Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onkos kukaan onnistunut löytämään suomesta kirkkaita etuvilkkuja 10r:n mistään? Itseä kiinnostais kovasti, mutta kun ei löyty Kiinnostaisi myös kuitukatteet, mistähän mahtaa saada?

Kiitoksia asiantuntevista vinkeistä jo etukäteen.

siis vilkkujahan on joka lähtöön niin ledi vilkkuja kuin myös normi polttimoisia. Jos laittaa ledi vilkut pitää laittaa myös vastukset. Vilkkuja on lähes tulkoon jokaisessa moottoripyöräliikkeessä. parhaimmat vilkku valikoimat löytyy varmaan storm.motorilta, allrightilta ja duellilta.
    600rr
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-Kawasaki-ZX10R-Clear-Flushmount-Euro-Turn-Signals_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35598QQ

ihZ006QQitemZ160135987328QQrdZ1QQsspagenameZWDVW" target="_blank">BÄM!</a>

Ihmisillä on ennakkoluuloja tilata ulkomailta. Itse olen tilannut mopoon 8 eri härpäkettä ebaylta. Halvempaa, helpompaa (usko tai älä mutta paypal tekee ostamisesta kätevämpää kun kaupassa käynti) ja löytyy 'exoottisempaa' kamaa.

F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Täytyy varmaan "luovuttaa" ja avata toi Paypal, oli meinaan sen verran halvat nuo vilkut ja just sellaset mitkä pitääkii!!
    Käyppä tarkistaan alan liikkeessä olisiko er6 mallien vilkut samat?Jostain sellainen muisti kuva..Ei ollenkaan varmaa.Sillonhan ne sais sumekolta.Sama kun zx10r 2006-2007 vilkut samat kun zx6r 2005-2006..
    BMW S1000rr 2010
    Siis mitä? Kirkkaita etuvilkkuja. Eikö ne orginaalit ole ihan riittävän kirkkaat? Ite olen paremminkin yrittänyt niitä tummentaa. Katsele vaikka ebays:ta sopivia firmoja, jotka myy neuvostosuomeen.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
    Lainaa (CeeCee @ Elo. 05 2007,01:28) kirjoitti
    Siis mitä? Kirkkaita etuvilkkuja. Eikö ne orginaalit ole ihan riittävän kirkkaat? Ite olen paremminkin yrittänyt niitä tummentaa.
    Tässä nyt vissiin ajettiin kirkkaalla takaa väritöntä, mikäli et ymmärtäny... Kas kun '04-'05:ssa on vilkun lasit oranssit...

Itekin oon haveillu noista kirkkaista etuvilkuista. Ei oikein käy ne oranssit lasit ainakaan vihreeseen pyörään, kun takavilkkujenkin (mini-sellaisten) lasit on kirkkaat.

Ninja forever, man!
  8.  
    Lainaa (*10r* @ Heinä. 10 2007,22:43) kirjoitti
    Onkos kukaan onnistunut löytämään suomesta kirkkaita etuvilkkuja 10r:n mistään? Itseä kiinnostais kovasti, mutta kun ei löyty Kiinnostaisi myös kuitukatteet, mistähän mahtaa saada?

Kiitoksia asiantuntevista vinkeistä jo etukäteen.
    Kirkkaat vilkut, Suomesta.

Kuitukatteet, Suomesta.