Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Tuli tossa sitten asennettua Leo Vincen sliparit ja Power Commander '06 malliseen FJR:ään...

Aivan loistava lopputulos! Jos ennen "nypytti" edes pikkuriikkisen alakierrosalueella, nyt ei kyllä ollenkaan. Kaasuun vastaavuus pehmeni todella paljon...on-off tyyppinen kaasuun vastaavuus poistui lähes kokonaan.

Paras investointi mitä olen pyörääni tehnyt, suosittelen lämpimästi. Pyörä muuttui ainakin minulla todella paljon positiivisempaan suuntaan.(tämä ei takaa, että sama tulos toistuu kaikissa pyörissä)

Ja kartan PC:hen otin tuolta www.fjrforum.com sivuilta (Wally+Holeshots combo-kartta)...eivät jenkkiserkut kyllä aiheetta karttoja kehuneet.

Kokemusta ko.sivuston kartoista ( Wally Smoothness map) on omassa aiemmassa pyörässä (FJR 1300 ABS -03).Pyörä käytettiin kartan laittamisen jälkeen dynossa, jossa säätäjä kehui karttaa hyväksi, ainoastaan yläpäästä hän otti arvoja hieman laihemmalle pienemmän polttoaineenkulutuksen aikaansaamiseksi.
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
    Pistäs käppyrät näytille, mitä löytyy takanakilta?
    Tuli tossa sitten asennettua Leo Vincen sliparit ja Power Commander '06 malliseen FJR:ään...
    _

Missä laitatit? Mulla myös pcIII ilma putkia, paljonko maksoit putkista asennettuna? Siis vain putkien osuus,
    Ilmeisesti tuli mureat äänet:

Omaani -05 PC III jälkeen tosi tyytyväinen, hyvästä koneesta tuli mahtava

FJR 1300 ABS PC III
    Lainaa (Anttoo @ Kesä. 27 2007,22:37) kirjoitti
    Pistäs käppyrät näytille, mitä löytyy takanakilta?
    Eipä ole käppyröitä aiemmasta pyörästä, uusi omistaja käytti sen silloin dynossa.Olin itse vaan vierestä seuraamassa.
  5.  
    Lainaa (varaeero @ Kesä. 27 2007,22:52) kirjoitti
    _

Missä laitatit? Mulla myös pcIII ilma putkia, paljonko maksoit putkista asennettuna? Siis vain putkien osuus,
    Ilmeisesti tuli mureat äänet:

Omaani -05 PC III jälkeen tosi tyytyväinen, hyvästä koneesta tuli mahtava
    Laitoin sliparit itse, eli ei asennuskuluja... Sliparit, jotka mulla ovat,niin ne ovat aiempiin vuosimalleihin sopivat (-05 asti), mutta sopivat näköjään heittämällä myös -06 ja -07 malleihin.

En sitten tiedä, mitä eroa uudemman mallin slipareissa on.

Noita slipareita saa esim. Allrightilta ja heidän jälleenmyyjiltään.

Itse ostin sliparit kaverilta pois melko sopivaan hintaan perhesyiden takia

Ja ne äänet...On tosi hyvät, ei liian kovat db-killeri paikoillaan, mutta sopivan mureat, merkittävä parannus entiseen nähden!