Ostin maaliskuussa ko. pelin. Olen tosi tyytyväinen siihen mutta olen hiukan etsinyt ja kaivannut toisia VN900 omistajia vaihtamaan kommentteja ja tietämystä pyörästä,
-huonolla menestyksellä. Kokeillaan nyt tätäkin foorumia.
Eli kaikki VN-kuskit mukaan sankoin joukoin keskusteluun!![]()
N.vuoden ollut käytössä, tosin ei vasta kuin n.8500 km mittarissa,perheen lisäyksen johdosta..viikonloppuna tuli ajettua 1600 km rautaperse ajo, hyvä kyseistä mopotinta oli ajella pitempääkin matkaa..Liekö eka ajo suomen maassa kyseisellä pyörällä??
itse kerennyt jo 6000km ajamaan tänä kesänä ja tosi tyytyväinen ajo ominaisuuksiin, voi ajella kuin kyykyllä ikään taittuu mukavasti mutkatiellä. vain "jalkatapeille" pitäs tehdä jotain ku koko ajan raapivat maata ja sen joustovara loppuu ikävästi jos vauhtia vähän reippaammin![]()
on.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kuukauden päivät VN900:sen onnellisena omistajana. Hieno pyörä.
Minulla ainakin oli vaikeuksia löytää ko. kapinetta, PK-seudun kaupoista oli loppu ja tilausajat kuulemma pitkiä. Omani löysin viimein kuukauden etsimisen jälkeen käytettynä.
jokohan olis enemmän 900vn omistajia olis kiva kuulla minkälaista "ikkunaa ja sissyä" hommattu alkuperäsiä jne..omasta mielestä toi kawan alkuperänen sissy aika ruma ja nyt haussa joku nätimpi...![]()
Toista viestiä tässä näpytellään, kun tuli ostettua viime viikolla tälläinen uusi vn 900. tyytyväinen olen, mittarissa tosin 400km joten eipä muuta mieltä voi ko. laiteesta vielä ollakkaan. Ensiviikolla pitäisi tilailla laukkuja sissybar:a ja pleksi, merkistä/malleista ei vielä tietoo. Todennäkösesti jotain tarvike osaa kuitenkin, koska alkuperäis osat aika suolasen hintaisia...Mut palaan asiaan, kun päätökseni olen tehnyt lisä hilppeiden osalta.
VN900 Custom/ ollut jo nyt kahdella pidemmällä reissulla, 07 kesä(vanha)itä-Saksassa, kilsoja tuli jotain 6000km. Nyt kesä Alppimaisemissa.
Hommasin sen 23.03.07. Toiminut aivan sairaan hyvin, ajanut 16.000km. Nyt toimi myös Itävallassa kaikki Grossglocknerin mutkatkin kevyesti.Tunsin itseni aika akaksoli kyllä hippasen jäsenet kipeet pyörittämisestä serpentiinejä puolentoista viikon ajan Itävalta-Saksa -alueella.
Nyt pitäisi vaihtaa etupyörän kumi ja alkaa kyselee missä vaihtaisivat halvimmilla. Onks kellään kokemuksia kumin vaihtohommista??
erittäin tyytyväinen pyörääni![]()
Olisi yksi kysymys koskien VN900 classic mallin takavaloa. Onko takalokarissa jokin upotus lampun alla?
Mitenkäs tuo vn 900 custom soveltuu lyhyelle(163cm)ajoasennon puolesta?
Itse olen 172 cm ja hivenen on polvet koukussa, joten uskoisin sen soveltuvan lyhyemmällekkin. Kandee kävästä tyyppäämässä jälleenmyyjällä, sillä se asia selkee.(Jasso_Salamela @ Elo. 07 2008,17:32) kirjoitti
nyt niitä näkee jo harva se päivä. hirveen nätti pyörä kustomiksikin silimileni.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kävin hakemassa VN900 Classicin viikonloppuna Helsingistä ja ajelin tänne Itä-Suomeen. Mukavaltahan se tuntui. Laitatin siihen pleksin ja sissybarin ja laukut. Mukava lukea teidän muiden juttuja pyörästä ja ehkä täältä saa vinkkejä sen hoidosta ja matkaamisesta muutenkin. Olen tälläinen keski-iällä aloittanut moottoripyöräilijä, joten paljon on oppimista.
