Elikkäs ostajaehdokkaan puolesta kyselen, paljon pitäs keulaa tiputtaa jos koiranluita pidentäisi esim sentillä? Paljon tippuu perä tuolla sentillä? Pyörä tulisi ~160senttiselle... onko ihan mahdoton ajaa kaupungissa ilman muutoksia? En lupaillut liikoja mutta en haluaisi ajattaa toiselta puolelta Suomea toteamaan että kissa onkin liian korkea![]()
K750 -61
Eikös ostajaehdokas voi käydä istumassa kissaa jossain lähempänä ja jos toteaapi hyväksi niin sitte ajella sinne puolelle suomen... Etupään madalluksessa, eli kun keulaa laskee putkista niin ajo muuttuu rauhattomaksi. Ite oon laskenu, jos en väärin muista niin, 7milliä ja sen kyllä jo ajossa huomasi.![]()
Itselläni on madallettu pyörä. Kävin tossa kattomassa noita alkuperästen penkkien korkeuksia. Mun vuosi mallin (2001) suzuki GSX-R 750 korkeus penkin kohalta on alunperin ollu 829mm kun vastaavan ikäsessä thundercatissa se on 810mm
eli eroa on muutama sentti. *
Itse olen 168 pitkä ja mulle ainakin se alkuperänen korkeus oli aivan liian korkee, varpaat ylisivät vaan maahan. Yks suht matala pyörä on honda CBR 600f siinä ylsi jopa päkiät *
Mutta nyt kun on madallettu giksu niin siinä yltää jalat kunnolla maahan ja ajoasentokaan ei kauheesti ole kärsiny.
Sitä pyörää on koiranluilla laskettu noin pari senttiä. muistaakseni.
Olen vaihtamassa pyörän uudenmpaan joten jos kiinnostaa ostaa valmiiksi madallettu niin voisin harkita helmeni *myymistä.
<p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
Jos koiranluilla alat puottaan perää, niin pienikin luitten pidennys muuttaa korkeutta aika paljo. Kantsii ottaa tarkkaan selvää kuin paljo perä tippuu milläkin koiranluun pituuksilla enneku alat itte madaltaan![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
No se olikin nopea ostajaTais vaan Isäntäkin tykästyä mopoon sen verran että tiedä sitten kumpi sillä enempi ajelee... mutta nyt
edit: Vähän jäi kyllä ikävä Cattia.. kun lähdin viimoiselle reissulle niin kävi mielessä että eihän tästä voi luopua
K750 -61
Tiedoksi muille joilla ehkä sama ongelma.Minä oon 158 cm ja eilen pudotettiin 3 cm istuinkorkeutta vaihtamalla linkut..ja nyt pelittää hyvin..helppo homma ja toimii..eikä ainakaa ajo-ominaisuudet huonontunu..eikä tartte enää pelätä että kaatuu koko soppa *![]()
![]()
Onko tietoa miten Yamaha XJ600S -94 sais matalemmaks?
Tässä ei ole "koiranluita"?
Honda VF 500 F II 1987
Tää on 164 ja Pasosta otin satulasta vekka 5 cm, keulasta putkia 20mm kruunuista läpi, sit löysäsin takaiskarin ihan nollille. Nyt yltää kantapäät maahan ja ihan hyvä ajettava![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -