Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 92:sta
  1. #61
    Lainaa (mpuputti @ Heinä. 01 2007,19:52) kirjoitti
    Luin tuon jutun aamulla lehdestä, ja tuli mieleen seuraavaa:

    Lehdessä teksti ei ollut oikein selvä, varsinkaan siitä missä vaiheessa se etupyörä oli ilmassa. Tekstin saatoi lukea myös niin että pyörän eturengas osui korokkeen reunaan ja oli siitä pompannut ilmaan, kuski piti kaasusta kiinni ja sai pyörän karkaamaan ja siitä kumolleen.
    Manitussa paikassa on myös korotettu jalkakäytävä, ja sen reuna on aika jyrkkä. Tässä kaupungissa niitä on parissa paikassa, ja huolimaton kuski voi niissäkin tyriä.

    Lisäksi eilen ja perjantaina näkyi kaupungilla reilusti tavallista enemmän mopoilijoita, järjestään kaikilla laukut mukanaan.
    Eli voi olla joku Vikingille jonottanut, joka ajoi huolimattomasti? Ei tarvitse edes olla ylinopeutta, jotta tuollaisen onnettomuuden saa aikaiseksi.
    Älä saatana epäile lööppejä, se ei ole täällä sallittua
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  2. #62
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 03 2007,11:19) kirjoitti
    Kannattaisi hakeutua johonkin onnettomuuksien tutkijalautakuntiin noilla kyvyillä ja maailma pelastuisi. *
    no huh huh...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  3. #63
    Venäjällä mummotkin on rautaa Mummot lentää
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  4. #64
    Lainaa (uijui @ Heinä. 03 2007,12:04) kirjoitti
    Venäjällä mummotkin on rautaa Mummot lentää
    Noita voi jo kutsua teräsmummoiks...
    Rautaa.
  5. #65
    Lainaa (kap57 @ Heinä. 02 2007,14:54) kirjoitti
    Lehtitietojen mukaan mp -kuski kiihdytti voimakkaasti heti kadulle käännyttyään ja ajoi keula ilmassa koko tuon pätkän ennen onnettomuutta. Kaveri on kuulemma myöntänyt ajaneensa lujaa vaikka kadulla on 30 km/h rajoitus... Niin ja pyöränä tietenkin 1000 -kuutioinen GSX-R , mikäpäs muu ( paitsi kuolonkolareissa yleensä Kawan Ninja )
    Nohnoh..... Eipäs ny mollata Gixuja.... *

    Olin lukevinani että kyseessä olis ollu CBR 1000RR....

    Maanantain Ilta-Sanomat tiesi että Honda Cbr..... Tollasia noi hondat on... Pistäiskös Antsa vaihtaa sunkin merkkiä ku ei oikeen koskaan tiiä et mitä noi hondat oikee päättää tehdä....

    No ei kai!!! *

    P.S. Samapa tuo millä vehkeellä tempun suoritti... Kyl vähän pitäis paikkaa katsoa......



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  6. #66
    Lainaa (seppomies @ Heinä. 03 2007,13:13) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Heinä. 02 2007,14:54) kirjoitti
    Lehtitietojen mukaan mp -kuski kiihdytti voimakkaasti heti kadulle käännyttyään ja ajoi keula ilmassa koko tuon pätkän ennen onnettomuutta. Kaveri on kuulemma myöntänyt ajaneensa lujaa vaikka kadulla on 30 km/h rajoitus... Niin ja pyöränä tietenkin 1000 -kuutioinen GSX-R , mikäpäs muu ( paitsi kuolonkolareissa yleensä Kawan Ninja )
    Nohnoh..... Eipäs ny mollata Gixuja....

    Olin lukevinani että kyseessä olis ollu CBR 1000RR....

    Maanantain Ilta-Sanomat tiesi että Honda Cbr..... Tollasia noi hondat on... Pistäiskös Antsa vaihtaa sunkin merkkiä ku ei oikeen koskaan tiiä et mitä noi hondat oikee päättää tehdä....

