Hmm.. tolla mustalla busalla voisin sut nöyryyttää(Tylyttäjä @ Tammi. 30 2008,19:41) kirjoitti
Tosin ei oo ihan vakio, teräspunos letkut, mittari pohjat ja satula vaihdettu.
Melkeen vakio
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Juu, sekin on ihan varsinainen "vakio"(ksthb @ Tammi. 31 2008,23:05) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Testeissä vakio kilosten loppunopeudet on keskimäärin n. 5-10km/h parempia kuin vakiobussien. Tilanne taitaa tosin tasoittua -08 Busan myötä. Tosin tässäkin testissä näkee, että "normikuskilla" se loppari on edelleen -08 mallillakin melko vaatimaton (223km/h):(Pahkasika @ Tammi. 31 2008,22:08) kirjoitti
http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ArticleID=5796
Usko pois, noin se menee tavan kuskilla Suomessakin ensi kesänä, vakioilla -08 Busseilla.
Parhaimmat mitatut/raportoidut vedot testeissä on vakiopyörillä yleensä n. 230 loppari Busalle ja 240 kilosille. Monissa testeissä menee kummatkin selvästi noiden alle, kuten tuossa edellämainitussa, joka heijastaa paremmin tosimaailmaa.
Mitä on Suomessa kattelu, niin lähelle vakiobussit on yleensä menny sellasia 220 loppareita, ja uudehkot kiloset n. 230, eli on se ero sielläkin näkyvissä. Ei ole mitään sen kummempaa, kuin ero teho/paino -suhteessa näkyy käytännössä, kuten luonnollista onkin.
Eli kyllä sieltä sen eron teho/paino -suhteessa löytää, toi on meinaan selkeä ero loppunopeuksissa, varttimaililla käyneet sen tietää!
Eli ei kyse ole mun mielipiteestä, vaan faktasta. Tonnisissa on _selvästi_ parempi teho/paino -suhde, joka ihan luonnollisesti näkyy myös käytännössä.
Nyyh nyyh![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Voi voi,saatana eiköhän nuo kulje kumpiki ihan tarpeeksi,selvittää sen kulkupuolen ens kesänä viivalla niin ei tarvii väitellä tästä sen enempää.
Gsx-r 750 -01
Yzf-r1 -06
Hayabusa -08
moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla *ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
Se on se vääntö mikä meinaa satulalta suistaa,kyllä alkoi rykkönenkin kiihtymään kun vaihtoi -2 piikkisen rattaan eteen ja +3 taakse,on se ykkös vaihdekin niin pirun pitkä noissa kilokyykyissä,rykkönen otti ykkösellä liki 170km/h,busa vissiin 110km/h, takanakilla 28hp enemmän ja vääntöö kolmannes enemmän,kyllä pitäs lähtee.(lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
hohoo. oli tuosta sen verran apuja, että siis kokeilit vm. _1996_ kawan _600 cc_ ja vertaat vm. _2007_ _1000 cc_ ja _1300 cc_ sporttisiin pyöriin!?(lirppu @ Helmi. 01 2008,16:24) kirjoitti
mä kokeilin kans suzukin 50 cc PV:tä vm. 1979 ja se vaikutti ihan mopolta kun sitten kokeilin vm. 2006 ZX10R kawaa.
on se kumma miten ne sutsukit on hitaita mopoja?
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Hyvä ajoasento ja ihan kivahan tuo on mutta matkapyörä kaupungissa ei kovin mukava varmaan...
Kyllä mä haluan nähdä sen vakio pyörän joka vakiona ottaa ykkösellä 170 kmh. Ottais ees sen 140 kmh, niin sitten voitais alkaa keskustelee... siis todellista, eikä mitään mittarilukemia.(busai @ Helmi. 02 2008,09:40) kirjoitti
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Todellista ja todellista mietihän sitä. K5 otti kiihdytyksessä ykkösellä MITTARINOPEUTTA reilu 170 km/h. Tietysti jos tolla laitteella on mittarivirhe +30 Km/h, olisko näin.(Juutana @ Helmi. 03 2008,04:28) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Todellista menee vakiona yli 150km/h ykkösellä monikin laite.(Juutana @ Helmi. 03 2008,04:28) kirjoitti
Eli avaa silmäs kilokyykyn kohdalla, niin näet sellaisen, ja joudut ilmeisesti alkaa keskustelemaan *
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
kyllä monille 2000-luvun alun kilokyykyille on ihan mittailtu kovia nopeuksia ykkösellä, kun vetää rajoittajalle tai lähelle, niin järkiäänsä kaikki japsikiloset ottaa yli 150 kmh. zx10r jota testasin melko huolella vm. 2004 ja saman vuoden keväällä, otti mittariin 164 kmh ja todellista gps:n kanssa mitattuna 157 kmh, vieläpä pitkähköllä vedolla, että ehti se gps kans mukaan kohtuu hyvin.(Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:07) kirjoitti
uudemmat kiloset ottaa hyvinki yli 160 kmh todellista nopeutta ykkösellä, mittariin 170 kmh kuitenkin. paljonkohan uus kypä-ärrä jo ottaakaan?
on se aika uskomatonta. aikanaan kauhisteltiin kun suzuki katana 1100s otti 110 kmh ykkösellä. sitäkin testasin silloin uutena vuonna 1982, en uutena vuotena kuitenkaan, hehiö. ja mun vanha ruiskukawa gpz1100 unitrak ottaa myös ykkösellä 110 kmh. mutta on niin hirveä tärinä jo maksimikierrosten tuntumassa, ettei sitä kestä erkkikään.
