Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 150:sta
    Hei mitäs ihmettä täällä on tapahtunut?!?!?! Mukana ollaan ehdottomasti!

Mä valkkaan farkut mallia:
    SA-M4 Burnt Blue tai SA-M1 Black

Hieno homma, kun oma viesti sai tämmösen liikkeelle!
    Honda Vfr Vtec '04
    SA-M2 32" Light Blue
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
    Lainaa (compact_d @ Helmi. 09 2008,09:33) kirjoitti
    Tilaan tässä kohtapuoliin 100 housun testi erän, mutta mielellään pitäisi tietää mitä asiakkaat haluavat... Ja jos housut kelpaa jälleenmyyjillekkin niin sitten n+1 kertaisesti lisää. Mutta mitkä mallit teitä kiinnostaa? Nuo ovat sen verran arvokkaita, että ei ihan mielellään viitsisi ottaa varastoon pölyttymään...
    Noista sopi silmään SA-M4 38" ja eipä muista oikein tainnut olla aikuisten kokoja
    Lainaa (Sytky @ Marras. 23 2007,13:04) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Marras. 23 2007,12:31) kirjoitti
    Lainaa (Sytky @ Marras. 23 2007,08:49) kirjoitti
    Voittaa ulkonäössä ja hinnassa "pissis" Lindstrad Jetit mennen tullen.

http://www.hoodjeans.co.uk/html/k7jean.html
    Total Reps *

Mun silmään nuo Hoodit näyttää perus-halpis-farkuilta, joita on Robin Hoodit, Tarjoustalot yms. köyhäin tokmannien ale- laarit täynnä.
    Ikämiestä Jeteissä häiritsevät krumeluuri ja vetoketjutaskut takapuolessa. Teini-ikäinen tyttäreni pitää juuri Jetin kaltaisia muotifarkuja.

Hoodit ovat lookiltaan perusfarkut isoilla taskuilla ja korkealla vyötäröllä. Kesän ajohommiin just passelit, eikä kahvilaankaan tarvitse mennä pimeällä ne jalassaan.

Hoodin kangas on paksumpaa ainakin käsituntumalla.

Tosin tarkastelen muotia kasarinäkökulmasta ja parasta - ne eivät ole ruotsalaiset
    No, kyl noi näyttää "nykäsen mattia" tyystin mallilta.

Olen kanssa etsinyt trendikkäämpiä hellekelin syndillisiä byysia... Ei ole tullut vielä passeleita vastaan *

Muoks... Kappas siel oli pari muutakin hokannu saman pointin

Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Oon joskus kuullut et amerikan tuumat vaatteissa on eri kuin eurooppalaisten tuumat??Joku nainen voisi vastata tähän?Ne kumminkin tietää vaatteista enemmän kuin minä ja muu veljeskunta...

Tarkotin vaan että oon pitkä kuin majakka (189) ja laiha kuin riisitikku (alle 90kg)mahtaakohan tuo 34 " sittenkään sopia, vaikka sivuilla kehoitetaan, että jos käytät norm. 36 " niin tilaa 34 "... Farkkuissa lukee 34-36...Joten joku jos tietää niin.......??
    Wallu
    Mä en uskalla ostaa, kuin teryleenejä ilman sovitusta.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Black Cargot kelpais mulle
    YZF-R6R
    Nyt kun Mattikin taas hyppää mäestä kehtaa "Matti"-farkutkin jalkaansa vetää?
    Mulle kävis tuo malli SA-M4 *koko 36" Burnt Blue.
    (en kyllä uskalla ottaa 34" että vyön saa kiinni!).
    Työmatka- ja kaupunkiajeluihin kai nämä on enempi tarkoitettu. Reissuun kunnon nahkat/goret suojineen.
    Pistäpä compact_d vaikka YV:tä tai sähköpostia jos maahantuonti oikeasti käynnistyy!!!
    Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
    Housujen mitoitus on sama kummallakin puolella rapakkoa. Yläosissa mennään sit eri taulukoilla.
    premier

