Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 97:sta
    Lainaa (cartman @ Kesä. 29 2007,18:12) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Kesä. 29 2007,09:03) kirjoitti
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Kesä. 29 2007,08:08) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Kesä. 29 2007,00:12) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Kesä. 28 2007,16:18) kirjoitti
    Lainaa (rolcen @ Kesä. 28 2007,16:12) kirjoitti

Naurettavaa nauttia toisen ihmisen vastoinkäymisistä. Jos oman elämän ilon aiheena on jonkun tuntemattoman ihmisen saama sakko,niin pitääkö sitä tulla foorumille julistamaan?
    Hanki elämä!
    Käännetäänpä asia vaihteeksi positiiviseksi: Ilo on iloa siitä, että ajattelematon sai ehkä oppitunnin, joka saa kypärän seuraavalla kerralla päähän ja pelastaa hengen!

Se vasta olisi typerää, jos pitäisi iloita siitä, että joku loukkaantuu ajattelemattomuuttaan loppuiäkseen tai ehkä menettää ainoansa.

Hanki sinä hieman positiivista asennetta...
    Positiivista asennetta!!!!!!!!!!!
    Jum...uta!!

Tuolla asenteella olette varmaan parkkihallissa mittaamassa renkaitten urasyvyyttä?? saattaa lähteä jonkun auto vesiliirtoon ja ajaa rekan alle?? Seisotte varmaan kadunkulmissa poliisin numero valmiina kännyssä ja ilmoitatte kellä ei ole turvavyötä?? tai kuka puhuu matkapuhelimeen??
    Voi helvetti mitä hurskastelua päästää joku suustaan,oletteko ihan tosissanne vai oliko tämä vitsi?
    Hyi v..tu mitä pelkuriämmiä tänne maailmaan mahtuu!! Ostakaa hameet!!
    Mun mielestäni kuvailemasi toiminta on vähintäänkin rohkeaa ja oikeasti kanssaihimisistä välittämistä. Sillä ei ole pelkuruuden kanssa mitään tekemistä - päinvastoin.

Maailma ei ole mustavalkoinen ja ei näitä sääntöjä ole kenenkään kiusaksi tehty, vaan kaikkien meidän suojelemiseksi. Tää voi olla vaikeaa ymmärtää, mutta yritetään kaikki yhdessä, niin onnettomuuskehitys saadaan posittivisempaan suuntaan.

Hurskastelua en kyllä *löytänyt C-A-D:n tekstistä edes hakemalla.
    Aloitetaan hurskastelujen sijasta "kaikkien meidän suojelemiseksi" tehtyjen sääntöjen noudattamisen valvonta ja laitetaan liikkuvan poliisin paskalakit vihdoin tekemään liikenneturvallisuustyötä, jolla säästetään ihmishenkiä liikenteessä. Tänä aamuna on uutisoitu, että Ruotsissa alkoholi (eli rattijuopot) aiheuttaa neljä (4) kymmenestä (10) ajetusta kuolonkolarista. Prosentuaalisesti se tekee 40 % kaikista kuolonkolareista. Ruotsin teillä arvioidaan liikkuvan joka päivä noin 20.000 kännikuskia. Kun me suomalaiset olemme perinteisesti piesseet svedupetterit juopottelussa, Suomessa todennäköisesti 50 % kaikista kuolonkolareista ajavat rattijuopot. Kun Suomessa vuosittainen liikenneonnettomuuksissa kuolleiden lukumäärä on vähän alle 400, havaitaan selkeästi, että paskalakkien rajalliset resurssit kannattaa keskittää niihin toimenpiteisiin, joilla myös todellisuudessa (eikä vain juhlapuheissa) on huomattava konkreettinen merkitys liikenneturvallisuuden parantumiseen. Tämä tarkoittaa rattijuoppojen ja -narkkareiden poistamista liikenteestä ihmisiä tappamasta. Siinä on potentiaalia jopa vajaan 200 ihmishengen pelastamiseen. Tähän asti ilkkuva poliisi onkin keskittynyt vain tutka-ansojen rakentelemiseen, prätkäkuskien ylinopeuksien kyttäämiseen ja muuhun toisarvoiseen sosialidemokraattiseen näpertelyyn.
    Kannattaisi tarkistaa tietonsa, ettei tule kirjoittaneeksi täyttä paskaa. No, eihän se ole ennenkään sinua haitannut.

Suomessa kuolemaan johtaneissa liikenneonnettomuuksissa syyllinen ei todellakaan ole rattijuoppo niin usein kuin kirjoitat.

Liikennevakuutuskeskuksen mukaan rattijuoppo aiheutti vuonna 2006 80 liikennekuolemaa. Näistä 78 kuollutta oli rattijuopon kuljettamassa ajoneuvossa. Eli täysin sivullisia henkilöitä kuoli 2 kappaletta rattijuopon toimesta. Eli rattijuopot ja narkkarit eivät juurikaan tapa sivullisia ihmisiä liikenteessä, ellei sivulliseksi sitten lasketa rattijuopon kyydissä olijoita.

