Moron!
Onko Ylivieska - Kalajoki seudulla toimintaa, kokoontumisia yms. säännöllisesti tai epäsäännöllisesti? Itse aloitin harrastuksen uudelleen vuosikausien tauon jälkeen ja mukavaahan tuo on ollut ajella ympäriinsä... Kuiteskin, onko siis mitään sovittuja tapaamisia tms. mukavaa toimintaa näillä sektoreilla?
Olis kyllä kiva jos näillä seuduilla touhuttais jotain.
Jos porukkaa kiinnostaa, niin voitais miettiä jotain kohtaus paikkaa jne...![]()
Lahjattomat treenaa
Olisi kylläEiköhän pikkuhiljaa kehitellä jotain, vois tällä palstalla pitää itseään ja muita alueen immeisiä ajantasalla... Tämä viikko itsellä menee muksujen kanssa kun ovat mulla aina viikon ja exällä viikon, mutta ens viikolla voisi jokin ilta jossain käydä vaikka kahvilla... Ylivieskassa tuo Mix`d cafe vois olla hyvä (toisella paikan pyörittäjällä on itsellään Intruder myös
![]()
Ylivieskaan kyllä voisi järjestää jonkinlaisen kokoontumisen joku ilta tuo mix'd on kyllä ihan hyvä idea mutta minä päivänä?
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
Moron. Oisko keskiviikko (11.7.07) sellainen päivämäärä jolloin ainakin jokunen motoilija pääsisi paikalle... ke.11.7 Ylivieska / Mix`d Cafe (matkahuollon rakennuksessa) klo.19.00
Katseltais ja mietittäis mitä voisi kehitellä-kuuliz-
no nyt on myöhästä kun eräpäivä on ummessa mutta kysästäänpäs!
oliko miitingeissä ketään mix cafeessa?
itse oon haapavedeltä mutta mielellään ajelen jos vaan ilma suo niin ylivieskaan jos vaan saamme porukkaa kasaan!
miten se olisi vaikka ensi viikon keksiviikko? eli 25,7,07 klo:18:00
onko muuten tulossa org:laisia haapavedelle viikonloppuna?
http://www.mpmaailma.fi/index.php?events=1&events_id=37
täällä pitäisi olla silloin noin 700 motoristia!
laittakaa tänne jonon jatkoksi jos joku on kiinnostunut ylivieskaan kahvittelemaan!!
---------------------------------------------------------------
LISÄYS:
SEURAAVA PK-MEETINKI 1,8,07 KLO:18:00 MIX`N CAFE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---------------------------------------------------------------
*pojat on poikia lelut vaan kasvaa*
Moo!
Kävin silloin toissa keskiviikkona kahvin Mix`d cafeessa hörppäämässä mutta eipä siellä silloin muita näkynyt. Viime keskiviikon olin muksujen kanssa lomareissulla joten siitä en tiedä mutta tuo ke.25.7 klo.18.00 mulle ainaskin OK, eli sinne vaan jos kelit sallii (mua se keli ei niin haittaa täällä kun matkaa on vain pari kilsaa) Haapavesi jäi nyt väliin mutta se pitää ottaa sitten ensivuonna ohjelmaan!
ite olin kylpyläsaaressa ja olipas todella hyvä meininki!
pitää kait se ajella ens viikolla ylivieskaan mixiin kahville!
juodaanko kahdestaan vai tuleeko muita?
eipä muakaan kelit pidättele![]()
eihän tässä sokerista olla
siellä näemme!![]()
Matkaa tulee, mutta jos töiden jälkeen jaksaa lähteä, niin saattaa siellä olla kolmaskin paikalla.
Honda CBR600f
Naah, ei sinne varmaan kehtaa tulla kevarilla isompien joukkoon. Muuten kyllä.
btw Onhan Kalajoella joka vuos Kalajokimitti, siellä olin iteki, mut se on lähinnä kevareille tarkotettu vaikka olihan tuolla isojakin pyöriä. Tämän vuoden miitti siis jo ohi.
youtube.com/user/mototuomas
Kyllä sinne voi kevarillakin tulla(Rasenger @ Heinä. 22 2007,21:00) kirjoitti
Eiköhän melko suuri osa meistä ison mopon kuskeistakin ole piikillä aloitellut
Ei muuta ku paikale vain.![]()
Lahjattomat treenaa
kyllä oulussakin org pk ajoihin kevari kuskeja mahtuu!(Juikka @ Heinä. 22 2007,22:26) kirjoitti
eli ei muutakun paikalle!
Morjensta(xtreme12 @ Heinä. 22 2007,20:37) kirjoitti
Joo, kyllähän tuota vois ylivieskaan kurvailla jos vain saa iltalomaa
Ja pitihän tuota olla Kirjavankierroksellakin koko viikonloppu ,välillä "töissä" ja välillä viihteellä. Onneksi oli mahtavat kelit. Ja mukavaa oli![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
näyttää siltä että pikkuhiljaa saahaankin porukkaa liikkeelle(ysi-ärrä @ Heinä. 23 2007,08:55) kirjoitti
![]()
Paah, luvannut sadetta huomiselle ja keskiviikolle. Pitää katsella tilannetta...
