Kertokaapas tietäjät... ZZR:ssä on pari äänenvaimenninta. Mun prätkässä alkaa putkisto olla pikkuisen huonona niin olen miettinyt siihen uutta. Tekisi mieli modata hieman ja laittaa rööri vain toiselle puolelle mutta en oikeastaan tiedä mitään MP pakoputkista tai niiden mitoituksesta. Mikä on liian iso ja mikä liian pieni? Pitääkö tai kannattaako väsää jotain kollektoreita jne?
Pakosarja ja putket rosterista, perään sitten joku nätti pönttö. Ilmeisesti sitä slipariksi kutsutaan. Tällä hetkellä pyörässä on Shogunin pöntöt ja joku suutinsarja, en tiedä tarkemmin. Putket vaan on aika rapeita ja saumat melko kauheita.
Eli mitä ei kannata tehdä?
Zetoriinhan siis saa myös valmista 4-1 putkistoa...Ostappa sellanen, ameriiikasta kun tilaat niin saat sen jollain 6-700€ kotiin kannettuna
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Niin, kuten TeeVee sanoi saahan noita hyviä valmiita putkia. Vai onko tarkoitus itse vääntää (tai teettää) uniikki putkisto?
Niin ja otsikkoon viitaten "tuplaputket vai yksi", niin yksi pönttö hieno ja kevyempi, vielä jos sellainen mallia tumppi. Toisaalta kaksi putkea on ehkä tasapainoisemman näköinen ja onhan noissa kaksi pönttöä vakionakin.
Viisas pääsee vähemmällä!
Tossa olis stormilla tarjouksessa valmis setti. Toi leovince tais
olla vielä niin et väliputki yhdistää alkuperäseltä pakosarjalta 4-2-1
malliin yhelle vaimentimelle. Halpaa ja helppoa ellei sit ite halua välttämättä väsätä. Ei lukenu et onko 600cc vai 1100cc mut toi on pienempään.
Se vasemmalla puolella oleva kannu oli perseestä kun ketjuja rassas ja muutenkin yks on zetorissa paremman näkönen.
ZZR600 '90-99 Carbon LEO-5797 523.60EUR
1300cc Suzuki
Kiitoksia vastauksista. Pyörä on tosiaan 600cc.
Tykkään noista Leo Vincen settien ulkonäöstä mutta jotenkin yli 500€ vaimentajasta on liikaa jos siinä on alle metri putkea perässä. Tiedän hyvän pajan jolle ajattelin homman antaa putkien hitsaamisesta ja pakosarjan valmistamisesta. Eiköhän se tule yhdellä putkella tulemaan. Täytyy googlettaa jostain vaimentaja.
Vinkkejä mageista vaimentajista otetaan vastaan.
Tuolta löytyy suht halpoja vaimentimia, laadusta ei tarkempaa tietoa.(app @ Heinä. 07 2007,23:21) kirjoitti
http://www.kikotin.fi/wepshop.htm
Honda CBR 954RR -03