kävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!![]()
honda 1100 xx
Jälkiviisaana voisi todeta, että olisi kannattanut penkittää ennen ja jälkeen modauksen.
Tuntuisi olevan aika tarkkaan vakion tehot. Bike mittasi (syksy 2006) kytkimeltä 155 hv ja jos siitä ottaa sen 15% tehohäviön, niin aika tarkkaan 133hv takapyörältä pitäisi löytyä - siis vakiosta.
Kyllä tuo on aikas normaali vakion takapyöräteho. Kumma kun ei moiset modaukset vaikuta enempää. Ettei olis kuristettu saksan malli?
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Ihan normi tehothan nuo on, mulla sai kaasuilla 160kaakkia takaselta, noi erot penkeissä, saattaa vaikuttaa useemman kaakin verran.
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
sama viritys mulla mutta ilman k&n filsua(tipi111 @ Heinä. 01 2007,15:46) kirjoitti
takaselta 160hp
penkistä ei tietoa sen enempää
vaasan aj-bike kuitenkin mitannu
pyörä -05
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
Juuri Erkan penkistä takasesta 142.7hv ja aivan vakio ...(tipi111 @ Heinä. 01 2007,15:46) kirjoitti
Sorry ...![]()
Just "nyt" ei bikeä...
Uskoo ken tahtoo, että pelkällä putkella ja PC III:lla lähtisi 160 hp takapyörältä. Tuohan tarkoittaa jotain 180 hp kytkimeltä. Ei se vakioputki nyt niin huono ole, jotta ihan 30 hp lisäyksistä puhutaan sen poistolla.(make200 @ Heinä. 01 2007,21:34) kirjoitti
Ei millään pahalla, mutta hieman epäilyttää tuo tulos.
Blackbird 1998 (2004-2008)
Fireblade 2006 (2008-2011)
KX450F 2011 (2011-2012)
RC8 2008 (2012-2013)
Adventure R 2011 (2013-2015)
R1 2012 (2016-2017)
EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
MG1000 Cafe racer
Exxonin baarin mukaan, pc ja täysakra nostaa tehoa +- 14 hv takapyörälle, jos on oikein kunnolla penkitetty ja säädetty. Filsun vaihto ei vaikuta tehoon, vakio hengittää riittävän hyvin. Näin muistelen..
Mulla on ollut iät ja ajat täysakra (ja vielä kaasarimallin, joka ei huom. käy ruiskuun..!!! paitsi murjomalla, mutta sitä ei silloin viisaatkaan netissä tienneet) ilman pc:tä, kun en aikoinaan saanut aikaiseksi (enkä halvalla™). Hyvin se kukkuu ja kierroksilla on tehua.
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
kuten sanottu penkistä ei tarkempaa tietoa(ruoste @ Heinä. 04 2007,11:52) kirjoitti
näin papereissa luki.
vakiona oli 149
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
XX -04 vakiona mitattu 142 hp takanakilta. Pc:llä, Devilin kokoputkistolla ja 16/44 välityksillä takapyörätehoksi mitattu 151 hp. Penkitys tehty Molitor Oy:llä.
niin se mopedi on -03 ja tuotu kyllä saksasta uutena! Minkähänlaisia kuristuksia siinä voi mahollisesti olla???
honda 1100 xx
...tai Busan...?(tipi111 @ Heinä. 18 2007,13:07) kirjoitti
![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Busaan ei kykene kun naapurilla on jo.... ei passaa matkia!
honda 1100 xx
Ai että 10 heppaa hukassa ja mopotti pitää vaihtaa sen vuoksi![]()
Aika mestari olet jos yleensä ajossa huomaat moista eroa. Ja jos huomaisitkin niin ero on niin häviävän pieni, jotta sillä ei ole paskankaan merkitystä.
Mutta onhan mopottimen vaihtamiseen joskus keksittävä vieläkin huonompia tekosyitä![]()
(MagnaMan @ Heinä. 05 2007,09:02) kirjoitti
Rajut on sulla tehot vakiona takaselta , eikös se kone anna vakiona noin 152 hp kytkimeltä ....
![]()
Niin? Onhan tuo ihan linjassa konetehon kanssa.(Puppe 67 @ Heinä. 21 2007,13:07) kirjoitti
Nuista tehoista en tiiä,mutta mitä eroja -07 mallissa on vanhempiin,muuta kuin tuo ruisku,siis moottorin erot?
Ja mitä nuo kuristukset.. onko suomessa myydyissä jotain kuristuksia joita pitäisi(kannattaa/ei kannata/hyötyä/haittaa..?) poistaa..vai? Ja miksi saksassa on?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
voit tehdä siitä yksilöllisen... turbo tai jotain, ei vaivaa tehonpuute kilpavarustelu alkakoot.(tipi111 @ Heinä. 21 2007,10:37) kirjoitti
![]()
ennen kova, joskus jopa nopeakin...
Oisko pc:n säädöt ihan metsässä, k&n likainen/tukossa, tai joku muu pikku vika???
Itse tekisin kunnon huollon/tarkistukset, ja sen jäkeen tarkastaisin että minkälaisilla seoksilla peli käy (dynossa ajaessa), niin eiköhän jonkulaisella säätämisellä tehotkin sitten löytyne...
ZX-10R + ZX-6RR
Mulla kävi kanssa 99-xx tänään säädetävänä. Moposta löytyy pc-2 ,kn-suodatin, Delkevic rosteri tuplapakosarja ja devilin änkkärit. Maxhp 133.69 *Max Nm111.91 * Maxrpm 10746. * * * *Seokset on kyl kohillaan. Mitä helv....(tipi111 @ Heinä. 01 2007,15:46) kirjoitti
![]()
Kyllähän noihin tehoihin vaikuttaa "sisäänajo"kin että onko ajettu vain ihan liruttelemalla vai ajettu vaihtelevilla kierroksilla ja käytetty välillä korkeampiakin.
Tapauksia että sievästi sisäänajettu pyörä on tehottomampi kuin uudesta "kengitetty".
Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!
Honda CBR600F -98
ex-Honda CBR1000F -98
ex- Honda CBR600F -93
En tiedä miten on sisäänajettu, kun on saksasta uitettu. Mutta ois nuokin rahat kannattanut *(Spelaaja @ Heinä. 26 2007,12:03) kirjoitti
mitä on noihin "viri palikoihin " mennyt. Ois ollut paremmat viihdearvot.
Eiköhän se Timberlinen mainostam Petu Racing ole varteen otettava syy(P e t u @ Heinä. 25 2007,19:33) kirjoitti
![]()
Member of P E T U Racing Team