No onkos jollain ollut ongelmia mopottimen kanssa, näin ajojen kuumimpien hetkien jälkeen? Itsellä toiminut edelleen hyvin..Välillä tekee kyllä temput kun pitäisi paikoiltaan lähteä liikkeelle.meinaa sammuu aikast herkästi kaasua käännettäessä liikkeelle lähössä..varsinkin risteyksissä on välillä kylmähiki.. Onneksi on pysytty pystyssä..(ja.p.i @ Heinä. 05 2007,17:28) kirjoitti
Mikähän auttais?
Tänäänpä sellaisen näin, huoltoasemalla.
Hiukkasen aikaa siinä ympärill pyörin ;)
Kelpais mullekin.
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Jep, tuli sitten tossa vaihdettua vaihtomopon vakiosilla/ostettua (+150€ rahaa) jo aikaisemmin lisähilppeet. Pleksiksi tuli givi A660 lievästi tummennettuna. Lisäksi sivulaukuiksi valitsin held merkkiset, ja sissybar/tavarateline highway hawk.(Kartza68 @ Heinä. 09 2008,01:14) kirjoitti
Luupaamania kuvia voi käydä ihmettelemässä (2 kuvaa vakiona ja 2 kuvaa varusteltuna.) täältä => http://kuvablogi.com/nayta/1250796/
Onko muuten kellään tietoa 900vn putken modifionnista/vaihdosta vapaammin hengittäviin?
Entä pitääkö ruiskun syötölle tehdä jotain ettei mene laihalle seokset.?
Kuinkas tuo Givin pleksi toimii maantie nopeuksissa? Orggis pleksi teki aivan järjettömät turbulenssit jo 70 nopeuksissa... jouduin purkamaan pois. PS. Ebaysta löytyy kaikkea kivaa kromi osaa melkolailla. Tilaamani tavarat tuli alle viikossa kotiin (taala on edullinen maksu valuutta)(Kartza68 @ Syys. 15 2008,15:55) kirjoitti
Aika paljon on näkynyt 900 Väinöjä liikenteessä. No joo, ei siinä 900 mitään vikaa ole, mutta ei se herätä mussa oikein mitään viboja. Henkilökohtaisesti hankkisin mieluummin VN2000.(Cute @ Elo. 22 2008,16:03) kirjoitti
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Siis suorat putket ja paremmin hengittävä ilmanputsari? Jos VN900 on vähänkään samanlainen kuin mun 1500 Mean Streak, niin sun pitää laittaa Power Commander ja käydä penkittämässä pyörä. Muuten pyörä käy liian laihalla.(Kartza68 @ Syys. 15 2008,16:03) kirjoitti
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Saman toikin teki kun laitoin sen pleksin alaosan etvalon tasalle alhaalta ja N: 20 asteen kulmaan=> vaikutti sillai että, turbulenssit nosti kypärää ylös alas ärsyttävästi. Eiku säätämään, toin pleksin niin lähelle kuin mahdollista kuskia (gps:kin vielä piti jättää pikkasen tilaa pleksin taakse) *ja kallistus kulma on arviolta 30 asteen luokkaa mitä tossa kuvissa on ja hyvin katosi oireet. Testasin vielä max. nopeudessakin ja katosi turbulenssit.kirjoitti
No nää on niitä ikuisia makuasia väittelyitä. Itekkin kuolasin kauan 1800 suitzan perään, mutta mieli muuttui kun pääsi koe ajamaan ko pyörää. (ei istunut oikein mun käteen sopivasti) Toista se oli kun istuin tän vn 900 satulaan, olin heti myytä miestä.kirjoitti
E: ei taida tota kawan omaa ruiskun ohjaus zsydeemiä saada säädettyä merkkiliikkeessä niin ettei, tarvisi muuta kuin poistaa sisukset vakio putkista.kirjoitti
Mukava pyörä tosi vakaa ajaa *ja taipuu mutkiin tosi nautittavasti.Aloittelin pyöräilyn nääs yli 40 vuotiaana ,että harjoittelua tässä vielä tavitaa ,mut pirun mukava harrrastus tää on.Pitäis plexi hommata vielä pyörään *,givillä näyttää olevan ihan siistin näköisiä ja hintakaan ei hirvitä.Mites onkos tossa givi *A660 kiinnikkeet tankoon metallia vai muovia.
