Sivu: 14 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1195:sta
  1. #391
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 30 2008,19:41) kirjoitti
    Onko sulla vakiobussi * Niistähän tässä oli puhe, kai?
    Hmm.. tolla mustalla busalla voisin sut nöyryyttää
    Tosin ei oo ihan vakio, teräspunos letkut, mittari pohjat ja satula vaihdettu.

    Melkeen vakio



    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  2. #392
    Lainaa (ksthb @ Tammi. 31 2008,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 30 2008,19:41) kirjoitti
    Onko sulla vakiobussi * Niistähän tässä oli puhe, kai?
    Hmm.. tolla mustalla busalla voisin sut nöyryyttää
    Tosin ei oo ihan vakio, teräspunos letkut, mittari pohjat ja satula vaihdettu.

    Melkeen vakio
    Juu, sekin on ihan varsinainen "vakio"
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3. #393
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 31 2008,22:08) kirjoitti
    Ainakin ne Busat mitä olen kokeillut, eivät ole kovin reippaasti kiihtyneet yli 200km/h nopeuksissa, eikä sen allekaan.

    Ei saatana, tää oli kyllä paras pitkään aikaan. Tainnu tylyttäjä ajaa busalla jossa ollu Karpon karvalakki ja kalkkuna paisti vaimentimessa. *Kun se kiloinen todistettavasti ei ole juuri nopeampi varttimaililla eikä tuolla kentälläkään niin voisitko kertoa missä vaiheessa se kilonen on selvästi nopeampi?? Vakio busalla taitaa vartilla loppunopeus jäädä johonkin 230km/h tuntumaan mihin se ei SINUN mielestäsi tahdo oikein kiihtyä niin miksi kilosen aika/loppunopeus ei sitten ole selvästi parempi? Tonnisen pitäisi siis olla juttujesi mukaan selvästi nopeampi esim. tuolla 1600m matkalla mitä esim. joensuussa käytetään. Miksi kuitenkaan ne tonniset ei tunnu bussien mukana siellä pysyä? Eikö se siis käytännössä tarkoita sitä että vaikka se busa jäisikin jossain vaiheessa kiihdytyksessä karvan verran niin jossain vaiheessa se ohi kampeaa kuitenkin? Vai olenko taas väärässä? Ja loppupelissä, mitä vitun väliä sillä on??

    Kysyy epätietoinen keski-suomesta *
    Testeissä vakio kilosten loppunopeudet on keskimäärin n. 5-10km/h parempia kuin vakiobussien. Tilanne taitaa tosin tasoittua -08 Busan myötä. Tosin tässäkin testissä näkee, että "normikuskilla" se loppari on edelleen -08 mallillakin melko vaatimaton (223km/h):
    http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ArticleID=5796

    Usko pois, noin se menee tavan kuskilla Suomessakin ensi kesänä, vakioilla -08 Busseilla.

    Parhaimmat mitatut/raportoidut vedot testeissä on vakiopyörillä yleensä n. 230 loppari Busalle ja 240 kilosille. Monissa testeissä menee kummatkin selvästi noiden alle, kuten tuossa edellämainitussa, joka heijastaa paremmin tosimaailmaa.

    Mitä on Suomessa kattelu, niin lähelle vakiobussit on yleensä menny sellasia 220 loppareita, ja uudehkot kiloset n. 230, eli on se ero sielläkin näkyvissä. Ei ole mitään sen kummempaa, kuin ero teho/paino -suhteessa näkyy käytännössä, kuten luonnollista onkin.

    Eli kyllä sieltä sen eron teho/paino -suhteessa löytää, toi on meinaan selkeä ero loppunopeuksissa, varttimaililla käyneet sen tietää!

    Eli ei kyse ole mun mielipiteestä, vaan faktasta. Tonnisissa on _selvästi_ parempi teho/paino -suhde, joka ihan luonnollisesti näkyy myös käytännössä.