Ennakkotietojen mukaan vuonna 2006 yhdessäkään kevyen liikenteen kuolemaan johtaneessa onnettomuudessa ei osallisena ollut alkoholia nauttinutta moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettajaa.

Luku on melko kaukana sinun esittämästä 50 prosentista.
    Vuosittain tieliikenteessä saa surmansa lähes 400 ihmistä. Rattijuoppojen onnettomuuksissa kuolemantapaukset ja vammautumiset ovat tavallisempia kuin muissa onnettomuuksissa. Niissä kuolee vuosittain noin 90 ja loukkaantuu noin 1000 henkeä.(http://www.health.fi/liikenneraittius/tietopaketti.html)

Ja samasta tutkimuksesta...

"Poliisi puhalluttaa vuosittain 1,2-1,8 miljoonaa autoilijaa. Arviolta vain joka kahdessadas rattijuoppo jää kiinni. Vuonna 2006 kiinni jääneitä rattijuoppoja oli noin 26 000, eli noin 71 rattijuoppoa päivässä."

Kyllä tuossa mun mielestä olis kiinnijäämisriskiä varaa parantaa.

Sitten vähän OT. Esim. myrkytykset aiheuttaa 1000 kuolemantapausta vuodessa (lääkkeet 500, alkoholi 400, häkä 100). Voisivat vouhottaa välillä muustakin kuin liikennekuolemista...

Lisäys... Elikkä noi on akuuteista myrkytyksistä aiheutuneet kuolemat, eli esim. pitkäaikaisesta alkoholinkäytöstä johtuneet kuolemat eivät ole tuossa mukana.

GSXR-1200W
    Lainaa kirjoitti
    sosialidemokraattiseen näpertelyyn.
    Ei täs maassa enää oo punanutut vallassa. KOKOOMUKSEN SYYTÄ KAIKKI!!11

Edelleen: rumat ihmiset, menkää ajelemaan.
    Good to the bone
    ...
    Lainaa (GSX750 @ Heinä. 01 2007,13:35) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Kesä. 29 2007,18:12) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Kesä. 29 2007,09:03) kirjoitti
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Kesä. 29 2007,08:08) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Kesä. 29 2007,00:12) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Kesä. 28 2007,16:18) kirjoitti
    Lainaa (rolcen @ Kesä. 28 2007,16:12) kirjoitti

Naurettavaa nauttia toisen ihmisen vastoinkäymisistä. Jos oman elämän ilon aiheena on jonkun tuntemattoman ihmisen saama sakko,niin pitääkö sitä tulla foorumille julistamaan?
    Hanki elämä!
    Käännetäänpä asia vaihteeksi positiiviseksi: Ilo on iloa siitä, että ajattelematon sai ehkä oppitunnin, joka saa kypärän seuraavalla kerralla päähän ja pelastaa hengen!

Se vasta olisi typerää, jos pitäisi iloita siitä, että joku loukkaantuu ajattelemattomuuttaan loppuiäkseen tai ehkä menettää ainoansa.

Hanki sinä hieman positiivista asennetta...
    Positiivista asennetta!!!!!!!!!!!
    Jum...uta!!

Tuolla asenteella olette varmaan parkkihallissa mittaamassa renkaitten urasyvyyttä?? saattaa lähteä jonkun auto vesiliirtoon ja ajaa rekan alle?? Seisotte varmaan kadunkulmissa poliisin numero valmiina kännyssä ja ilmoitatte kellä ei ole turvavyötä?? tai kuka puhuu matkapuhelimeen??
    Voi helvetti mitä hurskastelua päästää joku suustaan,oletteko ihan tosissanne vai oliko tämä vitsi?
    Hyi v..tu mitä pelkuriämmiä tänne maailmaan mahtuu!! Ostakaa hameet!!
    Mun mielestäni kuvailemasi toiminta on vähintäänkin rohkeaa ja oikeasti kanssaihimisistä välittämistä. Sillä ei ole pelkuruuden kanssa mitään tekemistä - päinvastoin.

Maailma ei ole mustavalkoinen ja ei näitä sääntöjä ole kenenkään kiusaksi tehty, vaan kaikkien meidän suojelemiseksi. Tää voi olla vaikeaa ymmärtää, mutta yritetään kaikki yhdessä, niin onnettomuuskehitys saadaan posittivisempaan suuntaan.

