Elikkäs pyöränä -92 Kawa ZXR 750.
Kytkinkopan kyljestä löytyi pieni vuoto --> kytkinnesteet hävis säiliöstä ja siihen loppu matka. Kun tuon kopassa olevan laikan (sen mihin kytkinletku tulee kiinni) sai tiivistettyä siten että vuoto loppui niin eipäs lähtenyt kytkin enään toimiin vaikka yritettiin sitä kaksissa miehin ilmata. Vaikuttais kyllä että systeemissä saattaa vielä olla ilmaakin...
Ongelmana on se, että kytkin kyllä jäykistyy mutta kun vaihde päällä koittaa kytkin pohjassa työntää pyörää eteenpäin niin ei oikein tahdo liikkua. Aika-ajoin vaihteita saa laitettua pyörän käydessäkin päälle ihan normaalisti mutta sitten hetken päästä taas pyörä alkaa pikkuhiljaa vetämään, vaikka kytkin on pohjassa.
Kuinka paljon nestettä tuohon systeemiin suurinpiirtein kuuluis mennä? Tuntuu että tuota nestettä on pistetty systeemiin jo paljonkin ja silti sitä vaan menee ja menee kun kahvasta pumppaa. Mistään kohtaa ei löydy vuotoja joten hämärältä vaikuttaa... Mihinkä ne oikein katoaa *
...Kertokaa te viisaammat tyhmälle![]()
Jos se sieltä kopan suunnalta on vuotanu ja letkun kiinnitys on kunnossa, niin sillon työsylinterin stefa valskaa. Tarkastappa se.
Siinä vika, kylä näin o(Jartsi @ Kesä. 28 2007,21:24) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZXR750 -95 R.I.P