Sivu: 9 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 646:sta
  1. #241
    Ja ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #242
    Poistettu
    Lainaa (scuuba @ Elo. 19 2010,11:56) kirjoitti
    Ja ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.
    Ooho, mullahan on ollut acceleration limit 0,6g ja braking 1,0g. Vaikuttaako noi? entä hi/lo speed threshold?
  3. #243
    Tilasin Qstarz BT-Q818XT 10Hz palikan, jospa tolla saisi vähän tarkempaa aikaa kuin 1Hz gepsillä
    Tolla NMEA jutullako ei tee mitään, pitääpä laittaa päältä se asetus.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  4. #244
    Tulisipa tuo N900-versiokin joskus, niin pääsisi testailemaan.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  5. #245
    Lainaa (998sFE @ Elo. 19 2010,13:37) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 19 2010,11:56) kirjoitti
    Ja ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.
    Ooho, mullahan on ollut acceleration limit *0,6g ja braking 1,0g. Vaikuttaako noi? entä hi/lo speed threshold?
    8.5 High/low speeds settings
    The High/low speeds settings tell RaceChrono how to draw the High/low speeds display mode in lap times view.
    High/Low speed threshold
    Depending on the track and the vehicle you may need to change this setting. Generally lower value will show more marked highs and lows in High/Low speed mode and higher value will show less of them.

    Acceleration limit
    The amount of positive longitudinal G-force, where the route in High/low speeds mode is drawn with the brightest green color.

    Braking limit
    The amount of negative longitudinal G-force, where the route in High/low speeds mode is drawn with the brightest red color.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #246
    Lainaa (-JuhaK- @ Elo. 19 2010,13:41) kirjoitti
    Tilasin Qstarz BT-Q818XT 10Hz palikan, jospa tolla saisi vähän tarkempaa aikaa kuin 1Hz gepsillä
    10Hz:stä:
    http://www.racechrono.com/forum....#Item_0
    aol 1 day ago edited
    It seems to work alright with my 5800. Haven't tested it on the track, but looks good on simulated runs. I'm actually working on some settings to bring the bandwidth usage down, less or similar to the 5 Hz, so I don't think there will be big problems. I will post the new GPS settings here when I have perfected and tested them.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #247
    Hmmm, mitäs mitäs... Ton perusteella sieltä ois tulossa myyntiin ihan erillistäkin 3.5" näyttöä:
    http://racechrono.com/downloa....ual.pdf
    Itse webbisivuilla ei tosin mitään mainitaa asiasta?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #248
    Lainaa (scuuba @ Elo. 19 2010,14:40) kirjoitti
    Hmmm, mitäs mitäs... Ton perusteella sieltä ois tulossa myyntiin ihan erillistäkin 3.5" näyttöä:
    http://racechrono.com/downloa....ual.pdf
    Itse webbisivuilla ei tosin mitään mainitaa asiasta?
    Täältä voit tilailla
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  9. #249
    Lainaa (scuuba @ Elo. 19 2010,11:56) kirjoitti
    Ja ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.
    Juu, tää on tärkeä pointti, kuten tuli viime sunnuntaina ilmi Alastrarossa. Viisi settiä otti aikoja mpoitteetta ja sitten oli muistikortti täynnä. Onneksi Scuuba taas pelasti tilanteen, kun hätääntyneenä painuin apua pyytämään puhelimen herjatessa erroria ja kortin täyttymistä

    Tuo NMEA datan tallennus täytyy muuten joka kerta muistaa laittaa off tilaan kun uuden session aloittaa, oletuksena jostain systä on aina tuo "on" -tila.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  10. #250
    Lainaa (Bobo @ Elo. 19 2010,14:49) kirjoitti
    Tuo NMEA datan tallennus täytyy muuten joka kerta muistaa laittaa off tilaan kun uuden session aloittaa, oletuksena jostain systä on aina tuo "on" -tila.
    Mutu:
    Luullakseni, riittää kun kerran pistää sen off tilaan uutta sessioo alottaessa. Jolloin se aina uutta alottaessa sen jälkeen off.

    Jos taasen jatkaa jotain sessiioo jossa alunperin toi oli On ja vaihto sen sitten sen off, niin se ei ei sit taas vaikuta siihen seuraavaan uuteen sessioon.

    Näin jälkikäteen mutuillenn...