Hurskastelua en kyllä *löytänyt C-A-D:n tekstistä edes hakemalla.
    Aloitetaan hurskastelujen sijasta "kaikkien meidän suojelemiseksi" tehtyjen sääntöjen noudattamisen valvonta ja laitetaan liikkuvan poliisin paskalakit vihdoin tekemään liikenneturvallisuustyötä, jolla säästetään ihmishenkiä liikenteessä. Tänä aamuna on uutisoitu, että Ruotsissa alkoholi (eli rattijuopot) aiheuttaa neljä (4) kymmenestä (10) ajetusta kuolonkolarista. Prosentuaalisesti se tekee 40 % kaikista kuolonkolareista. Ruotsin teillä arvioidaan liikkuvan joka päivä noin 20.000 kännikuskia. Kun me suomalaiset olemme perinteisesti piesseet svedupetterit juopottelussa, Suomessa todennäköisesti 50 % kaikista kuolonkolareista ajavat rattijuopot. Kun Suomessa vuosittainen liikenneonnettomuuksissa kuolleiden lukumäärä on vähän alle 400, havaitaan selkeästi, että paskalakkien rajalliset resurssit kannattaa keskittää niihin toimenpiteisiin, joilla myös todellisuudessa (eikä vain juhlapuheissa) on huomattava konkreettinen merkitys liikenneturvallisuuden parantumiseen. Tämä tarkoittaa rattijuoppojen ja -narkkareiden poistamista liikenteestä ihmisiä tappamasta. Siinä on potentiaalia jopa vajaan 200 ihmishengen pelastamiseen. Tähän asti ilkkuva poliisi onkin keskittynyt vain tutka-ansojen rakentelemiseen, prätkäkuskien ylinopeuksien kyttäämiseen ja muuhun toisarvoiseen sosialidemokraattiseen näpertelyyn.
    Kannattaisi tarkistaa tietonsa, ettei tule kirjoittaneeksi täyttä paskaa. No, eihän se ole ennenkään sinua haitannut.

Suomessa kuolemaan johtaneissa liikenneonnettomuuksissa syyllinen ei todellakaan ole rattijuoppo niin usein kuin kirjoitat.

Liikennevakuutuskeskuksen mukaan rattijuoppo aiheutti vuonna 2006 80 liikennekuolemaa. Näistä 78 kuollutta oli rattijuopon kuljettamassa ajoneuvossa. Eli täysin sivullisia henkilöitä kuoli 2 kappaletta rattijuopon toimesta. Eli rattijuopot ja narkkarit eivät juurikaan tapa sivullisia ihmisiä liikenteessä, ellei sivulliseksi sitten lasketa rattijuopon kyydissä olijoita.

Ennakkotietojen mukaan vuonna 2006 yhdessäkään kevyen liikenteen kuolemaan johtaneessa onnettomuudessa ei osallisena ollut alkoholia nauttinutta moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettajaa.

Luku on melko kaukana sinun esittämästä 50 prosentista.
    Vuosittain tieliikenteessä saa surmansa lähes 400 ihmistä. Rattijuoppojen onnettomuuksissa kuolemantapaukset ja vammautumiset ovat tavallisempia kuin muissa onnettomuuksissa. Niissä kuolee vuosittain noin 90 ja loukkaantuu noin 1000 henkeä.(http://www.health.fi/liikenneraittius/tietopaketti.html)

Ja samasta tutkimuksesta...

"Poliisi puhalluttaa vuosittain 1,2-1,8 miljoonaa autoilijaa. Arviolta vain joka kahdessadas rattijuoppo jää kiinni. Vuonna 2006 kiinni jääneitä rattijuoppoja oli noin 26 000, eli noin 71 rattijuoppoa päivässä."

Kyllä tuossa mun mielestä olis kiinnijäämisriskiä varaa parantaa.

Sitten vähän OT. Esim. myrkytykset aiheuttaa 1000 kuolemantapausta vuodessa (lääkkeet 500, alkoholi 400, häkä 100). Voisivat vouhottaa välillä muustakin kuin liikennekuolemista...

Lisäys... Elikkä noi on akuuteista myrkytyksistä aiheutuneet kuolemat, eli esim. pitkäaikaisesta alkoholinkäytöstä johtuneet kuolemat eivät ole tuossa mukana.
    Sairaalabakteeriin kuolee 2500 ihmistä vuodessa.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 01 2007,15:21) kirjoitti
    Sairaalabakteeriin kuolee 2500 ihmistä vuodessa.
    Ikävää. Miten se liittyy tähän keskusteluun kypärän käyttämisestä? Onko logiikka se, että kun kaikki me kuitenkin kuolemme enemmän tai vähemmän terveinä niin ei tartte välittää mistään mikään...
    <p>2002-2014</p>
    Olin 15.V kaverin kyydissä mopolla kypärättä. Hänellä oli kypärä. Hän oli myöskin 15.V.

Saimme molemmat sakot. Minä sain siitä kypärättä olemisesta ja hän sai kyyditsemisestä. Hänellä oli siis kypärä päässä.

