Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Mitäs ootte mieltä? Kannattaako ostaa? Saako suoristettua?

...niin ja kyseessähän oli Speed Triple 1050:n takarunko
    <p>...</p>
    siis kai tuon suoraksi saa mutta haiskahtaa kovalta hommalta
    itse jättäisin "kaupanhyllylle"

R1

Ite jättäsin ostamatta. Näkyvät vauriot saa kyllä korjattua, mutta siellä kun saattaa olla piileviä vaurioita. Esim, väsymismurtumia tulevaisuudessa...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Kaiken saa suoraksi. Vaatii vaan isoa vääntökalua ja mittanauhaa. Sekä tuossa tapauksessa hiukka heftiä halkeamaan.

Kannattaa ostaa, mutta muistetaan notta hinnan tulee korreloida damagen kanssa. Itse noita touhunnu useampia. Yhden moottorikelkan rungonkin oikaissut välineinä autonosturi ja 3 metrinen 5*2 lankku ja rautakanki. Suoraan kulki ja niin edelleen..

Edit: Takarungon väsymis - jutskilla oo mitään merkitystä. Siihen loudaantuu niin vähän suhteessa painoa ja se on niin moenista kohdin kiinni ja ristipantteessa ettei väänny.

Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
    Lainaa (Proffa @ Kesä. 20 2007,08:03) kirjoitti
    Edit: Takarungon väsymis - jutskilla oo mitään merkitystä. Siihen loudaantuu niin vähän suhteessa painoa ja se on niin moenista kohdin kiinni ja ristipantteessa ettei väänny.
    Niin no, aika vahvasti sanottu.. Onhan jotku saanu Busienkin ehjät takarungot vääntymään, tosin ilmeisesti laukkusetin ja kyytiläisen avustuksella.
    Cbr 600f -99 -> YZF 600R -01 -> Cbr 600f -01 -> R1 -04 -> Carina II -88
    Jep. Ja tiedossa on, että triplen takarungon kiinnikkeet on saatu lohkeemaan miehen ja matkatavaroiden painosta (kiinnitettynä takalaukkutyylisesti penkin päähän). Tämä oli siis alkuaan ehjä runko...
    premier

emeritus
    Mitäs tommonen takahäkki uutena kustantais? olis varmaan helpoin ja paras ratkasu kun ei sit tarttis miettiä koko ajan kestääkö korjaus vai ei...
    04 Buell xb12s

Lainaa (Proffa @ Kesä. 20 2007,08:03) kirjoitti
    Kaiken saa suoraksi. Vaatii vaan isoa vääntökalua ja mittanauhaa. Sekä tuossa tapauksessa hiukka heftiä halkeamaan.

Kannattaa ostaa, mutta muistetaan notta hinnan tulee korreloida damagen kanssa.
    Miltä kuulostais 100€ ?

..sit, itse en ole näiden kanssa ikinä vääntänyt, mutta joidenkin viesteistä päätellen saattais onnistua ilman kuumennuksia yms., eli aivan amatööripajan välineistöllä ja raa-alla voimalla? *
    <p>...</p>
    Lainaa (hannu11 @ Kesä. 20 2007,09:46) kirjoitti
    Miltä kuulostais 100€ ?
    Se kuulostaa kovalta hinnalta vääntyneestä varaosasta.
    Lainaa (Bluesman @ Kesä. 20 2007,08:03) kirjoitti
    Ite jättäsin ostamatta. Näkyvät vauriot saa kyllä korjattua, mutta siellä kun saattaa olla piileviä vaurioita. Esim, väsymismurtumia tulevaisuudessa...
    Täysin samaa mieltä. Metallikin on kuitenkin "Kulutsosa", joka elää ja väsyy matkan varrella. Mutta kukin tyylillään... Itse en lähtisi kikkailemaan tommosen kanssa.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Kesä. 20 2007,10:11) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Kesä. 20 2007,08:03) kirjoitti
    Täysin samaa mieltä. Metallikin on kuitenkin "Kulutsosa", joka elää ja väsyy matkan varrella. Mutta kukin tyylillään... Itse en lähtisi kikkailemaan tommosen kanssa.
    Komppaan edellisiä, 100 euroa noin kierosta kamppeesta on paljon ja vaikka sen saisikin suoraksi ja ehjän näköiseksi, ei se tarkoita että se on ehjä.
    oikasisin ja hitsauttausin vahvikkeet luttukohdalle.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Satanen kasasta vääriä putkia on kyllä v*tusti. Kakskymppiä lähempänä totuutta. Itse etsisin suoran.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  14.  
    kyllä tosta käyvän osan saa, jos pillit saa jostain niin 10# helpompaa kuin kylmänä vääntää.

Hintaa on kylläkin aivan liikaa, oletko kysellyt purkaamot läpi, jos löytyis ehjä?
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!