    No ei kai!!!

    P.S. Samapa tuo millä vehkeellä tempun suoritti... Kyl vähän pitäis paikkaa katsoa......
    eikös siinä ole joku "keulimisenesto", muukin kuin tehonpuute tuossa hontassa meinaan.



    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  7. #67
    Lainaa (uijui @ Heinä. 03 2007,13:51) kirjoitti
    Lainaa (seppomies @ Heinä. 03 2007,13:13) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Heinä. 02 2007,14:54) kirjoitti
    Lehtitietojen mukaan mp -kuski kiihdytti voimakkaasti heti kadulle käännyttyään ja ajoi keula ilmassa koko tuon pätkän ennen onnettomuutta. Kaveri on kuulemma myöntänyt ajaneensa lujaa vaikka kadulla on 30 km/h rajoitus... Niin ja pyöränä tietenkin 1000 -kuutioinen GSX-R , mikäpäs muu ( paitsi kuolonkolareissa yleensä Kawan Ninja )
    Nohnoh..... Eipäs ny mollata Gixuja....

    Olin lukevinani että kyseessä olis ollu CBR 1000RR....

    Maanantain Ilta-Sanomat tiesi että Honda Cbr..... Tollasia noi hondat on... Pistäiskös Antsa vaihtaa sunkin merkkiä ku ei oikeen koskaan tiiä et mitä noi hondat oikee päättää tehdä....

    No ei kai!!!

    P.S. Samapa tuo millä vehkeellä tempun suoritti... Kyl vähän pitäis paikkaa katsoa......
    eikös siinä ole joku "keulimisenesto", muukin kuin tehonpuute tuossa hontassa meinaan.
    Kauheeta, menee Hondan maine sähkömoottori/uusiomotoristi -kulkuvälineenä moisella touhulla...

    Täytyykin ruveta ajelemaan emännän mustalla Suzukilla, eihän kukaan vaan luule silloin bomberiksi vaikka siinäkin onkin kyljessä kaatumisen jäljet?
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  8. #68
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 03 2007,10:19) kirjoitti
    Toisessa iltapäivälehdessä oli eilen kuva, missä näkyy hyppyri, josta on maalit kuluneet aikoja sitten pois. Jos tielläliikkujilta pummeille ja syöpäläisille sosialisoiduista rahoista olisi osa käytetty tuonkin merkkaamiseen, niin olisi reikäpää osannut varoa hyppyriä. Nyt tuon funktio on lähinnä ansa.
    Olipahan ansa!


    Todellinen järkimieshän siinä on ollut kyseessä!

    a) ON tunnettu paikka ja keulittu siitä huolimatta.

    TAI

    b) EI olla tunnettu paikkaa ja keulittu siitä huolimatta.

    Kovin on vaikee vaan sanoa kumpi noista on se parempi vaihtoehto?



    Uhreille paranemisia!
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  9. #69
    Lainaa (Uusiouupunut @ Heinä. 01 2007,13:02) kirjoitti
    Nyt kun eturenkaansäästäjille tuli tilastotappio, niin helpotetaan hiukan valmiilla rastitustehtävällä.

    [] Kahden herttaisen mummon syy. Provosoivat varmasti jotenkin.
    [] Autoilijan syy. Jossain ajoi kuitenkin auto saman aikaan.
    [] Poliisin syy. Jossain oli varmasti poliisi tekemässä työtään.
    [] "Olis voinu sattua kenelle tahansa"
    [] "En keulinut. Ufo yritti kaapata minut, mutta vetosäde sai kiinni vain etupyörästä. Huomasin tilaisuuteni tulleen kun näin korokkeen ja päätin ravistaa ilkeän ufon lopullisesti irti."