Tämä tapahtui Porvoon Hinthaaran kylällä ja poliisi sanoi, notta pistäkää kypärä seuraavalla kerralla toistepäin. Silloin ei saa kyydissä olija sakkoja lainkaan. Kuljettaja tekee tällöin kaksi rikkomusta, elikkäs kypärättä ajo ja kyyditseminen. Näistä kalliimpi on se kyyditseminen, joten voitte jakaa kahteen pekkaan ne sakot sitten.

Näin on tapahtunut minulle ja näin on yksi kpl. poliisia minulle naamatusten silloin kertonut. Enempiä en lain kiemuroista tiedä.

Tämä on sattunut vuonna 1996.

Mitä nyt muuten tulee omaan mielipiteeseen kyyditsemisestä mopolla ilman kypärää junnuna, niin itseäni vain hymyilyttää ja tulee nuoruusvuodet mieleen, elikkäs sanon vain Hei ja Haloo!

Matti.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Muutama vuosi sitten tuli ajettua Thaimaassa kaks päällä skootterilla ja tietty ilman kypärää, niinkuin 95% skoottereilla ajajista kyseisessä paikassa tuntui ajelevan. Laitonta ja typeräähän se on, mutta mitä tuota jeesustelemaan. Suureksi ihmetykseksi tienlaidassa seissyt poliisisetä moikkasi meitä hymyssä suin.
    Pitää jatkaa tätä kyttä on ystävä ketjua!

Olin tänään iltapäivällä tekemässä mopolla lenkkiä salon seudulla,odotin muurlan lasin kohdalla kääntymistä motarille,salosta päin motaria pitkin tuli mp-kyttä,kyttäili siinä minua,en tervehtinyt. Pääsin sitten kääntymään motarille vievälle tielle,rajoitus 60,ajoin 60. Vastaan tuli toinen mp-kyttä. Ajattelin siinä vaiheessa etten ajakaan motarille,vaan ajan mutkapätkää perttelin kautta.No siinä sitten panin vilkkua oikealle,ja huomasin kun motarilta tulee kyttäkaksikko transporterilla,ja nekin kyttäsivät. No,jatkoin ajamista,rajoitusten mukaan. Olin ajanut noin kymmenen km,kun peltoaukella näen kaukaa edestä tulevan prätkän.Kohtaamme peltoaukealla olevassa tiukassa kaarteessa,minulla vauhti n.20km/h. Vastaantulija,vihreä suzuki? vastaa tervehdykseeni. Jatkan ajamista,mittarissa 60km/h. Peilistä näen että suzukimies teki u-käännöksen tuossa mutkassa,ja lähtee seuraamaan minua..? Ajan 60km/h ja taajamamerkin alkaessa 50km/h. Käännyn saloonpäin,katselen peilistä,suzuki kääntyy myös,mutta pitää 200-300m turvavälin. Noin 5km seuraamisen jälkeen suzuki kääntyy takaisin. Pysäytän bussipysäkille,poltan tupakan ja mietin että eikö noilla siviilikytillä ole vittu muuta tekemistä??
    Käsitykseni mukaan nuo kaksi ekaa mp-kyttää olivat ilmoittaneet tuolle siviilikytälle reittini,ja kyttä tuli minua vastaan? Onko kytillä työn puute vai mikä, Jos ei saatana ole muuta tekemistä kuin hakemalla hakea ja kytätä kaikkea mikä liikkuu epäilyttävästi.
    Yksi kysymys: onko kellä kokemusta tuosta vihreästä Suxukista? En ole 100% varma merkistä,mutta 99% olen.
    Ja korostan vielä etten missään vaiheessa ylittänyt rajoitusta,koko päivänä!
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 01 2007,21:30) kirjoitti
    Pysäytän bussipysäkille,poltan tupakan ja mietin että eikö noilla siviilikytillä ole vittu muuta tekemistä??

No tuossahan on heti jo ainakin kaksi sakon paikkaa, bussipysäkille saa pysähtyä vain matkustajan ottamista tai jättämistä varten, ja julkisella paikalla tupakointikin lienee laitonta.

Hyvä kuitenkin kun olet omaksunut tuon ehdottamani virallisen linjan nopeuksien suhteen.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

Moto Guzzi California EV Touring
    Lainaa (mopedman @ Heinä. 01 2007,21:47) kirjoitti
    Pysäytän bussipysäkille,poltan tupakan ja mietin että eikö noilla siviilikytillä ole vittu muuta tekemistä??

No tuossahan on heti jo ainakin kaksi sakon paikkaa, bussipysäkille saa pysähtyä vain matkustajan ottamista tai jättämistä varten, ja julkisella paikalla tupakointikin lienee laitonta. *

Hyvä kuitenkin kun olet omaksunut tuon ehdottamani virallisen linjan nopeuksien suhteen. *
    Ajoin mopon pysäkin päähän,en häirinnyt bussia joka ei kulje edes tuossa kylässä sunnuntaisin Ja tupakointi ei häirinnyt ketään,kun ympärillä oli vain kaurapeltoa ja fasaani.

Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 01 2007,22:07) kirjoitti

No tuossahan on heti jo ainakin kaksi sakon paikkaa, bussipysäkille saa pysähtyä vain matkustajan ottamista tai jättämistä varten, ja julkisella paikalla tupakointikin lienee laitonta. *

Hyvä kuitenkin kun olet omaksunut tuon ehdottamani virallisen linjan nopeuksien suhteen. *
    Ajoin mopon pysäkin päähän,en häirinnyt bussia joka ei kulje edes tuossa kylässä sunnuntaisin * Ja tupakointi ei häirinnyt ketään,kun ympärillä oli vain kaurapeltoa ja fasaani.
    Miten tämä kertomus nyt liittyy sitten tuohon alkuperäiseen aiheeseen? Kaikki vainoavat sinuako?

<p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Heinä. 01 2007,22:19) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 01 2007,22:07) kirjoitti

Ajoin mopon pysäkin päähän,en häirinnyt bussia joka ei kulje edes tuossa kylässä sunnuntaisin * Ja tupakointi ei häirinnyt ketään,kun ympärillä oli vain kaurapeltoa ja fasaani.
    Miten tämä kertomus nyt liittyy sitten tuohon alkuperäiseen aiheeseen? Kaikki vainoavat sinuako?
    Se liittyy kahdella sanalla: Poliisi, ystäväni.
    Kun jollakin on kokemus ystävällisestä poliisista,jaan kokemukseni ei ystävällisestä poliisista.johon en ottanut yhteyttä,enkä myöskään ketään käräyttänyt.Enkä käräytä.Mutta poliisin käräytän heti kun siihen on pienikin mahdollisuus.
    Kaikki eivät vainoa minua. Mutta runsaasti kilometrejä ajettuani,olen havainnut tällaisia vastaavia tapauksia.

Kas kun ne sua vainoo. On se kumma, jotta mua ne ei 29 moottoripyöräilyvuoden aikana ole ikinä vainonneet. Ehkä mä oon liian tylsä ja lainkuuliainen.... Ei oo poliiseista kun hyviä tarinoita...
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Heinä. 01 2007,22:55) kirjoitti
    Kas kun ne sua vainoo. On se kumma, jotta mua ne ei 29 moottoripyöräilyvuoden aikana ole ikinä vainonneet. Ehkä mä oon liian tylsä ja lainkuuliainen.... Ei oo poliiseista kun hyviä tarinoita...
    Niinpä,siksipä juuri tämän tarinan kerroin koska se on niin kumma kun ne noin käyttäytyy.
    Nyt vain en ymmärrä mitä sinä yrität hakea vastauksillasi?
    Sinulla hyviä kokemuksia,ok. Minulla ei hyviä,sekin ok.?

Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 01 2007,23:00) kirjoitti
    Niinpä,siksipä juuri tämän tarinan kerroin koska se on niin kumma kun ne noin käyttäytyy.
    Et kai vaan oo Alpo Rusin kaiffari? Ettei vaan ollu/ole Valpon miehet assiilla? Tai sitte ne lukee tätä foorumia ja on spotannu sun mopon tosta avattaresta

Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    Lainaa (Myrskylintu @ Heinä. 01 2007,23:36) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 01 2007,23:00) kirjoitti
    Et kai vaan oo Alpo Rusin kaiffari? Ettei vaan ollu/ole Valpon miehet assiilla? * Tai sitte ne lukee tätä foorumia ja on spotannu sun mopon tosta avattaresta *
    Tottakai,stasin miehiä ollaan mutta toi avattaren mopo ei ole mun.. ja kyllähän tätä foorumia virkavalta valvoo.kuten kaikkia muitakin foorumeita... Ja joka ainoan täällä kirjoittelijan ip-osoite on supolla tiedossa,ja sitä myöden muutkin tuntomerkit.Siellä arkistoissa sitten voipi lukea kuka on riskiryhmässä maanpetturuuteen,polliisin vastaiseen toimintaan ja muuhun anarkiaan,ja kaikkein vaarallisimpia yhteiskunnalle ovat juuri mopoilijat,keuliminen tai ylinopeus saattaa suistaa isänmaamme vallankumouksen syvään kuiluun.

Ja kato jos kyttä ei löydä syytä tuomita tai sakottaa ketään,niin sehän menee jumalauta ja tekee itse sen syyn,jollei muuten niin lakia muuttamalla ja kieltoja lisäämällä,on se semmoinen veijari..

