Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 05 2007,14:54) kirjoitti
    omaan pyöräkkööni on aikojen kuluessa osunut jokunen tipu, varpusentapainen, kirjosieppo, viskisiepoista ja haahkoista tai huuhkajista nyt puhumattakaan ja kollikissa.
    Vähän sama vika, onneks pahemmilta harakoilta ja kotkilta on välttynyt..!

Kerran on lepakko pamahtanut kypärän yläosaan, tais olla eroja massassa ja nopeudessa sen verran sekä kohtaamiskulma sopiva, ettei kypärä edes heilahtanut, kopsahti vain.

Kerran jututin intin heko lentäjää, joka oli metsästänyt muistaakseni 180km/h vauhdista joutsenen tuulilasilla! Oli pamahtanut kuulema aika lujaa!
    Mc Kulkumulkut
    Lainaa (archer @ Heinä. 05 2007,10:24) kirjoitti
    Joo, mukavia noi luontokappaleet. Toissailtana ajellessa sain variksen lennosta. n.100km/h vauhtia (siis mulla ) kun varis tuli eteen. oikeen etupeilin kautta olkapäähän.

Taisi olla oma vika kun varis tuli sentään oikealta... eikä sillä ollu kolmioo...
    Liikenteenvaarantaminen! Ilmoita itsesi lähimpään poliisipäivystykseen sakon vetoa varten...
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
  3.  
    Lainaa (panu.. @ Heinä. 01 2007,23:04) kirjoitti
    Onkos kukaan pistäny merkille, että nuo kaikenmaailman tiput on oppinu uuden harrastuksen. Ne tulee niin autoa kuin mopoilijaakin kohti ja vähän ennen kolaria nykäsevät sivuun. Tuolla on kai jotain tekemistä esim. kotilon ilmavirtauksen kaa.. saavat jotai kiksejä kai tiput siitä.
    Nyt kun tähän törmäsin niin olen pistänyt saman merkille... pienen ikäni luontoiltaa ja avaraa luontoa seuranneena tein päätelmät että syynä voisi olla ötököitten yms. masitiaisten nappaaminen autojen ilmavirrasta

Luontoraati korjatkoon jos olen väärässä
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12