Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Osaisko joku äkkiseltään kertoa .

Tuli mitta täyteen kun tilasin RM-XXXXX:lta kuukausi sitten kyseiset kapistukset, siis huoltopukkeineen. Lupasivat että kolme viikkoa sitten olisi jo ollut meikäläisellä, ei näy ei kuulu . Tilataan sitten muualta.

Mitäs ootte tästä mieltä, tietenkin sillä V-systeemillä, rullineen.

Vai oisko teillä parempia vinkkejä?
    Mullon sama pukki, sehää o rautametallista tehty ja luulisin et se o M12..
    maxiskootteri

-Punainen on edelleen väreistä nopein -
    Lainaa (foxterrier @ Heinä. 03 2007,22:24) kirjoitti
    Mullon sama pukki, sehää o rautametallista tehty ja luulisin et se o M12..
    Ootko ollu tohon pukkiin tyytyväinen? Toimiiko noi pyörät kunnolla, luulis ainakin kun on 4kpl:tta. Onko sulla toi V-tsydeemi? Onko helppo saada pyörä yksin pukille?

Kah, iski kysely kausi .

Luulisin ettei oo 12M, mutten oo varma. Ny oon kuumeessa eikä jaksa lähtee mittailemaan, eikä mulla tosin oiskaan täällä kotona noin isoja pultteja
    Eikäkö nythän mä hokasin; täällähän on shoppikin . Sieltä löyty vastaukset, eli se on M8. Nyt tarvis enää päättää minkä pukin tilais .

Onkos kokemuksia tästä shopin Bike-Lift huoltopukista?

Vai kai se on jo ihan sama minkä tilaa, kunhan se on neljällä pyörällä?
    Lienee sama kuin muissakin Suzukeissa.. M8.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Lainaa (jarim @ Heinä. 03 2007,23:37) kirjoitti
    Lienee sama kuin muissakin Suzukeissa.. M8.
    M8 lähti nyt tilaukseen, toivottavasti se on oikea ja huoltopukiksi on tulossa toi Bike-Lift .
    Lainaa (Rapi äRRä @ Heinä. 03 2007,22:57) kirjoitti
    Onkos kokemuksia tästä shopin Bike-Lift huoltopukista?
    Mulla on tuollainen nyt ollu SV:n takapäätä nostamassa toista vuotta, ja hyvin on asiansa hoitanut. Kun on ne "lankarullat" niin pyörän saan itsekseen "pukille".

Toisaalta, se on ainoa huoltopukki mikä mulla on ollut joten paremmastakaan en tiedä.
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    Normaalit pultit ajaa saman asian jos ei halua satsata rulliin. Tosin ne joutuu aina irroittamaan kun lähtee ajelemaan, mutta jos käyttää pukkia vaan huoltotöihin niin ei se mtn.
  9.  
    Lainaa (Makkonen @ Heinä. 05 2007,17:26) kirjoitti
    Normaalit pultit ajaa saman asian jos ei halua satsata rulliin. Tosin ne joutuu aina irroittamaan kun lähtee ajelemaan, mutta jos käyttää pukkia vaan huoltotöihin niin ei se mtn.
    Tuli tilattua noi lankarullatkin ja kun vauhtiin pääsin niin tilasin jotku "speciaali mallin" Silver racing cotton reels rullat .

Voiko noi rullat sitten jättää paikoilleen, ettei joka kerta revi niitä irti?

Lähinnä toi pukki tulee ketjujen voitelun helpottamiseksi ja talviseisonnan ajaks kai se pitää laittaa pukille vai onko parempi seisottaa omalla jalallaan?