Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Ducati scrambler konsepti

    Tossa jää hypermotardit kyllä kakkoseks katu-uskottavuudessa Tahtoo!
    premier

    emeritus
  2. #2
    Niin siis tarkennuksena, että kyseessä ei oo ducatin virallinen konsepti vaan jonku saksalaisen pajan valmistama yksittäiskappale
    premier

    emeritus
  3. #3
    Paljon tuon näköinen oli Kölnin näyttelyssä Ducatin osastolla. Silloin se kyllä näytti aika rumalta. Kunpa Ducati tekisi vaikka 1500 kuutioisen tuosta ilmakoneesta niin olisi potkua riittävästi.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  4. #4
    Lainaa (mikkoyli @ Kesä. 28 2007,08:46) kirjoitti
    Paljon tuon näköinen oli Kölnin näyttelyssä Ducatin osastolla. Silloin se kyllä näytti aika rumalta. Kunpa Ducati tekisi vaikka 1500 kuutioisen tuosta ilmakoneesta niin olisi potkua riittävästi.
    Kaipa se 200km/h ja 85hp riittää nakupyörään. Tietysti jotkut haluavat aina enemmän, mutta silloin on turha yleensäkkään ostaa L2 ilmäjäähyä. Mielestäni Ducatin ei kannata tuolla 2 venttiilisellä ilmajaahyllä rueta tehoja jahtaamaan. Pitäisivät sen koneen sellaisena kuin se on. Jos paukkuja haluaa, niin vaikka sitten 1098 kone johonkin nakupyörään.
  5. #5
    Ei se ole sama asia. Syylari on nakupyörässä aina vähemmän kaunis kuin ilman. Lisäksi 1098 kone on ylävireinen ja nakuun jotenkin sopii paremmin alhaalta vääntävän luonteinen kone. Ja kuutioita ei korvaa mikään
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  6. #6
    Niin, onhan MTS:ssa jo 1100, niin miksei mörköön isompaa. 1200 seuraavaksi
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  7. #7
    Tuo 1100 on hieno pannu kyllä, ei oo haettu max hp alakirroksilla vaan lisää vääntöä vaan ja muutama koni lisää.. hyperin takis sutii tosi helposti sadekelillä
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  8. #8
    Lainaa (Harri @ Kesä. 28 2007,10:58) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Kesä. 28 2007,08:46) kirjoitti
    Paljon tuon näköinen oli Kölnin näyttelyssä Ducatin osastolla. Silloin se kyllä näytti aika rumalta. Kunpa Ducati tekisi vaikka 1500 kuutioisen tuosta ilmakoneesta niin olisi potkua riittävästi.
    Kaipa se 200km/h ja 85hp riittää nakupyörään. Tietysti jotkut haluavat aina enemmän, mutta silloin on turha yleensäkkään ostaa L2 ilmäjäähyä. Mielestäni Ducatin ei kannata tuolla 2 venttiilisellä ilmajaahyllä rueta tehoja jahtaamaan. Pitäisivät sen koneen sellaisena kuin se on. Jos paukkuja haluaa, niin vaikka sitten 1098 kone johonkin nakupyörään.
    Juurikin näin. 1098 muunneltuna niin, että tasasempi vääntökäyrä. Siinä olis aika kova peli. Tuo "nakupyörässä ei tehoja tarvii" on aika vanhakantasta ajattelua. Miksi ihmeessä se katteiden puute veis tehon tarpeen pois?

    Ja toiseks toi ilmajäähy tahtoo olla väkisinkin viime vuosituhannen tekniikkaa. Ei yksinkertasesti riitä ilmassa jäähdytysteho tarpeeks tehokkaalle pyörälle.
    premier

    emeritus
  9. #9
    Ilmajäähymörön positiivisimmat puolet on mun mielestä retrous, keveys ja se, että se myös näyttää kevyeltä. Kyllä moottoria mun puolesta vähän vois kasvattaa nimenomaan vääntöä hakiessa, ei niinkään huipputehoa, mut kyllä 1,5 litraa menis pahasti liioitteluksi.

    Voisin jopa kuvitella vaihtavani pienempään mörköön, jos se olisi selvästi kevyempi vietävä. Mutta ei mielestäni ole...