emeritus
    Jos tytöille sais kanssa, olisi tosi hienoa, eli SA-W1 malli olisi kiinnostavin.
    Lainaa (premier @ Helmi. 11 2008,15:37) kirjoitti
    Housujen mitoitus on sama kummallakin puolella rapakkoa. Yläosissa mennään sit eri taulukoilla.
    Jeps, ainoo vain että rapakon takaa löytyy housua aina tuonne isojen poikien kokoihin asti...70" vyötäröä
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Juutana @ Helmi. 09 2008,12:33) kirjoitti
    Onko porukat tilanneet dragginsejä ausseista? mitä tulee hinnaksi? Aattelin noi camot tilata, mutta ois kiva tietää mihin hinta osuu...
    Vastataan nyt sitten itse, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Tilasin noi ausseista ja tällä hetkellä kulurakenne on 160e ilman tulleja ja veroja. Kattellaan kun housut tulee Suomeen, että joutuuko tekemään vierailun Tullikamarille.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    mulla 150 egee ilman tulleja ja veroja, toimitus tuli UK:sta
    BMW K1300S
    Olikohan Duellin vai Stormin luettelossa oikein varsinaisesti mainittu HelleHousut. Hintakaan ei ollut kovin helteinen.
    Taisi jopa olla koko asu.
    * * * * * * * * * * *
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (VP-CB @ Helmi. 12 2008,13:26) kirjoitti
    mulla 150 egee ilman tulleja ja veroja, toimitus tuli UK:sta
    Jes. Kotiin tuli, no problem. Kivana bonuksena oli polvisuojat kaupanpäälle.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 15 2008,17:23) kirjoitti
    Mikäs vika on Richan Kevlar-farkuissa? Liian halvat?
    Hyvin pongattu! Pistin nyt v.loppuna tilaukseen... En olis ite tiennyt et Richaltakin saa tollasia...Mut asiasta kukkalautaan niin, kun niitä Horneen farkkuja tulee Suomeen niin voisi siitä sitten ilmaista!!!!
    Wallu
    Voisitteko kertoa, että jos ostan Dragginit Australiasta eli täältä
    niin tuleeko siihen veroja tai tullimaksuja? Miten toimitusaika? Ja sitten tuo koko, miten ne istuu päällä, onko ne tyköistuvat vai väljät, jos joku viittis niin voisi mitata lahkeen ympärysmitan.

Kiitos jo etukäteen.
    Lainaa (premier @ Tammi. 06 2008,00:22) kirjoitti
    Lainaa (ympyrä @ Joulu. 27 2007,14:37) kirjoitti
    Tommoiset löyty Ranskanmaalta Esquad. Näyttäpi olevan jotain uutta matskua (armalith). Näissä housuissa on *se hyvä puoli että housut ovat kokonaan armalithia eikä sitä ole vain tietyissä kohdissa. Yksi puute on ettei niissä ole esim polvisuojia. Hintakin on aika kova. Tekis kuitenkin mieli ostaa ja kokeilla. Ehkä nämä jo vastaisivat kestävyydeltään normaaleja ajohousuja, jos laittas erilliset polvisuojat.
    Nää on kyl pirun tyylikkäitä ajofarkuiks.
    Näitä muuten tulee superbikersiin huhtikuussa myyntiin.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Toiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset
    Wallu
    Lainaa (Waltsu407 @ Helmi. 24 2008,18:41) kirjoitti
    Toiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset *
    Itse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttua .
    Mitä tyttelin kanssa juttelin, niin yli 350 euroa noista joutuu köyhtymään. Pakko-ostos.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Joko joku on tilannut Hornee® Jeansit? Ei niitä varmaan mistään muualta löydy myynnistä ku australiasta?
    "Dear Noah,
    Sincerely, Unicorns"

Lainaa (Rooroo @ Helmi. 24 2008,18:46) kirjoitti
    Toiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset
    Itse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttua .
    Mitä tyttelin kanssa juttelin, niin yli 350 euroa noista joutuu köyhtymään. Pakko-ostos.
    Kyl aika rapia hinta on...Mut kuten sanoit...Pakko-ostos...Tuskin tohon hintaan tuulipukukansa hakee noita kovinkaan montaa paria...Mut edusta sinä Etelä-Suomea niin minä Keski-Suomea noilla housuilla
    Wallu
    Lainaa (Waltsu407 @ Helmi. 24 2008,19:58) kirjoitti
    Lainaa (Rooroo @ Helmi. 24 2008,18:46) kirjoitti
    Toiv. on sen verran tyyriit ettei joka jampalla tule näkymään... Jos sitä itse hankkisi tuollaiset *
    Itse mietin kanssa 2 kertaa laitanko tänne juttua *.
    Kyl aika rapia hinta on...Mut kuten sanoit...Pakko-ostos...Tuskin tohon hintaan tuulipukukansa hakee noita kovinkaan montaa paria...Mut edusta sinä Etelä-Suomea niin minä Keski-Suomea noilla housuilla *
    Eihän ne nyt rahoja tällaiseen voi haaskata. Eikös ne Matti-housut käy vallan hyvin. Alle vielä polvisuojat, nilkkatuet, lätkäpelaajan housut ja tyyny peffan alle, niin matkailu onnistuu hienosti ja turvallisesti. Ja ennen kaikkea halvalla. Saa Hondaan vielä uuden heijasteliivin ja välkkyvän strobon ruukkuun ostettua.

Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Ei muuta kun CCM:ää kehiin... Samat kamat kesät talvet... Vois raikastua noikin kamat kun ulkoiluttas mopolla parisataa kilsaa ;)
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Nyt tarttis vaan odottaa niitä viestäjä" et ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa"...Noh...Tuota...Kai mä maksan, mut näyttääpähän s**tanan hyvältä ... Asiasta kukkapurkkiin... Onx niistä Horneen 100 kpl koe-erästä kuulunu mitään??? Saako niitä vai ei...?? Ärsyttää aina toi ikuinen odottaminen...Piip... Olet jonossa... Piip...Valitsemanne henkilö puhuu toista puhelua...Piip... Olkaa hyvä ja ottakaa jonotusnumero...

Wallu
    No tuo 359e on about sama mitä maksetaan racing-mallisista nahkahousuista eikä sitäkään kukaan pidä erityisen hulluna. Jos ne olis ihan vaan farkut niin sillon se olis ihan naurettava hinta.
    premier

emeritus
    Lainaa (premier @ Helmi. 24 2008,22:18) kirjoitti
    No tuo 359e on about sama mitä maksetaan racing-mallisista nahkahousuista eikä sitäkään kukaan pidä erityisen hulluna. Jos ne olis ihan vaan farkut niin sillon se olis ihan naurettava hinta.
    Aika hinta pöxyistä. Maksoin vuosi sitten koko puvusta vähän yli 400e. Mutta rahaahan se vaan on.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (Waltsu407 @ Helmi. 24 2008,22:00) kirjoitti
    Nyt tarttis vaan odottaa niitä viestäjä" et ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa"...Noh...Tuota...Kai mä maksan, mut näyttääpähän s**tanan hyvältä ... Asiasta kukkapurkkiin... Onx niistä Horneen 100 kpl koe-erästä kuulunu mitään??? Saako niitä vai ei...?? Ärsyttää aina toi ikuinen odottaminen...Piip... Olet jonossa... Piip...Valitsemanne henkilö puhuu toista puhelua...Piip... Olkaa hyvä ja ottakaa jonotusnumero...
    +1 niiiii justiinsa
    "Dear Noah,
    Sincerely, Unicorns"

30.  
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 24 2008,22:24) kirjoitti
    ... Mutta rahaahan se vaan on.
    Nimenomaan. Ja kaiken lisäksi väittävät ettei se maailmasta kesken lopu. Kukaan ei muuten sanonut tämän harrasteen olevan halpaa leikkiä.. Nyt pitäisi vielä löytää hyvät ja hyvännäköiset hanskat sekä hyvännäköiset ajokengät, niin rupeaisi olemaan 2008 vuoden varusteet kasassa. Ensi vuodeksi sitten jotain uutta *
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen