopputulos ja taas akkua lataamaan. Pari soittoa merkkihuoltoon ei tuonut tulosta.. Vaiva oli heille outo ja TPS -anturi (jota ei vielä vaihdettu) ei moista oiretta tee.
    No autotallin hyllyltä löytyi tenupullo, jonka sisällön kaasin tankkiin ja "hölskyttelin" pyörää kunnolla. Seuraavaan pitkähkön "sahauksen" jälkeen kone lähti yskähdellen käyntiin. Hetken pärskähdeltyään käynti tasaantui tutun kuuloiseksi ja kaikki oli taas kuten vanhoina hyvinä aikoina

Ainoa harmi oli, että klo 8:00 ajelu muuttui eri pituisten "lataus-sessioiden" vuoksi klo 18:00 ajeluksi

Monissa keleissä ja "liemissä" FJR:llä ajeltuani en koskaan aiemmin ole vastaavaan ongelmaan törmännyt.

Tämä tiedoksi ja neuvoksi josko joku vastaavaan ongelmaan törmää
  2.  
    Lienee pesun jälkeen ottanut kosteutta johonkin sähköliitoksiin...Itse olen tehnyt aina niin, että pesun jälkeen käytän pyörän lämpimäksi, jotta kosteus haihtuu paikoista...

Vastaavanlaisiin tapauksiin ainakin FJR:n osalta käyttäjät suosittelevat kääntämään kaasun puoliväliin auki ja starttaamaan...yleensä silloin kyllä aina lähtee! (Huom! Ei omakohtaista kokemusta, vaan noita ulkomaankielisiltä foorumeilta luettua...)
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-