Just "nyt" ei bikeä...
No ei se sade niin haittaa, kyllä sen kestää kun nyt viime aikoina pitemmät lenkit on kaikki tullut nakattua vesisateessa :P
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
joo ei me sokerista olla!
itse ajoin viikko sitten 860km ja niistä 550 vesisateessa
no onneksi ajotakki pitää vettä mutta housut ei ja siinä hommassa kastu
kerrataan vielä :
ylivieskan mix cafeen edessä keskiviikkona 25,7,07 klo/18:00
itse lähden haapavedeltä ajamaan klo/17:15
ja jos haapaveden suunnasta tulijoita niin törmätään abc:llä ja ajellaan vaikka letkassa![]()
jos saamme porukkaa kasaan niin voimmehan törmäillä vaikka joka toinen viikonloppu haapaveden abc:llä ja jokatoinen ylivieskan mix cafeella tai jos on parempia vaihto ehtoja niin tänne vaan ehdotuksia!!
kerrottakoon nyt lisäksi että elokuussa vuokraan pulkkilan hiihtomajan jonne on tulossa vaasastakin motoristejä
aika vissiin 10-12.8.07
siellä on sauna, rock`n rollia, otamme olutta ymss.. kaikki on terve tulleita![]()
yöpyminen tapahtuu teltoissa mutta sisätiloihinkin muutama kymmenen mahtuu jos on makuu pussi mukana!
Jospa sitä sitten tulis joku kerta sinne lärisemään kahden 62cc mukin kanssa.Ei kyllä 25 päivä onnaa mut ehkä ens viikolla.
youtube.com/user/mototuomas
No voi heleveissön..
Kyllähän mäki tulisin mut oon perhana senverran köyhä että pittää töissä olla just sillon.
Oishan tuohon mukava ottaa osaa ku kerran paikkakunnalla ollaan..
Jospa sitä johonki kaffikesteille vielä kerkiä![]()
-Ilo ilman pyörää on teeskentelyä-
Eksöleeent että täälläkin päin saatas porukkaa kasaan. Itselle ei tuo aika ikäväkyllä oikeen sovi kun töissä pitäs istuskella kymppiin asti. Oisko viikonloppuna parempi?![]()
Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
toisille sopii viikonloppuna toisille viikolla mutta ensi viikonloppuna(TKoT @ Heinä. 24 2007,00:26) kirjoitti
on vauhtiajot![]()
mä ajelen ainaki keskiviikkona koska seinäjoki kutsuu![]()
Kuuliz tulee myös keskiviikkona, pitää hommata vaan lapsenamma siksi aikaa. viikonloppuna käyn muksujen kanssa vielä reissussa kun on lomaa mutta kyllähän noit viikonloppu kokoontumisiakin ehditään sopimaanRok!
hienoa!(kuuliz @ Heinä. 24 2007,13:05) kirjoitti
alkaa olemaan jo jonkun näköinen porukka kasassa
voidaan sopia sitten keskiviikkona paremmin jatkoista
![]()
Tuotaa... Missäpäin se mix'd caffee oikein on? Osoite tai ajo-ohjeet ois hyvä saada.
Honda CBR600f
ylivieskan rautatieaseman edessä!(Kotiaurinko @ Heinä. 24 2007,17:33) kirjoitti
samassa talossa kun linja-auto asema!
keskustaan kun eksyy niin ei voi olla eksymättä rautatieasemalle
rautatienkadun päässä
ja kellon aikahan oli klo:18:00
joo,tulihan tuota kirjavan kierroksella käytyä vkon loppuna,voishan tuota tulla itsekki pyörähtään siinä jos ehtii![]()
Gsx-r 750 -01
Yzf-r1 -06
Hayabusa -08
Pitäkääpä miitinki ja sopikaa jatkosta jos sattuis aikataulut passaamaan paremmin, jos kävis joku viikonloppu vaikka sakilla kalajoella tjsp.
Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
näin teemme!(TKoT @ Heinä. 24 2007,22:04) kirjoitti
alustavasti joka keskiviikko sama aika ja sama paikka jos vaan saadaan porukkaa ja voidaanhan sitä keksiä jatkossa ajelujaki ettei mene ihan juopotteluksi![]()
![]()
vettä sataa mutta eikait se mitään haittaa!
pitää laittaa jotain vedenpitävää päälle että pääsee pelipaikalle! toivottavasti selkenee! onhan tässä sentään 4h aikaa ennenkun pitää lähtee ajeleen!![]()
![]()
![]()
No NIIN
Saatiinhan sitä porukkaa pikkaisen liikkeelle, oli mukava tavata uusia (meikäläiselle) naamoja. Ylivieskasta meitä oli nyt siis 2 kuskia ja yksi kyytiläinen ja Haapaveden porukkaa oli loput, paikalla taisi olla 7 pyörää... Sovittiin että ensi keskiviikkona sama paikka & aika eli 1.8 klo.18.00 kahvittelemaan kaikki jotka vaan pääsee (jos keli on hieno niin vois ajella vaikka kalajoen hiekkasärkille sumpeille, katellaan ilmojen mukaan) ja ilman muuta jos on innokkaita piikkikuskeja niin mukaan vaanPalaillaan ja ajellaan...