AJOHanskassa
Kuinka esitellä tuo motoristisurvival ohje kohteliaasti kanssamotoristille ilman että syyllistyn hänen ajotaitojen epäilemiseen. Ilmeisesti ei ole kohteliasta kertoa asiasta suoraan, vaikka mielestäni pyörän käsittely näyttää epävarmalta tai on muita sellaisia indikaatioita että liiallinen varovaisuuskin voi johtaa ongelmiin.
Kai se sitten vaikuttaa siltä että väitän itse ajavani paremmin kuin hän... lueskelen kuitenkin itse tuota oppiakseni lisää ja osallistun yhä eak kursseille vaikka olen ajanut moottoripyörällä vuodesta 1983.
![]()
Triumph Tiger 1050 ABS -07
Kaikki alle 1000 kuutioiset ovat mopoja, mutta niin ovat yli 1000 kuutioisetkin.
Jos on asenne kohdallaan niin kritiikkiä kestää kyllä.
Hyvä opus muuten, itsekin tutustuin vasta nyt.
Printtaa se ja sano, että löysit hyvän opuksen netistä iskiessäsi sen kaverin käteen. Jos ei lue, lämpiää sillä ainakin saunan kiuas.(mark @ Heinä. 06 2007,11:53) kirjoitti
Jos on epäluuloisempi kaveri, niin rypistele nippua sen verran, että voit väittää lukeeneesi sen itse ensin..![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Tuo on ollut minulla tietokoneen työpöydällä jo pidemmän aikaa, ja tunnustan lukevani sitä aina silloin tällöin.
Aikuinen nainen nexusti
+1(Trinity @ Heinä. 06 2007,12:16) kirjoitti
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kyllä mielestäni osoittaa vaan tervettä itsesuojeluvaistoa, jos ottaa ko. opuksen luettavakseen. Jos sitä ei halua lukea vaan alkaa epäilemään ehdottajaa ajotaidon kritisoinnista, lienee kyse jonkin sortin asennevammasta.
Se on mielenkiintoinen kirjanen, pyrin sitä silloin tällöin lukemaan ja tarkoitus olisi alkaa näitä ajokurssejakin käymään, kunhan aikataulu ja budjetti sen sallii.
Kawasaki Er-5 -05
Kawasaki Z750s -06
Honda CBF1000S -08
Siinähän opetetaan ajamaan nopeammin - eihän se ole huono jos sellaista opasta lukee. Itse perustelin tuota juurikin tuolla vastaohjauksen opetuksella kun tulostin pari kopiota tuosta ja tarjosin muille luettavaksi.