Tossa perjantai-lauantai välisenä yönä jouduin tutustumaan Porin mopopoikien uuteen harrastukseen, eli potkitaan parkissa olevaa pyörää kunnes pyörä on nurin tai uusi kohde löytyy. Valitettavasti kohteena oli oma pyörä.
Hei haloo! Onks tää yleistäkin?? Vai vain Poris?
Ja en osaa vastata kysymykseen "Mikä teitä Porilaisia oikeen vaivaa!"
Omalla kohdalla kävi hyvä tuuri, ei tullut mitään pahempia jälkiä, vaikka pyörä oli kääntynyt 90 astetta parkkiruudussa. Kengän jälkiä ja pieniä naarmuja löytyi, mut onneks pyörä oli pysynyt pystyssä. "Naapurin" pyörä oli kuulemma mennyt pahempaan kuntoon (kaatunut&katteet&vilkut) (hevosmiesten tietotoimiston mukaan). Samaisen tietotoimiston mukaan paikalle tuli muutamia mopopoikia, jotka alkoivat potkia pyörää aina välillä vauhtia ottaen.
Sitä en tajuu, et mikä oli koko homman pointti? Saako siitä jotkin kiksit, jos saa jonkun pyörän potkittu nurin? Ei ymmärrä, ehkä olen siihen jo liian vanha
Vapaa kasvatus kunniaan![]()
Taisit vastata itse kysymykseesi.(Kane @ Heinä. 03 2007,22:55) kirjoitti
![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
Moto Guzzi California EV Touring
Kai se jonkinlainen nuorten extreme-leikki on. Kokeilevat, kuinka kauan menee, ennen kuin joku saa kunnolla
Kerätkää porukka kasaan ja jääkää kytikselle johonkin piiloon!
Jos tapahtuu uudestaan, niin kuvatkaa ja sen jälkeen vaihtoehtoja on kaksi:
1.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tai
2. Soitatte poliisit paikalle
Toki siinä menee turhaan toinen pyörä, mutta jos ovat "pappa betalar"-tyyppisiä kakaroita, niin rahat saatte kyllä.
(Tiukkapipoille: Tätä ei sitten välttämättä tarvitse ottaa niin tosissaan)
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Potkittiin niitä seiskyt luvullakin sillonen mitsi ja melkein itseäkin nauratti että oli nähty vaiva.Mutta, pitääkö vielä määritelmä paikkaansa:90% Porilaisista on umpimielisiä ja 10% ylivilkkaita![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Minkähän kokoisen kengän jälkiä oli kun ei tuon pahemmin käynyt(Kane @ Heinä. 03 2007,22:55) kirjoitti
Varmaan joku pikku-jamppa kahden bissen jälkeen ollut voimiensa tunnoissa
Ei noita tuommoisia kannata alkaasiitähän voi saada vaikka murhasyytteen!
Joku näistä naperoista pitäisi tunnistaa ja mennä isommalla H-D porukalla oven taakse korvauksia isä-ukolta perimään.![]()
Eikös siä Poris tua noin, oo ihan oma H-D "perintätoimisto"?
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Tästä löytyy animaatiolla mahtavaa ohjeistusta ilman sanoja(Hapa @ Heinä. 03 2007,23:12) kirjoitti
Tänne foorumille pitää saada uusia hymiöitä,ne kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
Sit aiheeseen: hautakivien potkiminen on vaarallista,siellä on kalmistoissa kameravalvonta.
Ja ovat alkaneet noita jumalanpilkkaajia rankaista herran kädellä,kirkon poltosta elinkautinen tai ainakin sinnepäin.
Mutta porilaisten henkisestä puolesta en tiedä,muistan vain että siellä ollessani -89 ,rakennettiin BePop kauppakeskusta,, kalja oli vain karhua ja aamuisin piti lukea kansan-uutisia. Punainen kukko oli tiistaisin kova sana.. ja ässät putosi sarjasta.
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Porilaiset!
Heh, eikai. (oli pakko!)
taitaa noi pojat olla poikii kaikkialla.
Tänään näin ku yks mopopoika tuli kolmion takaa kamikatsena joku tyttö kyydissä, pakettiauton takapuskuriin, eikä kummallakaan ollu kypärää.
Onnionnettomuudessa pääsivät itse naarmuilla, pakusta puskuri rikki, ja mopo meni kans onneks paskaks, jos oppis vähän ajattelemaan ens kerral.
Busa -03
Kyllä ne juuri nimenomaan touhuavat niin kauan kunnes sattuu Juhaa leukaan.
Omastakin nuoruudesta tuttua![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Teon mukainen rangaistus
Asuessani opiskelijakämpässä Lappeenrannassa, niin siellä paikallisilla teineillä oli tapana viillellä maalipintaa, puhkoa renkaita ynnä muuta kivaa.
Onneksi jätkät jäivät verekseltään kiinni eräs viikonloppu ja saivat... poliisikyydinkin.
Pojat olivat käräjillä ja saatavat ulosotossa tällä hetkellä, ei kannata pilata elämäänsä sellaisella.
Suzuki Bandit 650
No johan on... en ole tuollaisesta ennen kuullutkaan..
Eli siis pyöriä ei välttämättä kaadeta vaan potkitaan viinoon vai?
Ensin näin..
![]()
ja sitten jos.... niin...
*
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Nuoriso on ollut kautta aikojen huonoa
Näin se vaan menee... Ilmeisesti se k*sipäisyyskin periytyy...