VALLANKUMMOUS! Musta vähän meinaan tuntuu, että Adre tulee ryntään rajusti!
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Kiesus, että oikeen IP-osoitteetkin tiedossa. Helvetillinen arkisto.

Arvaas Adre pahuuttas, montaako eri IP-Osoitetta sun Kaistapurkkis käyttää ulospäin ?

Viimoset 7 tauon jälkeen.

1200 GSF *Bandit *-02

Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

HD *V - ROD * -06 *( Street )

HD *Electra Glide 1600*-09

HD XL 1200 Low Sportster -10

Olin tänään iltapäivällä tekemässä mopolla lenkkiä salon seudulla,odotin muurlan lasin kohdalla kääntymistä motarille,salosta päin motaria pitkin tuli mp-kyttä,kyttäili siinä minua,en tervehtinyt. Pääsin sitten kääntymään motarille vievälle tielle,rajoitus 60,ajoin 60. Vastaan tuli toinen mp-kyttä. Ajattelin siinä vaiheessa etten ajakaan motarille,vaan ajan mutkapätkää perttelin kautta.No siinä sitten panin vilkkua oikealle,ja huomasin kun motarilta tulee kyttäkaksikko transporterilla,ja nekin kyttäsivät. No,jatkoin ajamista,rajoitusten mukaan. Olin ajanut noin kymmenen km,kun peltoaukella näen kaukaa edestä tulevan prätkän.Kohtaamme peltoaukealla olevassa tiukassa kaarteessa,minulla vauhti n.20km/h. Vastaantulija,vihreä suzuki? vastaa tervehdykseeni. Jatkan ajamista,mittarissa 60km/h. Peilistä näen että suzukimies teki u-käännöksen tuossa mutkassa,ja lähtee seuraamaan minua..? Ajan 60km/h ja taajamamerkin alkaessa 50km/h. Käännyn saloonpäin,katselen peilistä,suzuki kääntyy myös,mutta pitää 200-300m turvavälin. Noin 5km seuraamisen jälkeen suzuki kääntyy takaisin. Pysäytän bussipysäkille,poltan tupakan ja mietin että eikö noilla siviilikytillä ole vittu muuta tekemistä??
    Käsitykseni mukaan nuo kaksi ekaa mp-kyttää olivat ilmoittaneet tuolle siviilikytälle reittini,ja kyttä tuli minua vastaan? Onko kytillä työn puute vai mikä, Jos ei saatana ole muuta tekemistä kuin hakemalla hakea ja kytätä kaikkea mikä liikkuu epäilyttävästi.
    Yksi kysymys: onko kellä kokemusta tuosta vihreästä Suxukista? En ole 100% varma merkistä,mutta 99% olen.
    Joo kyllä on kokemuksia.. Töiden puolesta joudun enemmän tai vähemmän vierailemaan helsingissä ja jos kelit vaan sallii niin ajelen tuon matkan pyörällä.. En tiedä onko poliiseilla joku teho kamppanja menossa siinä Salon seudulla mutta siinä oli maija, 2 poliisipyörää ja juuri tuo kyseinen vihreä Suzuki (100% varmuudella) kun pysäyttivät mut levähdysalueelle.. Ihmeteltiin siinä sitten 4 muun motoristin kanssa kun poliisit tarkisteli rekisteriotteita ja katteli muutenkin pyöriä.. Näyttivät ottavan jokaisen pyörän "varikolle", jotka siitä ohi ajoi..

Sitä vaan vähän ihmettelin kun kysyivät, että oliskohan mukana pyörän historiaa (oma pyörä on tuotu saksasta 2005). No ei siinä mitään näyttelin siinä rekisteriotetta suomeksi ja sitten vielä saksalaista rekisteriotteen kopiota, huoltokirjaa.. Tosin ne ei kauheen kauaa viipyneet poliisisedän käsissä..
    Lainaa (altom- @ Heinä. 03 2007,08:47) kirjoitti

Joo kyllä on kokemuksia.. Töiden puolesta joudun enemmän tai vähemmän vierailemaan helsingissä ja jos kelit vaan sallii niin ajelen tuon matkan pyörällä.. En tiedä onko poliiseilla joku teho kamppanja menossa siinä Salon seudulla mutta siinä oli maija, 2 poliisipyörää ja juuri tuo kyseinen vihreä Suzuki (100% varmuudella) kun pysäyttivät mut levähdysalueelle.. Ihmeteltiin siinä sitten 4 muun motoristin kanssa kun poliisit tarkisteli rekisteriotteita ja katteli muutenkin pyöriä.. Näyttivät ottavan jokaisen pyörän "varikolle", jotka siitä ohi ajoi..

Sitä vaan vähän ihmettelin kun kysyivät, että oliskohan mukana pyörän historiaa *(oma pyörä on tuotu saksasta 2005). No ei siinä mitään näyttelin siinä rekisteriotetta suomeksi ja sitten vielä saksalaista rekisteriotteen kopiota, huoltokirjaa.. Tosin ne ei kauheen kauaa viipyneet poliisisedän käsissä..
    No siltäpä tuon suszukin käytös vaikuttikin.Eivät nuo minua pysäyttäneet,eivätkä kyselleet papereitakaan,seurasi ja kyttäsi että josko väännän kaasua.. voivoi reppupersettä kun joutui tuollaisen lenkin heittämään aivan turhan takia,ei saanut ketään kiikkiin,mutta tuolla kyttäämisellä tuo amatöörisherlock vain vahvisti käsitystäni kyseisen virkakunnan typeryydestä ja provosoinnista muita tielläliikkujia kohtaan.

Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 03 2007,09:33) kirjoitti
    No siltäpä tuon suszukin käytös vaikuttikin.Eivät nuo minua pysäyttäneet,eivätkä kyselleet papereitakaan,seurasi ja kyttäsi että josko väännän kaasua.. voivoi reppupersettä kun joutui tuollaisen lenkin heittämään aivan turhan takia,ei saanut ketään kiikkiin,mutta tuolla kyttäämisellä tuo amatöörisherlock vain vahvisti käsitystäni kyseisen virkakunnan typeryydestä ja provosoinnista muita tielläliikkujia kohtaan.
    miten se sua provosoi?
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Tällä kertaa ei provosoinut minua ajamaan ylinopeutta,mutta kuten varsin hyvin tiedät,se kuuluu noiden työnkuvaan.
    Minä olen mukava ja rehellinen kaveri kyttä voi tulla suoraan kysymään jos on jotakin kysyttävää,vastaan mielelläni. Mutta jos kytät järjestävät tuollaisen rituaalin minun normaalin ajoni vuoksi,hiipivät perässä kuin olisin joku vitun rikollinen,sitä en ymmärrä,enkä hyväksy.

Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 03 2007,10:04) kirjoitti
    Tällä kertaa ei provosoinut minua ajamaan ylinopeutta,mutta kuten varsin hyvin tiedät,se kuuluu noiden työnkuvaan.
    Minä olen mukava ja rehellinen kaveri kyttä voi tulla suoraan kysymään jos on jotakin kysyttävää,vastaan mielelläni. Mutta jos kytät järjestävät tuollaisen rituaalin minun normaalin ajoni vuoksi,hiipivät perässä kuin olisin joku vitun rikollinen,sitä en ymmärrä,enkä hyväksy.
    Mutta sen hyväksyt, että joku 20 vee kolli ajaa autolla poliisin yli... (viitaten tuonne toisaalle) * Ja omaa tyhmyyttähän se on jos provosoituu, ihan samalla tavalla kun kännissä ajaminen, karkuun lähteminen jne jne jne... Mua ei ole vielä yksikään poliisi yrittänyt millään tavalla provosoida, taitaa olla urbaani legenda... Monesti olen jopa ajanut poliisiautosta ohi...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Jos se vaan nautti maisemista niinkuin säkin? Ja ethän sä voi olla ihan mukava ja rehellinen, kun posliinit on sulle ollu niin pahoja ja aina vainoo! Muakin vainos yks linnunpönttö 8-tiellä Marinkaisissa ennen juhannusta varmaankin lapun arvoisesti! Oon tässä ajatellu käydä kaatamassa sen tolpan heti ens viikolla, nimittäin jos se edelleen stondaa siinä samassa paikassa mua "provoamassa", ihan kuin olisin joku rikollinen. Tai sitten käyn vetämässä lättyyn tiehallinnon aluepäällikköä, joka halus ja asennutti sen pöntön siihen mua provoomaan!
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 03 2007,10:07) kirjoitti
    Mutta sen hyväksyt, että joku 20 vee kolli ajaa autolla poliisin yli... (viitaten tuonne toisaalle) * Ja omaa tyhmyyttähän se on jos provosoituu, ihan samalla tavalla kun kännissä ajaminen, karkuun lähteminen jne jne jne... Mua ei ole vielä yksikään poliisi yrittänyt millään tavalla provosoida, taitaa olla urbaani legenda... Monesti olen jopa ajanut poliisiautosta ohi...
    Mitä olen hyväksynyt,tuolla toisaalla??Lueppas nyt ihan rauhassa ja kerro minulle mitä et tuolla toisaalla käsittänyt?

Sinua ei ole provosoitu? Entä sitten?Eihän sinua ole raiskattukkaan?Vaikka lähes päivittäin joku raiskataan?
    Sinähän sankari olet
    Minulle on kertynyt 20 vuoden aikana kilometrejä siinä määrin että ehkä on vaan nähnyt enemmän.

Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 03 2007,17:11) kirjoitti
    Mitä olen hyväksynyt,tuolla toisaalla??Lueppas nyt ihan rauhassa ja kerro minulle mitä et tuolla toisaalla käsittänyt?