    Nyyh nyyh
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #394
    Voi voi,saatana eiköhän nuo kulje kumpiki ihan tarpeeksi,selvittää sen kulkupuolen ens kesänä viivalla niin ei tarvii väitellä tästä sen enempää.
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  5. #395
    moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla *ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
  6. #396
    Lainaa (lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
    moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla *ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
    Se on se vääntö mikä meinaa satulalta suistaa,kyllä alkoi rykkönenkin kiihtymään kun vaihtoi -2 piikkisen rattaan eteen ja +3 taakse,on se ykkös vaihdekin niin pirun pitkä noissa kilokyykyissä,rykkönen otti ykkösellä liki 170km/h,busa vissiin 110km/h, takanakilla 28hp enemmän ja vääntöö kolmannes enemmän,kyllä pitäs lähtee.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  7. #397
    Lainaa (lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
    moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
    hohoo. oli tuosta sen verran apuja, että siis kokeilit vm. _1996_ kawan _600 cc_ ja vertaat vm. _2007_ _1000 cc_ ja _1300 cc_ sporttisiin pyöriin!?

    mä kokeilin kans suzukin 50 cc PV:tä vm. 1979 ja se vaikutti ihan mopolta kun sitten kokeilin vm. 2006 ZX10R kawaa.

    on se kumma miten ne sutsukit on hitaita mopoja?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  8. #398
    Hyvä ajoasento ja ihan kivahan tuo on mutta matkapyörä kaupungissa ei kovin mukava varmaan...
  9. #399
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (busai @ Helmi. 02 2008,09:40) kirjoitti
    Lainaa (lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
    moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
    Se on se vääntö mikä meinaa satulalta suistaa,kyllä alkoi rykkönenkin kiihtymään kun vaihtoi -2 piikkisen rattaan eteen ja +3 taakse,on se ykkös vaihdekin niin pirun pitkä noissa kilokyykyissä,rykkönen otti ykkösellä liki 170km/h,busa vissiin 110km/h, takanakilla 28hp enemmän ja vääntöö kolmannes enemmän,kyllä pitäs lähtee.
    Kyllä mä haluan nähdä sen vakio pyörän joka vakiona ottaa ykkösellä 170 kmh. Ottais ees sen 140 kmh, niin sitten voitais alkaa keskustelee... siis todellista, eikä mitään mittarilukemia.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  10. #400
    Lainaa (Juutana @ Helmi. 03 2008,04:28) kirjoitti
    Lainaa (busai @ Helmi. 02 2008,09:40) kirjoitti
    Lainaa (lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
    moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla *ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
    Se on se vääntö mikä meinaa satulalta suistaa,kyllä alkoi rykkönenkin kiihtymään kun vaihtoi -2 piikkisen rattaan eteen ja +3 taakse,on se ykkös vaihdekin niin pirun pitkä noissa kilokyykyissä,rykkönen otti ykkösellä liki 170km/h,busa vissiin 110km/h, takanakilla 28hp enemmän ja vääntöö kolmannes enemmän,kyllä pitäs lähtee.
    Kyllä mä haluan nähdä sen vakio pyörän joka vakiona ottaa ykkösellä 170 kmh. Ottais ees sen 140 kmh, niin sitten voitais alkaa keskustelee... siis todellista, eikä mitään mittarilukemia.
    Todellista ja todellista mietihän sitä. K5 otti kiihdytyksessä ykkösellä MITTARINOPEUTTA reilu 170 km/h. Tietysti jos tolla laitteella on mittarivirhe +30 Km/h, olisko näin.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  11. #401
    Lainaa (Juutana @ Helmi. 03 2008,04:28) kirjoitti
    Lainaa (busai @ Helmi. 02 2008,09:40) kirjoitti
    Lainaa (lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
    moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla *ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
    Se on se vääntö mikä meinaa satulalta suistaa,kyllä alkoi rykkönenkin kiihtymään kun vaihtoi -2 piikkisen rattaan eteen ja +3 taakse,on se ykkös vaihdekin niin pirun pitkä noissa kilokyykyissä,rykkönen otti ykkösellä liki 170km/h,busa vissiin 110km/h, takanakilla 28hp enemmän ja vääntöö kolmannes enemmän,kyllä pitäs lähtee.
    Kyllä mä haluan nähdä sen vakio pyörän joka vakiona ottaa ykkösellä 170 kmh. Ottais ees sen 140 kmh, niin sitten voitais alkaa keskustelee... siis todellista, eikä mitään mittarilukemia.
    Todellista menee vakiona yli 150km/h ykkösellä monikin laite.

    Eli avaa silmäs kilokyykyn kohdalla, niin näet sellaisen, ja joudut ilmeisesti alkaa keskustelemaan *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #402
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:07) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Helmi. 03 2008,04:28) kirjoitti
    Lainaa (busai @ Helmi. 02 2008,09:40) kirjoitti
    Lainaa (lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
    moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
    Se on se vääntö mikä meinaa satulalta suistaa,kyllä alkoi rykkönenkin kiihtymään kun vaihtoi -2 piikkisen rattaan eteen ja +3 taakse,on se ykkös vaihdekin niin pirun pitkä noissa kilokyykyissä,rykkönen otti ykkösellä liki 170km/h,busa vissiin 110km/h, takanakilla 28hp enemmän ja vääntöö kolmannes enemmän,kyllä pitäs lähtee.
    Kyllä mä haluan nähdä sen vakio pyörän joka vakiona ottaa ykkösellä 170 kmh. Ottais ees sen 140 kmh, niin sitten voitais alkaa keskustelee... siis todellista, eikä mitään mittarilukemia.
    Todellista menee vakiona yli 150km/h ykkösellä monikin laite.

    Eli avaa silmäs kilokyykyn kohdalla, niin näet sellaisen, eli joudut ilmeisesti alkaa keskustelemaan
    kyllä monille 2000-luvun alun kilokyykyille on ihan mittailtu kovia nopeuksia ykkösellä, kun vetää rajoittajalle tai lähelle, niin järkiäänsä kaikki japsikiloset ottaa yli 150 kmh. zx10r jota testasin melko huolella vm. 2004 ja saman vuoden keväällä, otti mittariin 164 kmh ja todellista gps:n kanssa mitattuna 157 kmh, vieläpä pitkähköllä vedolla, että ehti se gps kans mukaan kohtuu hyvin.

    uudemmat kiloset ottaa hyvinki yli 160 kmh todellista nopeutta ykkösellä, mittariin 170 kmh kuitenkin. paljonkohan uus kypä-ärrä jo ottaakaan?

    on se aika uskomatonta. aikanaan kauhisteltiin kun suzuki katana 1100s otti 110 kmh ykkösellä. sitäkin testasin silloin uutena vuonna 1982, en uutena vuotena kuitenkaan, hehiö. ja mun vanha ruiskukawa gpz1100 unitrak ottaa myös ykkösellä 110 kmh. mutta on niin hirveä tärinä jo maksimikierrosten tuntumassa, ettei sitä kestä erkkikään.

    zx12r kwaakku ottaa vakiovälityksillä 140 - 145 kmh rajoittajalla. pidennetyillä välityksillä, jotka mulla oli välillä, otti reilut 150 kmh.
    nyt tiheemmillä vällyillä jäänee 135 korville.

    mikä sitten lie hurjan pitkien ykkösten tarkoitus kilosissa? keulimisen vähentäminen. mahdollisuus tehdä ylemmät vaihteet tiheämmin porrastuksin. kisamaisuus.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  13. #403
    Jollain tietoa mitäs o hayabusan maximi kantavuus? Ei löytyny viel oikee mistää tietoa tollasest..
    EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black

    EX - cbr 1000rr -06
  14. #404
    Lainaa (Juutana @ Helmi. 03 2008,04:28) kirjoitti
    Kyllä mä haluan nähdä sen vakio pyörän joka vakiona ottaa ykkösellä 170 kmh. Ottais ees sen 140 kmh, niin sitten voitais alkaa keskustelee... siis todellista, eikä mitään mittarilukemia.
    Kilokyykyt (4 japsia) on jo vuosia ottanut yli 150 km/h todellista, jopa Honda, jolla on ollut lyhin ykkönen.