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #251
    Lainaa (scuuba @ Elo. 19 2010,14:56) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Elo. 19 2010,14:49) kirjoitti
    Tuo NMEA datan tallennus täytyy muuten joka kerta muistaa laittaa off tilaan kun uuden session aloittaa, oletuksena jostain systä on aina tuo "on" -tila.
    Mutu:
    Luullakseni, riittää kun kerran pistää sen off tilaan uutta sessioo alottaessa. Jolloin se aina uutta alottaessa sen jälkeen off.

    Jos taasen jatkaa jotain sessiioo jossa alunperin toi oli On ja vaihto sen sitten sen off, niin se ei ei sit taas vaikuta siihen seuraavaan uuteen sessioon.

    Näin jälkikäteen mutuillenn...
    Ok, taas ollaan viisaampia Päättelin vain, että pitää aina muuttaa tuo, kun kokeilin uutta sessiota ja oli "on" -tilassa, vaikka sen muutit "off" tilaan.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  12. #252
    Lainaa (scuuba @ Elo. 19 2010,14:40) kirjoitti
    Hmmm, mitäs mitäs... Ton perusteella sieltä ois tulossa myyntiin ihan erillistäkin 3.5" näyttöä:
    http://racechrono.com/downloa....ual.pdf
    Itse webbisivuilla ei tosin mitään mainitaa asiasta?
    Ja tässä varmaankin syy miksi ei ole tullut WinCE versiota yleiseen jakeluun ?? Näin ainakin itse tulkitsen asian.
  13. #253
    Loistavaa jos tuosta laitteesta vain maksetaan ja s60-versio pysyy ilmaisena!

    Jollain pitää kuitenkin rahaakin tehdä, ettei ihan ilmaista duunia tehdä. Sen verran hyvä ohjelma kuitenkin kyseessä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  14. #254
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 19 2010,17:45) kirjoitti
    Loistavaa jos tuosta laitteesta vain maksetaan ja s60-versio pysyy ilmaisena!

    Jollain pitää kuitenkin rahaakin tehdä, ettei ihan ilmaista duunia tehdä. Sen verran hyvä ohjelma kuitenkin kyseessä
    Niin, ja jos tosiaan on sitä mieltä että RaceChrono on loistava softa, niin voinee myös harkita pientä lahjoitusta tuosta sivun yläreunasta:
    http://www.racechrono.com/download/

    Ja mainittakoon se, että minulla ei ole yhtään mitään sidoksia tuohon suuntaan, kun joku kurttunaama sitä kuitenkin epäilee...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #255
    Lainaa (scuuba @ Elo. 19 2010,17:53) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 19 2010,17:45) kirjoitti
    Loistavaa jos tuosta laitteesta vain maksetaan ja s60-versio pysyy ilmaisena!

    Jollain pitää kuitenkin rahaakin tehdä, ettei ihan ilmaista duunia tehdä. Sen verran hyvä ohjelma kuitenkin kyseessä
    Niin, ja jos tosiaan on sitä mieltä että RaceChrono on loistava softa, niin voinee myös harkita pientä lahjoitusta tuosta sivun yläreunasta:
    http://www.racechrono.com/download/

    Ja mainittakoon se, että minulla ei ole yhtään mitään sidoksia tuohon suuntaan, kun joku kurttunaama sitä kuitenkin epäilee...
    Mä annoin lahjoituksen alkukesästä
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  16. #256
    Scuuba, mitä asetuksia olet itse käyttänyt, jotta käppyrät olisivat selkeitä? Mulla näyttää olevan oletuksena 5 m/s, 0,2 G ja 0,6 G.

    Performance Toolia en ole käyttänyt, mutta edellyttääkö se NMEA-dataa?



    Busa K8
  17. #257
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 20 2010,09:15) kirjoitti
    Scuuba, mitä asetuksia olet itse käyttänyt, jotta käppyrät olisivat selkeitä? Mulla näyttää olevan oletuksena 5 m/s, 0,2 G ja 0,6 G.

    Performance Toolia en ole käyttänyt, mutta edellyttääkö se NMEA-dataa?
    Ei noi asetukset vaikuta itse käppyröihin/niiden muotoon sinänsä yhtään mitään. Esitysväreihin, ja näytettyjen nopeuslukujen määrään vaan.

    PT syö .vbo filuja, ei tarvi NMEAa.
    Eli kun sulla on se kierrosaikalista näytöllä, niin: Options - Export laps - (Scopesta saat valittuu minkä/mitkä kierrokset) Type - VBox.
    Se tekee sen .vbo filun /racechrono/exports -kansioon.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #258
    Saa aika kätevästi ympättyä videoihin Racechronon tiedot käyttämällä Racechrono2AVI-ohjelmaa. Sitten kun osaisi vielä editoida


    video 1

    video 2
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  19. #259
    Lainaa (-JuhaK- @ Syys. 08 2010,21:45) kirjoitti
    Ihan kiva lisä videoon. Ja hyvä äänenlaatu tuollaiseen halpiskameraan
  20. #260
    Ajelin kans tänään Ahvenistolla ekaa kertaa racechronon kanssa ja perkele kun hitaita kierrosaikoja. Syytän luonnollisesti pyörää ja renkaita.

    Voiks joku pistää sellasia 1:31-1:34 kierroksia vertailukohteiks, että nään missä häviän? * Täs on koko talvi aikaa tutkia käppyröitä ja suunnitella mistä voi oikoo.

    tuos viimesen setin nopein kierros:
    http://koti.mbnet.fi/brlpbrlp/201009...-22-export.vbo

    edit: nyppylän kohdalla oli pakko ottaa iisisti kun joku maajussi kävi levittään sinne savee 10 kiloo koko radan leveydeltä.



  21. #261
    Lainaa (Twini @ Syys. 08 2010,23:26) kirjoitti
    Voiks joku pistää sellasia 1:31-1:34 kierroksia vertailukohteiks, että nään missä häviän? * Täs on koko talvi aikaa tutkia käppyröitä ja suunnitella mistä voi oikoo.
    avee 10 kiloo koko radan leveydeltä.
    Noissa mun postaamissa videoissa mennään karvan alle 1:32, vai haluatko vbo filuna?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  22. #262
    joo pistä mielummin vbo:na niin on helpompi vertailla. mut pistä vaan best lap
  23. #263
    siin ois viä pörinäkuvaa racechronon overlayllä varustettuna eiliseltä. ja aivan uskomattomia 1,41:siä.
    http://www.youtube.com/watch?v=FFEr6rcfOo8&fmt=22
  24. #264
    Onkos nuo vbo:t sellaisia joita voi lätkiä racechronoon jotenkin ja sitten vertailla käyriä vierekkäin omien aikojen kanssa? JOS, niin kaipaisin moisia tiedostoja alastarolta, motoparkista ja kemorasta Olisi kiva vertailla omiin köröttelyihin
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  25. #265
    Lainaa (Twini @ Syys. 09 2010,08:44) kirjoitti
    siin ois viä pörinäkuvaa racechronon overlayllä varustettuna eiliseltä. ja aivan uskomattomia 1,41:siä.
    http://www.youtube.com/watch?v=FFEr6rcfOo8&fmt=22
    Miten sä sait häivytettyä kokonaan ton "carbon look" kuvion tosta overlay jutskasta. Mulla se kuvio paistaa läpi
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  26. #266
    Color key (chroma key) effekti mustalle värille ja tolerancee vähäsen eli häivyttää vielä tumman harmaat sävyt mukana.
  27. #267
    Lainaa (Twini @ Syys. 09 2010,10:05) kirjoitti
    Color key (chroma key) effekti mustalle värille ja tolerancee vähäsen eli häivyttää vielä tumman harmaat sävyt mukana.
    Jees, pitää kokeilla lisätä tolerancee.

    Eipä tossa Corelissa ollut tolerance säätöä, mutta kun vaihtoi carbon taustan mustaksi niin pelittää

    tuubi



    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  28. #268
    Lainaa (jyk4 @ Syys. 09 2010,09:00) kirjoitti
    Onkos nuo vbo:t sellaisia joita voi lätkiä racechronoon jotenkin ja sitten vertailla käyriä vierekkäin omien aikojen kanssa? JOS, niin kaipaisin moisia tiedostoja alastarolta, motoparkista ja kemorasta Olisi kiva vertailla omiin köröttelyihin
    Esim toi syö vbo filuja:
    http://www.performancebox.co.uk/Downloa....ish.zip
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #269
    Hei kertokaas miten tuolla onnistui oman radan luominen? Pääsis jääradallekkin kellotteleen aikoja.
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  30.  
  31. #270
    Lainaa (hoo @ Joulu. 19 2010,21:09) kirjoitti
    Hei kertokaas miten tuolla onnistui oman radan luominen? Pääsis jääradallekkin kellotteleen aikoja.
    Tosta sivu 16:
    http://www.racechrono.com/downloa....ual.pdf
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 9 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen