Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Morjens

Olen hommaamassa takalaukkua BMW R1100ässään. Onko muita sopivia valmistajia kuin Givi tai Kappa? Em. valmistajien kiinnityssysteemit ovat sellaisia himmeleitä, etten viitsisi moisia ripustaa omaan pyörääni.
    Onko sellaisella kuin BMW jotain tollaseen?
    BMW:llä ei ole R11S:ään takalaukkua. Itse ajelen kyseisellä vekottimella vain sivu- ja tankkilaukun kanssa. Olen ajatellut investoida matkustajan penkille tulevaan kassiin, jos yksin täytyy lähtee pitemmille matkoille.

Mun mielestä yleensäottaen lähes kaikki takalaukut on ihan karmeita. Rumia, kiinnitykset on epäilyttäviä, ajo-ominaisuudet kärsii, painopiste nousee, tuuli heiluttelee, ymsyms.

Jos etsit takalaukkua, niin ilmeisesti ajelet kaksipäällä paljon? Kyseinen pyörä on ehkä hiukan hentoinen taka, sivu ja tankkilaukun kanssa kaksipäällä matkailuun. Jos taas ajat yksin, niin sellanen penkille tuleva takalaukku vois olla hyvä, ei tuuli heittele niin pahasti.

Mut vastaus kysymykseen,,, en ole nähnyt muita takalaukkuja kuin mainitsemasi,,,, joita en omaan pyörääni asentaisi vaikka maksettaisiin ;-)
    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
    Hepco&beckerillä on tukevat telineet.putkirunkoiset,ei mitään muovi leluja.en sit tiedä löytyykö kyseiseen malliin.voi se sakemanni tehdäkkin.telineeseen käy mikä vaan Hepcon laukku
    Älä vaan laita mitään himmeleitä (Kappa,Givi) vaan kato esim. SW-Motech:n speedbagia joka tulee matkustajan ritsille remeleillä!

Kari
    Mulla oli Givin takalaukku kiinni 20000 kilometriä alkuperäisten sivulaukkujen kanssa yksin ja kaksin ajaessa + 3 keskieuroopan reissua.
    Toimi hyvin 180 km/h asti ilman mitään ongelmia.
    Givin teline ei ole mielestäni mikään himmeli vaan suunniteltu käytettäväksi yhdessä alkuperäisten telineiden/laukkujen kanssa johonka se sopi siististi.

Voin pistää kuvankin kunhan sen nyt ensin löydän muun roinan seasta.
    Kumminkin
    Niin,,,, mutta on se niin RUMA. Pilaa muuten niin silmäähivelevän kauniit linjat tuosta R1100S:stä.

Emäntääkään ei voi kuskata kun joutuisi ottamaan penkin suojakannen pois ja menee linjat pilalle,, ja ajo-ominaisuudet, vaikka tuo onkin kaksi päällä yllättävän hyvä vetää.
    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
    Lainaa (Boxer @ Kesä. 28 2007,12:11) kirjoitti
    Niin,,,, mutta on se niin RUMA. Pilaa muuten niin silmäähivelevän kauniit linjat tuosta R1100S:stä.
    Samasta syystä minäkään en mitään takalaukkuja koskaan laittanut omaan ässääni. Köytin teltan ja sensellaiset romppeet vaan takamatkustajan paikalle takapeitelevy tietysti poistettuna.

Mutta jos on kyytiläinen niin silloin system-laukut varmaan käy ahtaaksi ja takalaukku on tarpeen. Joskus muistan nähneeni siedettävän Hepco-Beckerin systeemin. Sitähän myy Tokimoto.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  9.  
    mulla muuten olisi jouten sellainen givin takalaukkutelinen,saat halvalla,jos haluat ja se jkäy kiinni alkuperäisten sivutelineiden kanssa tai ilman niitä.Ei se kyllä sitä pyörää kaunista,se on sanottava
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c