Jos renkaalla on rullattu paljon tyhjänä niin sillon ei kyllä kannata välttämättä alkaa enää paikkaileen. Voi olla kudokset rikki mutta noihin hiljalleen vuotaviin renkaisiin voi huoletta paikan laittaa. Eli tapauskohtasesti mennään noissa paikkauksissa. Yleensä kuitenkin voi paikata lähes aina nuo renkaat.(RoadAttac @ Kesä. 11 2008,20:07) kirjoitti
Ja chainese. Voi olla että jostain syystä epäonnistunu tuo paikkaus. En oo nimittäin kuullu että noita ois tuolleen irtoillu. Ja kuitenkin itekkin noita kerenny paljon tekeen.
Onhan tuo tietysti mahdollista. Ehkä se on uskottava... Sillon meni kyllä rutosti massia ku 2 nakkia viikon aikana ja tietysti sitä kalleinta mallia. Oli meinaan iso homma edes löytää se kaveri joka korjauksen suostui tekemään. Ehkäpä kokeilen vielä jos tarve vaatii, tosin nyt kattelen kyllä ruuveja aikas tarkkaan vakioreiteiltä.
CBR 1000F -89
Just kävin korjauttaa oman takarenkaan, minkä naula päätti puhkaistaVasta viidennessä liikkeessä suostuivat pyörän rengasta paikkaamaan missä kävin kysymässä... Tässä kyseisessä liikkeessä ei kuitenkaan ollut laitteita pyörän renkaille, joten ensin mopoliikkeeseen irrottelemaan rengas. Säästyi vähän varmaan rahaa kun mopokorjaajalla ei ollut aikaa ja lainasin työkaluja ja irrotin akselin ja muut sälät ite. No rengas matkaan ja autolla rengasliikkeeseen paikkauttamaan, korjaaja oli ite myös motoristi ja sanoi "kumitutin" olevan aika varma ratkasu pidemmän päälleKIN. Paikkaus 15e ja rengastyöt tasapainotuksen kanssa 30e. Ei paha hinta mun mielestä, kun ottaa huomioon että renkaalla ajan ainakin vielä tämän kesän.
Itse olen hakenut renkaan valtarenkaasta ja U. salmiselta. Myös noista muistakin olen tainnut muutaman renkaan noutaa.(blacktek @ Huhti. 25 2008,10:42) kirjoitti
Heillä molemmilla vaihto onnistuu, mutta molempiin pitää mennä irtovanteen kanssa.
Valtarengas on kuulemma hankkimassa tietoa, taitoa ja välineitä prätkän renkaiden irroitukseen kesän 2008 aikana.
* * * * * * * * * * *
Tää on allekirjoitus!
* * * * * * * * * * *
Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
Ei tiedä vielä