Olisi myytävänä tuollainen Givin pleksi A605 savu, leveys 395 ja korkeus 408 mm uudehko ja virheetön, kiinnitystangot on metallia ja tankoon tulevat puristimet muovia.(kawa Masa @ Loka. 10 2008,18:11) kirjoitti
Hinta 55 € ovh. 110 €
leijona59 tuossa jo kertoikin vastauksen, eli kiinnitystangot on metallia ja tankoon tulevat puristimet muovia.(kawa Masa @ Loka. 10 2008,18:11) kirjoitti
(Antsi @ Elo. 10 2008,21:19) kirjoitti
No onhan täällä savossa muitakin immeisiä ,jotka tykkeevät KOMMEISTA mopoista...
Honda XX-05
Yamaha BT 1100-04.
Kawasaki VN 900 Classic -08
Suzuki GR 650 -83
Yamaha TZR 125 -87
Tunturi "pappa" -78
Solifer SM -80
Täällä ilmoittautuu uusi VN 900 Classicin omistaja.
Pyörä on '06 ja sillä on ajettu vaivaiset 13tkm.
Akku meni heti vaihtoon, kun edellisen omistajan ajot olivat jääneet niin vähille, että oli akku kerinnyt kuoleentumaan.
Takarengas pitäisi vaihdattaa piakkoin.
Hyvältä Classic tuntuu ajossa ja silmään näytti parhaalta <1000cc customilta, mitä nyt noita vertailin.
Oletteko muut VN:n omistajat löytäneet aktiivisia forumeja pyörämme tiimoilta? Linkkejä kehiin, jos olette. Facebookista yritin etsiskellä, mutta ei ainakaan mitään suomalaista VN ryhmää hypännyt silmiin.
-p
täällä on reilun kuukauden verran ollut vm -08 vn900 classic ajossa mittarissa yhteensä noin 12tkm itse kelannut pari tonnia.
Myyjäliike oli vaihtanut omaaloitteisesti siihen uuden takan nakin. nyt pitäs tilailla jostakin uusi etukumi ja koko ajan odotellut että maahantuoja saisi highway hawkin sissyn tänne pohjolan perille..
-M
Nyt pari viikkoa 10 mallin vn900:sta ajelleena olen ollut helvetin tyytyväinen. Ainut mistä miinusta niin äänet on aika nuhaiset ja perse puutuu ainakin itellä aika herkästi.
Onneksi molemmat "ongelmat" on helposti ratkaistavissa.
Putket on tulossa ja geelisatulakin olisi tarkoitus tilata vielä syksyn aikana. Muuten varustuksiin kuuluu sissy-ja laukut.
En ole ainakaan vielä pleksiä edes kaivannut sen verran kiva peli kruisailla.![]()
Tilanteet vaihtelee, suhdanteet muuttuu mutta epäonni ja vitutus pysyy.
Moron, Kysyisin tuosta pakoputkien porauksesta. Näyttää olevan pitkät jatkovarret = kuinka syvällä porauskohteet oikein ovat? Otitko pois huiluja? Olen luullut, että kun on ottanut päätylevyn pois -> niin hetikohta siinö olis noin 10-20cm päässä levy johon porata rei'ät? Laitoitko päätylevyt takaisin porauksen jälkeen? Onko sinulla äänitettä, kuinka on tyhjäkäyntio- ja ajoäänet?(Kartza68 @ Syys. 15 2008,15:55) kirjoitti
Itsellä VN1700C
<p>Solifer, Yamaha XVS 1100, vm 2000, Kawasaki VN1700 Custom, vm2009, BMW S1000R, vm 2014<br type="_moz" />, Ducati Diavel 2015, KTM SD GT 2018, KTM SD GT 2019</p>
Täällä on ollut aikaisempaa keskustelua ko aiheesta, sieltä löydät tarkemmat tiedot porien pituuksista, ja videolinkkikin löytyy modauksen jälkeen. => http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=93364(koskijou @ Elo. 06 2010,17:19) kirjoitti