Moro,
Onkos tää immeisillä tietoa mistä kannattaisi metsästää lepuutustappeja sekä muuta modausrojua otsikon mukaiseen mopoon. Ite kun oon pitkäkoipinen kaveri niin ois mielyttävämpi ajoasento jos sais jalat lepäämään pikkusen kauemmas. Toinen vaihtoehto ois kaatumarautoihin viritetyt tapit, mutta tostakin kokoonpanosta puuttu kaatumaraudatNiin joo ja uudenlaista penkkiäkin oon suunnitellu, mutta tuntuupi olevan hankala malli löytää vaihto-osaa.
Mp purkaamot tuossa yksi...
> klik <
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Voin ihan kokemuksella sanoa, että ainakaan suomesta ei löydy juurikaan mitään.Ison meren takaa tilaamalla löytyy...
Tuolta: http://www.cruisercustomizing.com/
Tai tuolta: http://www.meancycles.com/home.asp
Jenkkilässä tuo malli on sitte Vulcan 88, toden näkösesti A tai B
Jos Suomesta löydät palikoita, kerro mullekki mistä...
Katsoppas tuolta http://www.accessoryinternational.co...sakisearch.htm Olen tilannut monta kertaa ja toimii...
Loistavaa, kiitoksia linkkeistä. lisää saa toki laittaa. Onhan niistä toivottavasti muillekki hyötyä![]()
"I believe the only dashboard I should see is the horizon before me." -- Matt Whitley
M: Vulcan 15SE osia, penkki, orig putket, sarvet
Olis myytävänä -88 mallisen Vulcaniin sopivia osia
esim.
Hyväkuntoinen satula
Ohjaustanko halk.25,4mm (ei alkup,uusi!) highway hawk 55-239. Lisävaloteleline VN750 sopiva, kromattu.
VN15SE alkuperäiset pakoputket.
Myydään pitkälti tarjousten perusteella!
Kyseinen "klippi" löytynee tästä
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Tossa on jotain.. penkki juttua ja siirtosarjaa..
http://www.mhd.fi/
http://www.chopperstore.co.uk/index...._Chopper_Parts
Löytyykö suomesta jenkkilän VROC tyylistä porukkaa. Lähinnä kiinnostaa se, että kiertääkö noita modauspalikoita käytettynä ollenkaan.
"I believe the only dashboard I should see is the horizon before me." -- Matt Whitley
Palikoita on vaikeeta löytää käytettynä, johtuuko sitte siitä että pyörä on harvinainen suomessa. (ainakin B-malli) Itekkin olen haeskellut käytettyjä geelipenkkiä, siirtosarjaa ja B-mallin pakokäyriä. Myös A-mallin isompi tankki kelpaa. Eli saa tarjota jos jollain lojuu hyllyssä...
sulla on hakusessa hyvin pitkälti samat palikat ku mulla... eikä sinänsä ihme
Noh jahka talveen pääsee niin voip koittaa tuolta rapakon takaa kehitellä osia. ainakin www.ame-chopper.de jnäyttäs tarjoovan palilikoita myös euroopasta. Juurikin siirtosarjaa ja chopper kittiä jos pitempää akseliväliä havittelee.
ihan vaan asiasta kuudenteen, noinkin isolle lehmälle on suomipoika liian iso???kyllä joskus haluais olla 175 senttinen![]()
<p>gubbe</p>
Kyllä sitä IsoWäinökin "ahtaalta" tuntuu, kun ruodon mitta on 196 cm! Asensin omaani Seeger Cyclen siirtosarjan ja tapit siirtyivät 20 cm edemmäksi. Tilasin satsin Oitraconlta.(peepee @ Heinä. 13 2007,23:44) kirjoitti
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä
Beta 350 RR kannonkiertäjä
Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
niin mullakin on imttaa sen 2metriä niin ei se iso lehmäkään niin valvalta tunnu
edit:
Kiitokset V-tyylille linkistä. Näemmä Raumalta ( Oitracon ) vois löytyä tarvittavia palikoita.
Katson illalla manuskasta, kun meen kotiin. Hold on(Klamppa @ Heinä. 16 2007,16:16) kirjoitti
![]()
Terve!
Itse laitoin -88 (VN 1500 SE Vulcan) nuo hagonin iskarit. Toimii hyvin. Ajo-ominaisuudet muuttuivat melko paljon ainakin verrattuna "alkuperäisiin" iskareihin. Pituutta orginaaleilla näyttäisi olevan 330.
Hagonit hankin täältä:
Motoplaza
Liv to Raid! Raid to liv!
hmm... mulla oli mielessä tollaset 11,5 tuumaset eli vielä matalammat ku noi LOW Hagonit. Ajatus oli laskee tota perää jonni verran.
edit: kirotusvireet pois
Hagon +1 *(jukkamv @ Heinä. 17 2007,23:02) kirjoitti
![]()
Tuossa on mun naapuri se varmaan tietää jotain noista keulan pituuksista ja chopper osista..(Klamppa @ Heinä. 13 2007,23:31) kirjoitti
![]()
Muutenkin ihan tutustumisen arvoinen paikka..
MR. Moore
propsit Oitraconille. Tilasin nyt 13.8. maanantaina siirtosarjan ja tiistaina 14.8. 22.30 se oli pyörässä kiinni.![]()
Palvelu oli kyllä mainitsemisen arvosta.
Nyt taas kelpaa![]()
Jatketaas tähän ketjuun lisää.. Kattelin tossa toisessa ketjussa oli puhetta tankkien koosta.
Onko kukaan teistä vaihtanu tota pikkusta 12L tankkia isompaan? Onko noita yleensäkään tarjolla muistaku A-mallin 16L tankkia?
Ei kellään satu oleen kokemusta jonku yleismallin tankin modaamisesta tohon sopivaksi?
Olihan taas kasa kysymyksiä.![]()