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Ei mul muuta mutta mistä noi hjymiöt..(svahnm @ Heinä. 04 2007,09:09) kirjoitti
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Juu nuoriso on mennyt koko ajan puolta huonommaksi kuin edellinen sukupolvi joten kuinka huonoksi se onkaan tässä sukupolvien kuluessa mennytkään![]()
Suzuki GSF1250SA Bandit
Kasko maksaa. Antaa nuorten olla nuoria. Jos saa kiinni, niin poliisille asia suoraan.
heh..(adrenaliini @ Heinä. 04 2007,09:45) kirjoitti
sua varten mä ne kaivoinkin kun kyselit lisää hymiöitä...
Eli vaikka esim. täältä linkki valitset haluamasi ja liität kuvan url-osoitteen Image napilla viestiin eli kuvaksi.. Noista kuvistahan voi katsoa properties/ominaisuudet ja näkee urlin...
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Mulla ainakin on omavastuu 151e kaskossa, et se siitä. *(Harri @ Heinä. 04 2007,10:45) kirjoitti
Kerro ihmeessä, mistä olet saanut kaskon ilman omavastuuta?![]()
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Aikanaan Fennia antoi 0€ omavastuulla ilkivallat, hirvet, palot jne.. Ei ole enää tosin voimassa, kun vaihdoin yhtiötä ehtojen ratakorvausehtojen muuttumisen vuoksi.(Hapa @ Heinä. 04 2007,13:25) kirjoitti
Nuoriso on nuorisoa. Itsekkin tullut hölmöiltyä nuorena, joten ymmärrän nuoria. Kunhan edes henkilövahingoilta vältyttäisiin noissa nuorten toilailuissa. Muutama naarmu/halkeama muovissa ei maailmaa kaada. Ei se tietenkään toivottavaa kenellekkään ole, että pyörää vahingoitetaan. Varaskin vie tarpeeseen, mutta ilkivalta on aina turhaa.
Varashälyttimellä saa kyllä lähes kaikissa yhtiöissä nollattua varkaustapauksien omavastuun, mutta useimmissa kuitenkin ilkivallan omavastuu edelleen 151e(Harri @ Heinä. 04 2007,13:36) kirjoitti
Mielestäni tuollaista käyttäytymistä ei todellakaan tarvitse ymmärtää. Kaikki ollaan oltu nuoria joo, mutta en itse ainakaan ole harrastanut vastaavanlaista idiotismia!
Eri asia on sitten vahingot, joita hölmöily usein aiheuttaa. Mutta tuollainen tahallinen tärvely ei saa osakseen sympatioita täältä!![]()
![]()
Mitä vikaa porilaisissa? Ite otan usein tuplaporilaisen grillillä. Tosin joissain paikoissa porilaiset on huonoja kun se makkara on jotain jauhosotkua.(Enduromän @ Heinä. 04 2007,01:14) kirjoitti
No aikamoisia ääliöitä liikkeellä. Itelle ei koskaan ole tullu (eikä tule) pieneen mieleenkään, et menisin potkimaan toisen pyörää saatika autoa. Siihen voi vaikuttaa sekin, etten ole poika
Eli jossei mulla muuta tekemistä ole, niin kyttään viikonloppuisin yöt läpeensä ilkikurisia mopopoikia ja näytän niille närhen munatVoi kyllä, olen väsynyt..
Jos tapaisin jonkun mopopojan potkimasta mun prätkää, niin vois olla aika vaikeeta malttaa vaan soittaa poliisit eikä
Noh, siinäpä sit pojat on kun jäävät kiinni jonkun 1%er:in pyörää potkimasta... ei varmaan sen jälkeen tartte ihan heti potkia yhtään mitään!
Mc Kulkumulkut
Vois olla iha sama vika...(haukka @ Heinä. 04 2007,16:48) kirjoitti
Yhe kerran alakerran porukat alko tappelee niin kovin tossa alakerrassa että paukku autosta lasit sisään jne.. Kattelin siinä, että tapelkoot mun puolesta, mut jos vittu mun pyörää vahingoitat ni mäki tuun bileisiin kättä pitemmän kanssa.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
samaa mieltä!!itse en kyllä katsoisi sormien läpi tuollaista idiotismia!! oli ikää sitten 8 tai 18 vuotta.kirjoitti
nimimerk.joskus varkaan saanut verekseltään kiinni omasta autosta yöllä![]()
![]()
R1
No jopas on touhua täällä päin tarviikin ruveta iltasin väijymään ikkunast mopoa. Onneks on parin metrin päässä ovesta niin kerkeää nopesti säntäämän paikalle![]()
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
Ei muutakun Saunan taakse ja ....... jos kiinni jäävät.![]()
Oli myös ilkivalta 0€, kuten kaikki muutkin osakaskon alla olevat omavastuut. Vaunuvahinko oli 151€. Eikä ollut edes hälyttimiä tai ajonestoja. Aikanaan ihmettelin sitä itsekkin.(Hapa @ Heinä. 04 2007,13:44) kirjoitti
Nuoruudesta sen verran, että on sitä tullut jotain särjettyäkin ja varasteltuakin, mutta onneksi ei kaikesta jäänyt kiinni ja teotkin on kai jo vanhentuneet.
(Kane @ Heinä. 03 2007,22:55) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Perkele sanon minä!!!!
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.