Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Ko. pyörä on tuulessa todella vaikea ajettava, eli ei pysy käsissä. Keventää keulaa ja kovassa tuulessa ei meinaa auttaa vaikka kuin nojaa tuulta vastaan. Onko mallin ominaisuus vai jotain vialla, runko, jousitus vai mitä hittoa? Omalla pyörällä olen kyl pärjännyt ihan hyvin mut tää cebari on aivan mahdoton.
    "One of the lost ones"
    Kyllä kait siinä jotain häikkää täytyy olla. Itellä tuo vuotta vanhempi tapaus ja laukunkin kans varsin vakaa ajettava tuulessa. Tosin ei hirveemmin oo kokemuksia muista pyöristä mutta kyllä tuo kovallakin tuulella varsin vakaasti menee. Vikaa en kyllä suoranaisesti tiedä mutta voisin lähtee kyllä ratkoon etujousituksesta tuota vyyhteä. Onko öljyä riittävästi ja onko jouset kuin kuoleutuneet?
    Ajokokemusta vm.87 Cebarilla eikä pahempia ongelmia ole ollut vaikka pyörällä on ajettu jo lähes 90 tkm. Tarkista ensin takapään esijännitys ja tarvittaessa kiristä. Etupään keveneminen johtuu usein pyörän väärästä asennosta, takapää "ui" liian syvällä. Markkinoille tullessaan saatiin testeissä huipuiksi jopa 215 km/h eikä ajovakaudessa ollut silloin moittimista. Tuon ikäisessä pelissä saattaa tulla jousituskomponenttien päivitys eteen, valikoimaa löytyy vaikkapa Bitubolta ( Storm Motor )
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Sivutuulessa pienemmät cebarit on herkkiä. Akseliväli ja paino ovat pieniä ja varsinkin matalissa nopeuksissa sivutuuli voi aiheuttaa huojuntaa. Nopeus=hyrrävoimat rauhoittaa tilanteen, yleensä tässä vaiheessa tieliikennelaki tulee vastaan...
  5.  
    Mra:n hitusen korkeammalla pleksillä saa ajaa vaikka miten tuulessa niin ei edestä päin ainaskaan huojuta. Sama vuosikertalainen.
    Tosin keulan oon rempannut+melko uusi takaiskari löytyy..

Keulaan on aika TJ laittaa hifiä racingi litkua öljyksi kun ohjekirjan mukanen ATF autoöljy toimii ja oikein. Jos pyörä "nyökkäilee" tai on epätavallisen raskas ohjata kaupunki ajossa niin keula öölit vaihtoon saman tien. Tiedän,tälläinen oli mulla.