    [] Tilapäinen häiriö maan painovoimakentässä, joka ensin sai rauhallisesti nopeusrajoituksen mukaan ajaneen moottoripyörän etupään nousemaan ilmaan, ja sitten koko pyörän lentämään kymmeniä metrejä mummojen päälle.
  10. #70
    Sääliksi käy tätä vanhempaa mummoa jos hänelle käy huonosti, oot saavuttanu nykypäivänä jo kunnioitettavat 80v terveenä(?) ja sit henkilähtee kun yllättäen jonkun idiootin mopo lentää takaapäin "niskaan"

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  11. #71
    Lainaa (peepee @ Heinä. 01 2007,17:15) kirjoitti
    Lainaa (955i @ Heinä. 01 2007,11:16) kirjoitti
    Moottoripyörä oli lähtenyt hallitsemattomaan ilmalentoon osuttuaan suojatiekorokkeeseen.
    milläs tuota ilmalentoa sais hallittua?
    Siivillä... Eiku mythbustereille meiliä menemään että laittaavat postiin yhen siipiparin sieltä lentokoneiden hautausmaalta missä hyö niin mielellään ohjelmassaan tykkäävät visiteerata
    Ninja forever, man!
  12. #72
    Lainaa (terkale @ Heinä. 01 2007,13:53) kirjoitti
    [X] kaupungin katurakennuksen syy: vaarallinen suojatiekoroke tosi vaarallisessa paikassa.[/QUOTE]
    Ääni tälle! Ei pidä rakennella mitään korokkeita sellasiin mestoihin missä porukka käy keulimassa!

    Ei mut, aika kusipää kuski kun vetäny nenä pystyssä korokkeeseen..? Vittu mikä tampio... Enpä kyllä ite lähtis ees kokeilemaan millaset sävärit antaa keulia sellaseen pattiin reilu satanen taulussa... (Aika ripeesti on meinaan kaveri vedelly jos n.50m on ottanu matalaliitoo?) Tuskin ajaisin ees molemmat renkaat maassa kovin vauhdilla sellaseen. No, meitä on joka junaan.
    Ninja forever, man!
  13. #73
    Lainaa (kap57 @ Heinä. 02 2007,14:54) kirjoitti
    ( paitsi kuolonkolareissa yleensä Kawan Ninja )
    Noh, äläpäs nyt ala..
    Ninja forever, man!
  14. #74
    Lainaa (kap57 @ Heinä. 03 2007,16:23) kirjoitti
    Kauheeta, menee Hondan maine sähkömoottori/uusiomotoristi -kulkuvälineenä moisella touhulla... *
    Täytyykin ruveta ajelemaan emännän mustalla Suzukilla, eihän kukaan vaan luule silloin bomberiksi vaikka siinäkin onkin kyljessä kaatumisen jäljet?
    Dodii!! Koskas mennää ajelee?? Pitäiskös perustaa oikee suzukistien viikkoajelut?? *

    OT:
    Meinasikkos tänävuonna järjestellä mitään alastarojuttuja?? Vois taasen tulla kurvailee.

    Terkkuja tutuille!!

    /Janne



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  15. #75
    Lainaa (seppomies @ Heinä. 04 2007,12:35) kirjoitti
    OT:
    Meinasikkos tänävuonna järjestellä mitään alastarojuttuja?? Vois taasen tulla kurvailee.

    Terkkuja tutuille!!