zx12r kwaakku ottaa vakiovälityksillä 140 - 145 kmh rajoittajalla. pidennetyillä välityksillä, jotka mulla oli välillä, otti reilut 150 kmh.
nyt tiheemmillä vällyillä jäänee 135 korville.
mikä sitten lie hurjan pitkien ykkösten tarkoitus kilosissa? keulimisen vähentäminen. mahdollisuus tehdä ylemmät vaihteet tiheämmin porrastuksin. kisamaisuus.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Jollain tietoa mitäs o hayabusan maximi kantavuus? Ei löytyny viel oikee mistää tietoa tollasest..![]()
EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black
EX - cbr 1000rr -06
Kilokyykyt (4 japsia) on jo vuosia ottanut yli 150 km/h todellista, jopa Honda, jolla on ollut lyhin ykkönen.(Juutana @ Helmi. 03 2008,04:28) kirjoitti
166 tai 167 km/h lukema todellista nopeutta on jostain artikkelista jäänyt mieleen. 17X lukemaa ei ole vielä tullut vastaan. Näin varhaisdementikkona muistellen.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Kantavuus on 185kg. Ei siis kovin paljon.(cck @ Helmi. 03 2008,13:44) kirjoitti
Ihan oikeesti: kilokyykyistä kinastelun voisi jo lopettaa tämän 2008 busan kohdalla ja perustaa sille oman aiheen. Voisin sitten itsekin sanoa muutaman sanasen näistä alati kutistuvista minimopoista.
Meinaatko, että Busa on niin:(hidas57 @ Helmi. 04 2008,08:53) kirjoitti
![]()
![]()
... ettei sitä saa verrata mihinkään muuhun prätkään?
Vapaassa markkinataloudessa monet vertaavat nykyistä/tulevaa prätkäänsä muihinkin malleihin, ja esim. FZ6 ei ole yleensä vaihtoehto Busalle. Kilokyykky sen sijaan saattaa olla.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Lisäillää ny näitä 'tyhmiä' kysymyksiä, onko tässä nykysessä vakiona ohjausiskari?![]()
EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black
EX - cbr 1000rr -06
Saa verrata, mutta kun se 'vertailu' tuntuu olevan sellaista pilkun viilausta, ettei mitään rajaa. Ja tähän mennessä vertailut ovat olleet vanha busa vs kilokyykyt. Niin että voisi puhua otsikon aiheesta.(Koris @ Helmi. 04 2008,12:47) kirjoitti
En ole sen kummempi ko. pyörän fani. Enempi kuin pikkuruisten kilokyykkyjen silti, jos ei vielä ole selvinnyt. Joo, ja moni muukin pyörä käy.
cck:lle vastaus: uudessa busassa on ohjausvaimennin.
Juu kyllä on(cck @ Helmi. 04 2008,12:49) kirjoitti
![]()
kesä on motoristin kulta-aikaa
Mistä saisin uuteen busaani mallikohtaisen tankkitarran,suitsan alkuperäisiä vaihtoehtoja vain 2kpl eikä kumpikaan miellyttänyt silmää..
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Onkos toi micronin tuote? koko putkisto vai pelkät sliparit?(BussiJussi @ Helmi. 15 2008,15:06) kirjoitti
Löytyikö suomesta vai tilasitko jostain kauempaa?
Ja asian vierestä; onkohan jossain jo tarjolla laukkutelineitä k8:iin?
Ei kyllä omasta mielestäni sovi nuo putket tuohon, noh jokaiselle omansa(BussiJussi @ Helmi. 15 2008,15:06) kirjoitti
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Ei ole Micron, vaan M4. http://www.m4exhaust.com/(polsi @ Helmi. 18 2008,10:37) kirjoitti
Pelkät sliparit. Ei löydy suomesta, tilasin suoraan jenkeistä. Laukkutelineitä pitäs SW-Motech:lta tulla keväällä myyntiin, ei vielä tarjolla.
![]()
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Jokaisella oma mielipiteensä, kuten pitääkin. Itse kun äkkäsin noi netistä, tiesin hankkivani tollaset. Jos ois senverran erilaiset, ettei kaikki hankkis samanlaisia! Perus Yosheja, yms, mahtuu 13kpl tusinaan!! Tohon valkoseen käypästä väriä hankala löytyää, jos ei halua kirkasta! Normi hiilari vaimentajissa yleensä kirkas väliputki, jota en halunnut!(Matso @ Helmi. 18 2008,11:18) kirjoitti
![]()
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
valkoinen nyt näyttää hyvältä jopa vakioputkella.
mustassa värissä on hoikentava efekti niin se kaipaa kevennystä takaloosteriin.
ei ole M4 minunkaan mieleen, +vielä lokarin poisto...
jotain puuttuu
saas nähdä miltä TRI näyttää asennettuna valkoiseen, mustassa pyörässä ei paljon mairittele
siinä muuten toinenputki joka näyttää mielestäni
kuitenkin maku-asioita...
Oliks johnai (muistelisin nähäneeni) sellaane 4-1 putki, jos vaikka ketjunrasvuu hommat helepottuis ku ois rööri vaan toisel puolel...
Tarkoitatko tämmöistäkirjoitti
http://www.yoshimura-rd.com/images/p...um/3463_2_.jpg
Eiks tuossa oo kaksi kannua?(suiza @ Helmi. 18 2008,20:41) kirjoitti
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18