Elikkä olisi tuollainen st2 ducati katselussa ja tarvitsisi kokemuksia ko. pyörästä. Erityisesti millainen on matka-ajossa kaksipäällä. Onko ollut tyyppivikoja tai vikoja yleensäkään? Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Kolme kesää moisella olen kurvaillu ja tyytyväinen edelleenkin. Kaks päällä taitetettu matkaa ja hyvin on onnistunut. Enimmäkseen tosin tullut kurvailtua yksin. Vähintään kerran kesässä olen käynyt rataa kiertämässä ja matkaominaisuudet tulee vastaan viimeistään siinä vaiheessa kun keskiseisontatuki raapasee tonttia. Mitään vikoja ei ole ollut. Matkaa taitettu 30000km. Kuluvista osista just meni vaihtoon ketjut/ rattaat sekä samalla aukasulla takapään laakerit.
Mulla oli ST2 ja ei ollut vikoja ja kaksistaan emännän kanssa silla pelkkää matka-ajoa harrastettiin. Ei moitteen sijaa, sopii hyvin matkailuun. Jos haluaa vetää oikein pitkiä siivuja (>600 km), niin kannattaan miettiä touring penkin ja pleksin hankintaa.
Terveiset,
Slovenian Bledistä!
Vaikka tuo oma onkin ST4s, jonka hommasin uutena 2002 itselleni nimpparilahjaksi 29.6. Tuutin rinnalle. Eli pyörällä oli justiinsa 5V synttärit.
Kaiketi samat jutut pitkälti koskee sitä kuin ST2-malliakin, eli ei pulmia toistaiseksi ja soveltuu 2 päällä ajoon todella hyvin.
Iän takia vaihdettiin juuri uusi jakohihna yms. pientä vaikka kilsoja ei vielä niin kauheasti olekaan.
Se on edelleen pyörä,jonka saundit yms. on todella kohdallaan ja myös tyttäret tulee mielellään iskän kyytiin aina kun on aikaa ja kelejä ajella.
Suosittelen siis.
t. Spagu
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
taidan käydä lauantaina vaihtamassa sellaisen vaikka järki koittaa sanoa että pysy japanilaisessa. kiitos kommenteista tämän halusin tietää ettei mene välit keittiö henkilö kunnan kans.