Sinua ei ole provosoitu? Entä sitten?Eihän sinua ole raiskattukkaan?Vaikka lähes päivittäin joku raiskataan?
    Sinähän sankari olet
    Minulle on kertynyt 20 vuoden aikana kilometrejä siinä määrin että ehkä on vaan nähnyt enemmän.
    Kilometrejä en voi verrata. SInulla niitä on jutuistasi ja kokemuksistasi päätellen taatusti enemmän. Itse olen 29 vuotta mopolla ajellut. Monesti on poliisi ajellut perässä, edellä ja jopa sivullakin. Ei ole oikeastaan ikinä häirinnyt kuin ainoastaan silloin kun olen tiennyt ylinopeutta ajaneeni tai liikennesäädöksiä rikkoneeni. Kun ajelee rajoitusten ja säädösten mukaan, niin ajakoot vaikka sadan metrin saattueena. EVVK.

Lukemattomien possujen kanssa olen jutellut. Pääsääntöisesti kaikki ovat olleet ihan jees-tyyppejä. Toki muutama mulkku joukkoon sopii - kuten esim R-Kioskin myyjiin tai mihin hyvänsä "palveluammattiin".

Mitäkö tahdon sanoa? Sitä, että kyllä iso osa "vainoamisesta" ja herraties mistä on omien korvien välissä. Tietty jos NIC'ci kuvaa luonnettasi, niin ehkä se selittää osan...
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Heinä. 03 2007,18:16) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Heinä. 03 2007,17:11) kirjoitti

Sinähän sankari olet
    Kilometrejä en voi verrata. SInulla niitä on jutuistasi ja kokemuksistasi päätellen taatusti enemmän. Itse olen 29 vuotta mopolla ajellut. Monesti on poliisi ajellut perässä, edellä ja jopa sivullakin. Ei ole oikeastaan ikinä häirinnyt kuin ainoastaan silloin kun olen tiennyt ylinopeutta ajaneeni tai liikennesäädöksiä rikkoneeni. Kun ajelee rajoitusten ja säädösten mukaan, niin ajakoot vaikka sadan metrin saattueena. EVVK.

Lukemattomien possujen kanssa olen jutellut. Pääsääntöisesti kaikki ovat olleet ihan jees-tyyppejä. Toki muutama mulkku joukkoon sopii - kuten esim R-Kioskin myyjiin tai mihin hyvänsä "palveluammattiin".

Mitäkö tahdon sanoa? Sitä, että kyllä iso osa "vainoamisesta" ja herraties mistä on omien korvien välissä. Tietty jos NIC'ci kuvaa luonnettasi, niin ehkä se selittää osan...
    Aivan uskomatonta paskaa kirjoittelet??
    Mistä helvetistä sinä voit tietää millaisia kokemuksia muilla ihmisillä on liikenteessä poliiseista?
    Sinähän kirjoittelet tänne vain väittääksesi vastaan ja tuot esille epäilyksesi omiin kokemuksiisi verrattuna.

Jos sinulla on hyviä kokemuksia niin mikä minä niitä olen kieltämään kun en sinusta ja kokemuksistasi mitään tiedä,samoin sinä et voi tulla kieltämään minun kokemuksiani.

monesti olet ajanut poliisin vieressä ja jopa poliisi on ollut perässäsi? Mitä se tähän kuuluu?

Minä olen useita vuosia poliisien kanssa ryypännyt,puhunut paskaa,vääntänyt kättä,ryypätty lisää,harrasteltu samoja asioita,ollut työn vuoksi tekemisissä,tilitetty kännissä,rakennettu kesämökkiä. Mutta se ei muuta tosiasiaa etten olisi tavannut myös muunlaisia kyttiä.

Näyt asuvan pääkaupunkiseudulla joten minä kerron sinulle että somalit eivät tee rikoksia!! Sillä meidän kaupungin rautatieasemalla olevat somalit käyttäytyvät kuuliaisesti ja käyvät rehellisesti töissä ansaitakseen jokapäiväisen leipänsä,eli näin ollen on paskapuhetta että helsingin somalit ryöstäisivät ketään,vai olenko väärässä?

Älkääs nyt pojat enää.. Otakaa vaikka pari rauhoittavaa tta.

Peace.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

Lainaa (mopedman @ Heinä. 03 2007,19:58) kirjoitti
    Älkääs nyt pojat enää.. * *Otakaa vaikka pari rauhoittavaa * tta.

Peace. *
    palaa hihat... kun ei meinaa rautalanka riittää

No vi**u vääntämässähän täällä ollaan. Mälsää se on jos kaikki ovat samaa mieltä... Vai?

<p>2002-2014</p>
  30.  
    No jatkakaa toki! En minä ole mikään moteraattori

Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen