Pitäis ostaa toinen potta kun vanha kakkoskypärä on tullut heivattua roskiin ja emäntäkin haluaisi joskus taas kyytiin. Köyhän ei ole varaa ostaa huonoa ja n. 7 Schuberthin kokemuksella merkissä pysytään edelleen.
C2:sta ei vielä ollut talossa ja sellaisen ajattelin hommata. Org-shopin hinnat ovat kohtuullisen kilpailukykyisiä mutta kun tuo kokopuoli ei ole vielä täysin selvillä niin täytyy päästä ensin kokeilemaan. Putiikissa asioineet varmaan osaavat kertoa että voiko siellä testata kypärää päähänsä vai onko sovitus tehtävä jossain muualla? Tai onko pk-seudulla muita potentiaalisia ostopaikkoja? Maahantuojan (Tokimoto) sivuilla mainittu hinta ainakin oli 460 € vs. Org-shopin 399,-
"Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
"Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
Eiköhän siellä sovittaa saa jos kokoja hyllyssä.
Mä ainakin messuilla sovitin Reliatecin pisteessäja sen jälkeen tilasin potan.
...
Tuusmotorissa voit sovitella. Sovitin siellä ja tilasin Saksasta. (niin josset jo ostanut...)
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Itse asiassa projekti on vielä vaiheessa koska tuli yllättävää rahanmenoa. Sovituspaikan löysin kyllä (Frank Nyman) ja jos ei parempaa ostopaikkaa (hintaa) löydä ulkomailta niin mielestäni Reliatecin 399,- tai Frankin 420,- + kypärähuppu kaupan päälle ovat ihan potentiaalisia tarjoksia täältä Härmälandiasta.(Myrskylintu @ Heinä. 08 2007,01:11) kirjoitti
Kuten jo aikaisemminkin taisin mainita niin joku "ilmainen tankillinen bensaa tjsp" ei riitä kannusteeksi ottaa riskiä ja tilata ulkomailta verrattuna siihen ylellisyyteen että voi kävellä liikkeeseen ja sieltä ulos uusi kypärä mukanaan. Suosi suomalaista voi olla klisee, mutta kyllä minä siitä kliseestä + mahdollisista takuuongelmista ja niiden vaivattomasta selvittelystä olen sen n. 50 € valmis maksamaan.
Niin ja kaippa joidenkin pitäis ostaakin Suomesta, jotta sovittelumahdollisuuksia löytyisi jatkossakin.![]()
Ainakin minulla S1:seen jäi 150 hinta eroa paikalliseen ja reilu satanen Suomen halvimpaan joka olisi ollut tilattava joka tapauksessa. (Saaminen ja takuuasiat samalla viivalla.)
Suomessa olisi ollut vain DD-soljet saksasta sain valita pikalukolla.
Kuula tuli viikossa josta muutama päivä meni jo rahojen siirtoon.
Kaikki muut varusteet olen ostanut Suomesta.
Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.![]()
Halusin punaisen kokoa S ja sitä kun ei Suomesta saanut niin tilasin Saksasta (Fc-moto). Kotiovelle tuotuna maksoi 385 epekkiä. Sielläkään sitä ei ollut heti varastosta toimittaa, toimitusaika oli kolme viikkoa.(jarmojs @ Heinä. 08 2007,01:39) kirjoitti
CBF600SA
"There are too many people and too few human beings."
Multa löytyy uusi C2 kokoa 54/55 S ja väri on tinansilvermetallic.
Perjantaihin asti hintaan 335.- . Lauantaina lähden Saksaan ja olen sitten vasta parin viikon päästä maisemissa uudelleen.
Liian pieni ainakin minun kaaliini. 56/57 pitää olla vähintään. Ja mieluiten musta, sininenkin tosin saattaisi käydä.(xs2jammu @ Heinä. 08 2007,16:52) kirjoitti