    166 tai 167 km/h lukema todellista nopeutta on jostain artikkelista jäänyt mieleen. 17X lukemaa ei ole vielä tullut vastaan. Näin varhaisdementikkona muistellen.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  15. #405
    Lainaa (cck @ Helmi. 03 2008,13:44) kirjoitti
    Jollain tietoa mitäs o hayabusan maximi kantavuus? Ei löytyny viel oikee mistää tietoa tollasest.. *
    Kantavuus on 185kg. Ei siis kovin paljon.
  16. #406
    Ihan oikeesti: kilokyykyistä kinastelun voisi jo lopettaa tämän 2008 busan kohdalla ja perustaa sille oman aiheen. Voisin sitten itsekin sanoa muutaman sanasen näistä alati kutistuvista minimopoista.
  17. #407
    Lainaa (hidas57 @ Helmi. 04 2008,08:53) kirjoitti
    Ihan oikeesti: kilokyykyistä kinastelun voisi jo lopettaa tämän 2008 busan kohdalla ja perustaa sille oman aiheen.
    Meinaatko, että Busa on niin:


    ... ettei sitä saa verrata mihinkään muuhun prätkään?

    Vapaassa markkinataloudessa monet vertaavat nykyistä/tulevaa prätkäänsä muihinkin malleihin, ja esim. FZ6 ei ole yleensä vaihtoehto Busalle. Kilokyykky sen sijaan saattaa olla.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  18. #408
    Lisäillää ny näitä 'tyhmiä' kysymyksiä, onko tässä nykysessä vakiona ohjausiskari?
    EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black

    EX - cbr 1000rr -06
  19. #409
    Lainaa (Koris @ Helmi. 04 2008,12:47) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Helmi. 04 2008,08:53) kirjoitti
    Ihan oikeesti: kilokyykyistä kinastelun voisi jo lopettaa tämän 2008 busan kohdalla ja perustaa sille oman aiheen.
    Meinaatko, että Busa on niin:


    ... ettei sitä saa verrata mihinkään muuhun prätkään?

    Vapaassa markkinataloudessa monet vertaavat nykyistä/tulevaa prätkäänsä muihinkin malleihin, ja esim. FZ6 ei ole yleensä vaihtoehto Busalle. Kilokyykky sen sijaan saattaa olla.
    Saa verrata, mutta kun se 'vertailu' tuntuu olevan sellaista pilkun viilausta, ettei mitään rajaa. Ja tähän mennessä vertailut ovat olleet vanha busa vs kilokyykyt. Niin että voisi puhua otsikon aiheesta.

    En ole sen kummempi ko. pyörän fani. Enempi kuin pikkuruisten kilokyykkyjen silti, jos ei vielä ole selvinnyt. Joo, ja moni muukin pyörä käy.

    cck:lle vastaus: uudessa busassa on ohjausvaimennin.
  20. #410
    Lainaa (cck @ Helmi. 04 2008,12:49) kirjoitti
    Lisäillää ny näitä 'tyhmiä' kysymyksiä, onko tässä nykysessä vakiona ohjausiskari?
    Juu kyllä on
    kesä on motoristin kulta-aikaa
  21. #411
    Mistä saisin uuteen busaani mallikohtaisen tankkitarran,suitsan alkuperäisiä vaihtoehtoja vain 2kpl eikä kumpikaan miellyttänyt silmää. .
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  22. #412
    Vähän "tuunausta" valkkariin!

    1.
    2.
    3.
    4.

    Vähän sirommax muuttuu toi hanuri noilla! Ja äänetkin kuulostaa moottoripyörältä, kun db-killerit repi pois...

    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  23. #413
    Lainaa (BussiJussi @ Helmi. 15 2008,15:06) kirjoitti
    Vähän "tuunausta" valkkariin!

    1.
    2.
    3.
    4.

    Vähän sirommax muuttuu toi hanuri noilla! Ja äänetkin kuulostaa moottoripyörältä, kun db-killerit repi pois...