    /Janne
    Alastaro on ollut niin täyteen buukattu jo pari vuotta, että en ole löytänyt mitään järjellistä varausaikaa . Alkanut kesä on muutenkin mennyt työn merkeissä, että radalle en ole ehtinyt vielä kertaakaan... Parin viikon päästä olisi MC Marskin varaus eli 19.7. klo 18-20, sinne on pakko päästä kokeilemaan uusia etujousia
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  16. #76
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 03 2007,10:19) kirjoitti
    Toisessa iltapäivälehdessä oli eilen kuva, missä näkyy hyppyri, josta on maalit kuluneet aikoja sitten pois. Jos tielläliikkujilta *pummeille ja syöpäläisille sosialisoiduista rahoista olisi osa käytetty tuonkin merkkaamiseen, niin olisi reikäpää osannut varoa hyppyriä. Nyt tuon funktio on lähinnä ansa.
    Tässä tapauksessa sillä tuskin olisi ollut merkitystä. Ja kannattaa pitää mielessä, että jos nopeusrajoitus on 30km/h tai alle, niin noita pomppuja ja korokkeita ei ole velvoitettu merkkaamaan tai liikennemerkillä erikseen osoittamaan.
    xxx
  17. #77
    Miten niin ei ole merkitystä, jos hallinna menetys on tapahtunut hyppyristä, jota ei ole nähnyt?
    Dixi et animam levavi
  18. #78
    Jos ei hyppyriä näe, ei sillä näkökyvyllä ole asiaa liikenteeseen.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  19. #79
    Samalla periaatteella voisi vetää huomaamaton vaijeri kaulan korkeudelle tien yli ja jeesustella, että miksei päätön torso katsonut tarkemmin.
    Dixi et animam levavi
  20. #80
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 04 2007,20:15) kirjoitti
    Samalla periaatteella voisi vetää huomaamaton vaijeri kaulan korkeudelle tien yli ja jeesustella, että miksei päätön torso katsonut tarkemmin.
    Huono! Et kyllä itsekkään usko tuohon väittämääsi

    Korokkeet kuuluu tuonne kadulle, vaijerit kaulan korkeudella ei.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  21. #81
    Ja jos jeesustelemaan lähdetään, niin tuohan on ollut siis tosi vetomies-> kapea/lyhyt katu -> pomppu tiessä-> mahdollisia sivullisia/katselioita-> hytti pystyyn... -> ei varmaan tarkoittanut lopputulosta..

    niin valitettavan usein näkee näitä "vetomiehiä", joita täällä joskus jotkut puollustavat...
    -Heikki-
    FXDB -07
  22. #82
    Eikös se järjestys mennyt niin, että hytti pystyyn->miljoona kilometriä keula pystyssä->salakavala pomppu->mopo ilmaan ja toisella puolella maapalloa kyljelleen. Kaippa tuollekin kohellukselle jossain välissä se puolustelija löytyy, mutta vedetään me jeesustelijat vaan niitä kukkia hattuun odotellessa.
    Dixi et animam levavi
  23. #83
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 04 2007,19:51) kirjoitti
    Miten niin ei ole merkitystä, jos hallinna menetys on tapahtunut hyppyristä, jota ei ole nähnyt?
    Voiko motoristi olla puusilmä? Sääli mummoa, varmaan loppuelämänsä lonkkamurtuneena luukadon takia laitoshoidossa jossain sellaisessa paikassa ruokaa ja juomaa annetaan silloin kuin joku muistaa ja vaippa vaihdetaan jos tiedetään että sukulaisia tulee käymään eli harvoin.
  24. #84
    Lainaa (-ESE- @ Heinä. 05 2007,06:55) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 04 2007,19:51) kirjoitti
    Miten niin ei ole merkitystä, jos hallinna menetys on tapahtunut hyppyristä, jota ei ole nähnyt?
    Voiko motoristi olla puusilmä? Sääli mummoa, varmaan loppuelämänsä lonkkamurtuneena luukadon takia laitoshoidossa jossain sellaisessa paikassa ruokaa ja juomaa annetaan silloin kuin joku muistaa ja vaippa vaihdetaan jos tiedetään että sukulaisia tulee käymään eli harvoin.
    Pärräkuskihan olisi ihan sopiva käymään vaippaa vaihtamassa ja kylkeä kääntämässä joka ilta. Ei vaan taida olla miestä siihen hommaan.
  25. #85
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 04 2007,19:51) kirjoitti
    Miten niin ei ole merkitystä, jos hallinna menetys on tapahtunut hyppyristä, jota ei ole nähnyt?
    Kyseessä on abstraktinen vaara!

    Seikan on tunnustanut kapitalistinenkin tiedemies, jonka päätä ei vielä ole vallan sekoittanut sosiaalidemokraattinen saivare, imiä ja kutale!
  26. #86
    Lainaa (terkale @ Heinä. 05 2007,13:39) kirjoitti
    Lainaa (-ESE- @ Heinä. 05 2007,06:55) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 04 2007,19:51) kirjoitti
    Miten niin ei ole merkitystä, jos hallinna menetys on tapahtunut hyppyristä, jota ei ole nähnyt?
    Voiko motoristi olla puusilmä? Sääli mummoa, varmaan loppuelämänsä lonkkamurtuneena luukadon takia laitoshoidossa jossain sellaisessa paikassa ruokaa ja juomaa annetaan silloin kuin joku muistaa ja vaippa vaihdetaan jos tiedetään että sukulaisia tulee käymään eli harvoin.
    Pärräkuskihan olisi ihan sopiva käymään vaippaa vaihtamassa ja kylkeä kääntämässä joka ilta. Ei vaan taida olla miestä siihen hommaan.
    ääni tälle
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  27. #87
  28. #88
    Lainaa (-ESE- @ Heinä. 05 2007,06:55) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 04 2007,19:51) kirjoitti
    Miten niin ei ole merkitystä, jos hallinna menetys on tapahtunut hyppyristä, jota ei ole nähnyt?
    Voiko motoristi olla puusilmä? Sääli mummoa, varmaan loppuelämänsä lonkkamurtuneena luukadon takia laitoshoidossa jossain sellaisessa paikassa ruokaa ja juomaa annetaan silloin kuin joku muistaa ja vaippa vaihdetaan jos tiedetään että sukulaisia tulee käymään eli harvoin.
    80-vuotiaat mummot eivät tosiaan enää tuollaisista vammoista toivu. Vammojen paraneminen on huomattavasti hitaampaa ja hankalampaa kuin 30-vuotiaalla vetomiehellä (tai kenellä tahansa meistä)

    Ja onhan se tietysti ikävää kun laittavat kaikkia tuollaisia ansoja meidän kaduilla moottoriajoneuvoilla liikkuvien kiusaksi. Tosin kun lähden pyörältä/autolta kävelemään olenkin jalankulkija. Täydellinen liikennesilmäni estää tietysti silloinkin onnettomuuksiin joutumisen. Toista se tietysti on ne muut siellä liikkuvat jotka eivät omaa sitä samaa liikennesilmää saati sitten vanhemmat ihmiset ja lapset jotka kykenevät hahmottamaan sen liikenteen juuri ja juuri sen kolmekympin rajoituksen mukaan. Ja joiden turvaksi myös ne korokkeet on asetettu. Niitä harvemmin näkee satasen rajoitusalueella tai taajamien ulkopuolella. Siellä ne voisi tulla vähän yllättäen, ei ehkä kolmenkympin alueella...

    Motoristihan ei voi olla puusilmä... vain autoilijat voivat olla...
    haemis
  29. #89
    sai kyl nauraa ensimmäisen sivun kommenteille.. "ei ole mp-kuskin vika" :o
    Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
  30.  
  31. #90
    [QUOTE= (haemis @ Heinä. 06 2007,10:07)]
    Lainaa -ESE-,Heinä. 05 2007,06:55 kirjoitti
    [quot Täydellinen liikennesilmäni estää tietysti silloinkin onnettomuuksiin joutumisen. Toista se tietysti on ne muut siellä liikkuvat jotka eivät omaa sitä samaa liikennesilmää saati sitten vanhemmat ihmiset ja lapset jotka kykenevät hahmottamaan s...

    Motoristihan ei voi olla puusilmä... vain autoilijat voivat olla...
    Tässä on ongelmana se, että joku on moottoripyörän päälle kavutessaan samalla istunut liikennesilmänsä päälle.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen