Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Olen hankkimassa tellua ja nyt täytyis tietää tuosta 72KW ja 92KW erosta. Olen juuri käynyt koe-ajamassa yksilöä jonka rekisteriotteessa on 72KW. Onko kaikilla rekisteriotteessa 72KW? Suzukin maahantuonnista kertoivat että tehot on kuristettu 72KW:iin moottorinohjausyksikön avulla (Miksi rajoitettu?). Onko kukaan ohittanut rajoitusta? Kuinka se tarkalleen tehdään? Mitä se rajoittaa? Kiperiä kysymyksiä mutta täytyy tietää ennen ostoa
    Tuontipelit voi olla noita 72kW malleja, mutta suurimmasta osasta lienee rajoitukset poistettu jo alkuperämaassa.

TL Zone

e: Paska linkki, mutta pistä searchiin 72kW

TL1000R
    Soitin tänään suzukin maahantuojalle ja annoin pärrän penkin alla löytyvästä moottorinohjausyksiköstä numerot niin kertoivat että on rajoitettu boxi eli jotain 100heppaa. Boxissa ratkaiseva numerosarja on 32920-02F21 ja ennen kaikkea tuo loppuosa 21. Viitsisikö joku tsekata penkin alta että mitä numeroita löytyy?
    Saksassa ainakin vielä 90-luvulla rajoiteltiin pyöriä vakuutus tms. syiden takia alle 100 heppaan. Olisko tuokin niitä peruja ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    muistaakseni sieltä boxilta pitää katkaista joku ruskea piuha, ja ottaa imukurkkusupistukset pois, niin on täyret sitten.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Heinä. 09 2007,18:08) kirjoitti
    muistaakseni sieltä boxilta pitää katkaista joku ruskea piuha, ja ottaa imukurkkusupistukset pois, niin on täyret sitten.
    useiden tuntien eri forumeiden selailun tuloksena sain tietää että valkoruskea piuha täytyis katkaista eculta ja tosiaan noi imusupistukset pois mutta sitä en saanut selville että onko joku tosiaan tehnyt noin ja todistanut että homma tosiaan pelaa.
    Lainaa (Athene @ Heinä. 09 2007,18:07) kirjoitti
    Saksassa ainakin vielä 90-luvulla rajoiteltiin pyöriä vakuutus tms. syiden takia alle 100 heppaan. Olisko tuokin niitä peruja ?
    Näin ne minullekkin epäilivät suzukin maahantuonnissa.
    mun tellussa oli se ruskea piuha poikki ja hyvin toimi. tehotkin varmaan oli täydet, kun keuli satasesta kaasulla ja pysyi 998:ducatin matkassa kiihdytyksissä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Heinä. 09 2007,22:40) kirjoitti
    mun tellussa oli se ruskea piuha poikki ja hyvin toimi. tehotkin varmaan oli täydet, kun keuli satasesta kaasulla ja pysyi 998:ducatin matkassa kiihdytyksissä.
    Oliko normi välitykset? Miten helposti kakkosella keulaa pystyyn? Pitää varmaan katkoo se piuha. Onko ne supistukset siis ilmanputsarissa?
    Moro,

Oisko niin, että siinä sun ajamanssa Tellussa olisi sama pata, kuin 1000 Strommissa?

Nääs, jos Strommin 72 kW pata on asennettu Telluun, niin silloin mosassa on muutakin kuin vaan ohjausboxi erona. Strommissa on pienemmät imuventtiilit ja vähemmän nostoa nokka-akselilla, muuten sama pata kuin Tellun.

terv,
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
  11.  
    Mulla ainakin luki Tellun papereissa 72 kW mutta totuus oli jotain ihan muuta Kävin penkittään, kun vaivasi itseäkin, onko siinä ruutia. Olihan sitä 91,6 kW kuitenkin. Siinä on power commander, joten tuntui aika hassulta, että olisi kuristettu...