Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Lainaa (LassiJ @ Heinä. 16 2007,11:27) kirjoitti
    Eikös kuitenkin hieman syksymmällä olisi järkevintä katsoa sitä pyörää pyyntien ollessa alimmillaan. Kevääksihän hinnat taas nousevat. Toisaalta säästää talvisäilytyksen hinnan jos ei ole omasta takaa talvisäilytyspaikkaa.

    Laskeskelin hieman että taisin 400e enemmän saada ER-5:stani keväällä kuin olisin syksyllä saanut. Ja Hornettikin maksoi ostaessa hieman vähemmän syksymmällä (tosin liian aikasin syksystä näin jälkeenpäin miettien tuli ostettua) kuin keväällä joten todellakin kannatti pitää 2 pyörää talvenyli säilössä

    Hieman tullut mietittyä että onko se talvisäilytys todellakin niin mahdoton nakki että nuo hinnat heittävät noinkin paljon vaik onko se vain kiinni ihmisten "keväthurmasta" jonkavuoksi innoissaan maksetaan aivan eri summia kuin syksyllä?
    Ostin kanssa vaimolle opettelupyöräksi pari vuotta sitten elokuussa 500cb -hondan 3200 eurolla ja myin sen seuraavana kesänä jussiksi seuraavalle opettelijalle 4600 eurolla.
    Vaihto uuteen sensijaan kannattaa tehdä keväällä koska hyvitys ainakin kaverin pyörästä oli talven yli säilyttäessä kasvanut n. tonnilla viime keväänä. Uuden hinta oli pysynyt ennallaan.
    Eli missään nimessä käytettyä prätkää ei kannata ostaa keväällä mutta jos liikkeestä vaihtaa uuteen se kannattaa tehdä keväällä.
    Miten muiden kokemukset?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  2. #32
    Itse ostin oman 99` Horna 600:n talvella ja todella paljon säästin. Kaupanpäälle myyjä vielä säilytti pyörääni lämpimässä kevääseen.
    En ole hetkeäkään ostostani katunut. Todella kiva peli.
    Diu diu DIU!
  3. #33
    Lainaa (LassiJ @ Heinä. 10 2007,13:51) kirjoitti
    -yli 80-100 matkanopeutta ei jaksa pitää ilman pleksiä ainakaan pitempää matkaa. Niskat kramppaa, paikat puutuu jne.
    -Yleensä huonommat jarrut & jousitusosat
    Tuosta ajonopeudesta, ettei se mielestäni kyllä tuskaa ole milläänlailla päästellä yli 120km/h. Oikeanlaisella varustuksella saat ilman kiertämään sivuilta ohi suht vaivattomasti. Itsellä nahkatakki. Hieman kyyristämällä asentoa ja 140km/h taittuu yksi käsi tangolla, eikä todellakaan puudu mikään paikka. Asiaa helpottaa jos pistää hieman matalemman ja leveämmän tangon, jolloin asento on väkisinkin hieman matalemmalla.

    Btw. Olis tossa tälläin vielä epävirallisesti myynnissä tommonen musta lievästi tuunattu (kultanen crossitanko, Harri's Hornet kahvakumit, Engel Eye tuplalamput, BOS:in slipari ja metallinhohtomustat vanteet kultasella vanneteipillä.) 600 Hornetti vm. 00, ml. 24tkm. Dynojetin suutinsarja ja K&N filsu mukaan. *

    Joutuu luopuun väliaikasesti pyöristä asunnon takia *



    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  4.  
  5. #34
    Lainaa (LassiJ @ Heinä. 10 2007,13:51) kirjoitti
    -yli 80-100 matkanopeutta ei jaksa pitää ilman pleksiä ainakaan pitempää matkaa. Niskat kramppaa, paikat puutuu jne.
    Lainaa (Revittäjä @ Heinä. 22 2007,10:16) kirjoitti
    Tuosta ajonopeudesta, ettei se mielestäni kyllä tuskaa ole milläänlailla päästellä yli 120km/h. Oikeanlaisella varustuksella saat ilman kiertämään sivuilta ohi suht vaivattomasti. Itsellä nahkatakki. Hieman kyyristämällä asentoa ja 140km/h taittuu yksi käsi tangolla, eikä todellakaan puudu mikään paikka.
    Juur tulin viime vkonloppuna Mikkelin suunnalta takas Hkiin, isolla tiellä matkanopeutena 150. Ainoa mikä puutui oli hanuri, joka ei oo tottunu tollasiin rykäyksiin. Onneks oli pakko pysähtyä tankkaamaan Mäntsälän Shellille

    Kyllähän se tuuli muutaman kerran riepotteli kun tuli hieman isommalle aukiolle, mutta ei sen kummempaa. Odotin paljon pahempaa. Hki-Mikkeli suuntaan mennessä muistin Keravan kohdalla omistavani pikkuplexin
    No ehkä sit ens vkolla kiinni, kun matka suuntautuu Seinäjoelle.
    What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12