    Nykyinen on monelta kantilta ajateltuna just sopiva!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  10. #10
    Samoilla linjoilla, kyllä oikea Ducati on 2V ja ilmäjäähy
    Tosin eihän se haittaisi vaikka tekisivät 1500cc:n *
    Ne on nämä japsi-pyörien kloonit sitten ihan erikseen *
    - shine can never replace attitude -

    Ducati SS
    Harley Davidson FXD Super Glide
    Suzuki Bandit
  11. #11
    Lainaa (SS680 @ Kesä. 29 2007,19:05) kirjoitti
    Tosin eihän se haittaisi vaikka tekisivät 1500cc:n
    Juu, ja punaraja viiteen tonniin...
    Huono tie, parempi mieli
  12. #12
    Aika paljon saman oloinen kuin Suzuki VX-800. Sekin olisi ollut parempi 1400 Inturderin koneella.
  13. #13
    Lainaa (hra1150 @ Kesä. 29 2007,20:46) kirjoitti
    Aika paljon saman oloinen kuin Suzuki VX-800.
    No niinpäs olikin! Molemmissa kaksi pyörää ja kaksi sylinteriä.

    Suorastaan hämmästyttävä samankaltaisuus!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  14. #14
    Lainaa (R@gdoll @ Kesä. 29 2007,20:06) kirjoitti
    Lainaa (SS680 @ Kesä. 29 2007,19:05) kirjoitti
    Tosin eihän se haittaisi vaikka tekisivät 1500cc:n *
    Juu, ja punaraja viiteen tonniin... *
    Ehkä sen mahdollisen HD-fuusion jälkeen onkin Ducati 60 asteen 1,5l V-konella.

    Oma mielipiteeni on, että pysyisi Ducati Ducatina. Ei pieni paja voi kaikenlaisia pyöriä tehdä, kun silloin tuotantomäärät per malli putoavat vielä entisestään. Toivottavasti SS pyöriä ei kuitenkaan karsita pois ja lähdetä pelkästään nestejäähykyykyillä japsien kanssa kilpailemaan. Tuossa kilpailussa, kun kuitenkin käy huonosti L2-koneelle. Enkä toivoisi V4 Ducatejakaan.. no aika näyttää mitä sieltä tulee.
  15. #15
    Lainaa (wekkuli @ Kesä. 29 2007,22:19) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Kesä. 29 2007,20:46) kirjoitti
    Aika paljon saman oloinen kuin Suzuki VX-800.
    No niinpäs olikin! Molemmissa kaksi pyörää ja kaksi sylinteriä.

    Suorastaan hämmästyttävä samankaltaisuus!
    Eikö! Ja bensatankkiki!
  16. #16
    Lainaa (Harri @ Kesä. 30 2007,10:01) kirjoitti
    ***Toivottavasti SS pyöriä ei kuitenkaan karsita pois ja lähdetä pelkästään nestejäähykyykyillä japsien kanssa kilpailemaan. ***
    Eikös SS ole jo lopetettu? Ilmakoneita on enää Hyperissä, Monsterissa ja... Multapalassa (vai onko siinä?).

    edit: unohdin ainakin classicit. Vamaan jotain muutakin.



    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  17. #17
    Lainaa (jjm @ Heinä. 01 2007,02:14) kirjoitti
    Lainaa (Harri @ Kesä. 30 2007,10:01) kirjoitti
    ***Toivottavasti SS pyöriä ei kuitenkaan karsita pois ja lähdetä pelkästään nestejäähykyykyillä japsien kanssa kilpailemaan. ***
    Eikös SS ole jo lopetettu? Ilmakoneita on enää Hyperissä, Monsterissa ja... Multapalassa (vai onko siinä?).

    edit: unohdin ainakin classicit. Vamaan jotain muutakin.
    Optimistina toivon, että ss1100 tjsp on jo suunnittelupyödällä. SS1000 ei kai enää valmisteta, jos on myynnissä niin ovat ylivuotisia.
  18.  
  19. #18
    Kyllä vaan valmistetaan vielä SS1000-mallia, mutta jenkkimarkkinoille.

    Eiköhän sieltä tule jotain hauskaa ilmajäähyjenkin ystäville ;) Keveys ja sporttisuus on kohdallaan juuri noissa yksinkertaisissa ja karuissa sporteissa. Eihän ne ole mitenkään kovin tehokkaita, mutta ajamisen ilo on kohdallaan. Nimim. haluaisin Pierobonin tai NCR:n mielelläni omaan talliini