19-21.7 pitäs pörähtää päivittämään Koli, vaan majoitusta on niukasti tarjolla. Onko lähiseudun tietäjiä? Voi olla hotelli, motelli, mökki?
... jotain piti muistaa
En asustele sielläpäin mutta kun itse olen pikaista majoitusta tarvinnut, majoitus on loppujen lopuksi löytynyt tuolta:
http://www.nettimokki.com
Ja tietysti voithan yöpyä Lieksan puolelta, esim Timitranniemen leirintäalueella tai tietysti Lieksan jossain hotelleista. Lieksan ja Kolin välillähän liikennöi lautta jolla sitten pääset tarkastamaan ite Kolin... Lieksasta taas sitten löytyy, tai ainakin sieltä läheltä löytyy mielenkiintoisia paikkoja ...
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
vaikka esim. tämä(TeeVee @ Heinä. 11 2007,08:13) kirjoitti
Taitaa olla muste loppunut kun ei näy hintoja jolla yöpyminen onnistuu(TeeVee @ Heinä. 11 2007,08:07) kirjoitti
![]()
Alan edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
Älä saata minua kiusaukseen, osaan sinne itsekin.
Loppuhan se, muste. Tytär on kolifani. Minä voisin taas poistua maasta. Osaan käyttää nettiä ja bongasin toki noi esitetyt. On kummaa, että hotelli vie voiton, but: jos kellään ei ole autenttisempaa tietoa, kiitän toki ystävällisyydestä. Nyt on loma-aika ja tämä on Suomi. Hinnat hirvittää, mutta ei sitä yhteen viikonloppuun kuole![]()
... jotain piti muistaa
Kukassitä hintaa kyttää jos nukkua tarvii? Ja majapaikkojahan tässä vaan tiedusteltiinkin...(Viluveli @ Heinä. 11 2007,22:22) kirjoitti
![]()
Tempore Nihil Sanat
Ymmärrän tytärtäsi, Kolihan on perhanan hieno paikka. Itteasiassa oon pikkasen ihastunut koko pohjois-karjalaan. Lapsuus tuli vietettyä siellä ja muistot niiltä ajoilta on aivan mahtavia. Vieläkin tulee piipahdettua parin vuoden välein katsomassa miltä Lieksa näyttää... Ja taas syksyllä mennään(seku @ Heinä. 11 2007,22:28) kirjoitti
![]()
Tempore Nihil Sanat
Nurmeksessa ei ole hinnankirossa hotelliyö, ellen väärin muista niin 35€. Matkaa kolille tulee n. 80km.
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
http://www.futurefreetime.fi/
Ei muistaakseni kovin kallis ja melko rauhallinenkin paikka taitaa olla. Olin tuolla joskus talvella.
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
Tytsi kuunteli vaihtoehdot ja päätti: "Ulos Suomesta". Niinpä kiitän kaikkia ja alan tsekata Viron majoituksia. Ite oon siellä väsymiseen joskus pyöriny, vaan tytsi ei![]()
... jotain piti muistaa