    Onkos toi micronin tuote? koko putkisto vai pelkät sliparit?

    Löytyikö suomesta vai tilasitko jostain kauempaa?

    Ja asian vierestä; onkohan jossain jo tarjolla laukkutelineitä k8:iin?



  24. #414
    Lainaa (BussiJussi @ Helmi. 15 2008,15:06) kirjoitti
    Vähän "tuunausta" valkkariin!
    Ei kyllä omasta mielestäni sovi nuo putket tuohon, noh jokaiselle omansa
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  25. #415
    Lainaa (polsi @ Helmi. 18 2008,10:37) kirjoitti
    Lainaa (BussiJussi @ Helmi. 15 2008,15:06) kirjoitti
    Vähän "tuunausta" valkkariin!

    1.
    2.
    3.
    4.

    Vähän sirommax muuttuu toi hanuri noilla! Ja äänetkin kuulostaa moottoripyörältä, kun db-killerit repi pois...

    Onkos toi micronin tuote? koko putkisto vai pelkät sliparit?

    Löytyikö suomesta vai tilasitko jostain kauempaa?

    Ja asian vierestä; onkohan jossain jo tarjolla laukkutelineitä k8:iin?
    Ei ole Micron, vaan M4. http://www.m4exhaust.com/
    Pelkät sliparit. Ei löydy suomesta, tilasin suoraan jenkeistä. Laukkutelineitä pitäs SW-Motech:lta tulla keväällä myyntiin, ei vielä tarjolla.

    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  26. #416
    Lainaa (Matso @ Helmi. 18 2008,11:18) kirjoitti
    Lainaa (BussiJussi @ Helmi. 15 2008,15:06) kirjoitti
    Vähän "tuunausta" valkkariin!
    Ei kyllä omasta mielestäni sovi nuo putket tuohon, noh jokaiselle omansa
    Jokaisella oma mielipiteensä, kuten pitääkin. Itse kun äkkäsin noi netistä, tiesin hankkivani tollaset. Jos ois senverran erilaiset, ettei kaikki hankkis samanlaisia! Perus Yosheja, yms, mahtuu 13kpl tusinaan!! Tohon valkoseen käypästä väriä hankala löytyää, jos ei halua kirkasta! Normi hiilari vaimentajissa yleensä kirkas väliputki, jota en halunnut!

    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  27. #417
    valkoinen nyt näyttää hyvältä jopa vakioputkella.
    mustassa värissä on hoikentava efekti niin se kaipaa kevennystä takaloosteriin.

    ei ole M4 minunkaan mieleen, +vielä lokarin poisto...
    jotain puuttuu

    saas nähdä miltä TRI näyttää asennettuna valkoiseen, mustassa pyörässä ei paljon mairittele

    siinä muuten toinenputki joka näyttää mielestäni

    kuitenkin maku-asioita...
  28. #418
    Oliks johnai (muistelisin nähäneeni) sellaane 4-1 putki, jos vaikka ketjunrasvuu hommat helepottuis ku ois rööri vaan toisel puolel...
  29. #419
    Lainaa kirjoitti
    Lähetetty Helmi. 18 2008,17:28
    --------------------------------------------------------------------------------
    Oliks johnai (muistelisin nähäneeni) sellaane 4-1 putki, jos vaikka ketjunrasvuu hommat helepottuis ku ois rööri vaan toisel puolel...
    Tarkoitatko tämmöistä

    http://www.yoshimura-rd.com/images/p...um/3463_2_.jpg
  30.  
  31. #420
    Lainaa (suiza @ Helmi. 18 2008,20:41) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Lähetetty Helmi. 18 2008,17:28
    --------------------------------------------------------------------------------
    Oliks johnai (muistelisin nähäneeni) sellaane 4-1 putki, jos vaikka ketjunrasvuu hommat helepottuis ku ois rööri vaan toisel puolel...
    Tarkoitatko tämmöistä

    http://www.yoshimura-rd.com/images/p...um/3463_2_.jpg
    Eiks tuossa oo kaksi kannua?
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Sivu: 14 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen