moro. vaihdoin tipuseen uuden z6:n.Kun tiputtaa kädet pois tangosta 85km/h kohdalla, niin ravistaa tankoa, niinkuin kuluneella renkaalla (aalloille kulunut). onko tasapainotus menny pershiilleen vai kumpassa vika? onko muilla ollu samanlaisia ongelmia?
Ei oo ollunna z6:lla, joka vaihtuu kohta uuteen samanlaiseen. Muilla (etu)nakeilla kuluneena tuota on kyllä esiintynyt mutta hiljaisemmassa nopeudessa, ja takalaukun kanssa varsinkin. En oikein usko tasapainotuksen vaikuttavan tuossa..![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
No pitää kuitenkin se painotus tarkistaa, tai sitten on saakelin huono tuuri, renkaitten kanssa tänä kesänä. Aika vähän käyttävät z6 tipusissa vissiin tai sit toimii moitteittomasti?
Samaa oli mullakin aikasemmin Pirellin kumilla, nyt alla Z6 ja ei väpätä enää vaikka onkin jo yli 12 tkm ajettu tuolla etusella. Hyvä kumi se on.
Takarenkaan kuntoa on vaikea arvioida ,kun siinä ei ole keskellä uria.Lähdin reissuun olettaen renkaan kestävän hyvin 600km matkan,mutta kankaat tulivat jo vastaan puolessa matkassa ja näin on käynyt muillekin.Oli viimeiset z6:t takana,me4 on siinä mielessä xx:ssä parempi rengas.
tarkkana saa olla ton takasen kulumisen kans
painelemalla tietää missä mennään
ja loppu kuluu tosiaan yllättävän nopeasti
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
Pirelli Diablo takana.Ajattelin että,tämän kesän ajelee......Niin,eilen huomasin että alkaa kankaat paistamaan
Ja jostain nyt pitäis pikasesti rengasta alle
(z6 kyllä harkinnut seuraavaksi....)
CBR 1100XX -97
Laita vaan se z6 ;nen(cerba @ Heinä. 02 2007,00:12) kirjoitti
![]()
Pirellin Stradan jälkeen ajo- ominaisuudet parani mielestäni huomattavasti![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Mullakin on Pirellin Diablot alla, edessä ja takana.
Hyvin toimii, pitää märälläkin oikein hyvin. Erinomainen ajaa muutoinkin, kuulemma kestäväkin.
Toi tangon heiluminen siinä 90km/h -> 50km/h himmatessa on kait normaalia (?). Sitä sattuu silloin, kun ajaa ilman käsiä (hanskojen kirraus tms) mutta loppuu heti, kun ottaa rohkeasta stongasta kiinni.
Eipä ole kukaan ohjausiskunvaimenninta XX:n suositellut, jotain on kuulemma tarjolla kuitenkin.
Ominaisuus...? *
e: tarkennusta...
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
joo, rengas on uudelleen laitettu vanteelle ja tasapainotettu. ongelma ei hävinnyt eli tilasin uuden renkahan, z6. luultavasti runko vika renkaassa? ja minun tipuseen ei ainakaan ole, kuulunut ominaisuutena ravistelu. ja ohjaus iskarit, ei mielestäni kuulu tuollaisiin pyöriin, vaikka saattaisi siitä joskus olla apua.![]()
Eikös z6 ja strada ole varsin tarkkaan yksi ja sama rinkula?(Ozzyxx @ Heinä. 02 2007,07:49) kirjoitti
Mulla Z6 takana ja Z4 edessä. Z6:n otin sillä vahvistetulla rungolla (C-malli muistaakseni). Erinomainen kestävyys, nyt 6000 km tehtynä ja kuluu nätisti ja tasaisesti.
Z4 edessä kului himpun verran tasaiseksi kun oli päässyt yhdellä vedolla paineet laskemaan pari kymppiä alle ohjeisen. Paree mennä varmaan ajelemaan mutkapätkiä vähän aikaa niin eiköhän se siitä...
Kyllä mulla pysyy Z6 alla takana tulevaisuudessakin ja tulee varmaan seuraavaksi eteenkin.
Joku mainitsi että blackbirdille on tärkeää ostaa aina se vahvistettu rengasversio. Kieltämättä - kyllähän pyörällä ja kuskilla painoa riittää.
- '11 BMW R 1200 GS
- IBA SS1600K
---
ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
Ei kai nyt sentään Blackbirdin painoiselle pyörälle vaivistettua rengasta tarvitse. Tuohan painaa saman mitä takavuosien sportit. Pannikat ja Wingit yms. ovat sitten oma lukunsa, kun painoa on 100 kiloa enemmän. No tietty siinä tapauksessa, jos ajelee pääasiassa matkustajan ja laukkujen kanssa...(strider @ Heinä. 17 2007,22:23) kirjoitti
Blackbird 1998 (2004-2008)
Fireblade 2006 (2008-2011)
KX450F 2011 (2011-2012)
RC8 2008 (2012-2013)
Adventure R 2011 (2013-2015)
R1 2012 (2016-2017)
EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
MG1000 Cafe racer
Jep, Nyt olis Z6 odottamassa asennusta..(cerba @ Heinä. 02 2007,00:12) kirjoitti
(jossain netti...nätissä oli maininta,Että "Metzeler,toinen Pirellin rengasmerkki".. hmm. hyviä "kumeja" molemmat)
Meni tuos "hetki" odotellessa,kun tyttö syntyi Perjantai ja 13 PÄIVÄ
Z4 edessä ja se on ollut suht ok. on vain kulunut vasemmasta reunasta enemmän.
Nuo rengaspaineet aina mietityttää.Eroja useissa "huoltsikamittareissa"..
CBR 1100XX -97
Sen verran tosta z4,tuli pannariin(st 1300) keväällä
ne alle laitettua.
Yksi reissu takana,noin 5 tonnia ja kumit sakolla.
Ihme touhua,touring rengas muka
Muuten kyllä hyvä rengas,ehkä ei vaan pannariin sovellu?
Bt20set kesti kuitenkin kaksikin kesää(noin 12000 kilometriä).
White punks on dope!!
Nii-in...
Miksi pitää urheilla noi Metzien kanssa??
Kyllä oon huomannut että kyllä paras rengas
kulutuskestävyydeltään on kyllä BT 020.
Kun ei tuolla tiellä ihan limittissä mene ominaisuudet
riittää ihan tällaiselle tavalliselle touring-pellelle.
Tuunaajat erikseen.
Battlaxia peliin, kestää parhaiten.
Life is hard, then you die...
Jenkkisaiteilla ovat saman todenneet, ei kestä Pannarissa takana. Siellä aika moni ajaa yhdistelmällä Marathon 880 takana ja Z6 vain edessä. Vähän off topic, mutta Pannariin hyvät renkaat on Michelin Pilot Road 2.(Waltzu @ Heinä. 19 2007,07:47) kirjoitti
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Hmm... Meikäläinen on just tilannu renkaiden vaihdon Pannariin st 1300 Z4. Pitää näköjään vaihtaa Michelin Pilot Road 2.(hondamania @ Heinä. 20 2007,14:37) kirjoitti