Ja ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ooho, mullahan on ollut acceleration limit 0,6g ja braking 1,0g. Vaikuttaako noi? entä hi/lo speed threshold?(scuuba @ Elo. 19 2010,11:56) kirjoitti
Tilasin Qstarz BT-Q818XT 10Hz palikan, jospa tolla saisi vähän tarkempaa aikaa kuin 1Hz gepsillä
Tolla NMEA jutullako ei tee mitään, pitääpä laittaa päältä se asetus.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Tulisipa tuo N900-versiokin joskus, niin pääsisi testailemaan.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
8.5 High/low speeds settings(998sFE @ Elo. 19 2010,13:37) kirjoitti
The High/low speeds settings tell RaceChrono how to draw the High/low speeds display mode in lap times view.
High/Low speed threshold
Depending on the track and the vehicle you may need to change this setting. Generally lower value will show more marked highs and lows in High/Low speed mode and higher value will show less of them.
Acceleration limit
The amount of positive longitudinal G-force, where the route in High/low speeds mode is drawn with the brightest green color.
Braking limit
The amount of negative longitudinal G-force, where the route in High/low speeds mode is drawn with the brightest red color.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
10Hz:stä:(-JuhaK- @ Elo. 19 2010,13:41) kirjoitti
http://www.racechrono.com/forum....#Item_0
aol 1 day ago edited
It seems to work alright with my 5800. Haven't tested it on the track, but looks good on simulated runs. I'm actually working on some settings to bring the bandwidth usage down, less or similar to the 5 Hz, so I don't think there will be big problems. I will post the new GPS settings here when I have perfected and tested them.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hmmm, mitäs mitäs... Ton perusteella sieltä ois tulossa myyntiin ihan erillistäkin 3.5" näyttöä:
http://racechrono.com/downloa....ual.pdf
Itse webbisivuilla ei tosin mitään mainitaa asiasta?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Täältä voit tilailla(scuuba @ Elo. 19 2010,14:40) kirjoitti
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Juu, tää on tärkeä pointti, kuten tuli viime sunnuntaina ilmi Alastrarossa. Viisi settiä otti aikoja mpoitteetta ja sitten oli muistikortti täynnä. Onneksi Scuuba taas pelasti tilanteen, kun hätääntyneenä painuin apua pyytämään puhelimen herjatessa erroria ja kortin täyttymistä(scuuba @ Elo. 19 2010,11:56) kirjoitti
Tuo NMEA datan tallennus täytyy muuten joka kerta muistaa laittaa off tilaan kun uuden session aloittaa, oletuksena jostain systä on aina tuo "on" -tila.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011
Mutu:(Bobo @ Elo. 19 2010,14:49) kirjoitti
Luullakseni, riittää kun kerran pistää sen off tilaan uutta sessioo alottaessa. Jolloin se aina uutta alottaessa sen jälkeen off.
Jos taasen jatkaa jotain sessiioo jossa alunperin toi oli On ja vaihto sen sitten sen off, niin se ei ei sit taas vaikuta siihen seuraavaan uuteen sessioon.
Näin jälkikäteen mutuillenn...
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ok, taas ollaan viisaampia(scuuba @ Elo. 19 2010,14:56) kirjoitti
Päättelin vain, että pitää aina muuttaa tuo, kun kokeilin uutta sessiota ja oli "on" -tilassa, vaikka sen muutit "off" tilaan.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011
Ja tässä varmaankin syy miksi ei ole tullut WinCE versiota yleiseen jakeluun ?? Näin ainakin itse tulkitsen asian.(scuuba @ Elo. 19 2010,14:40) kirjoitti
Loistavaa jos tuosta laitteesta vain maksetaan ja s60-versio pysyy ilmaisena!
Jollain pitää kuitenkin rahaakin tehdä, ettei ihan ilmaista duunia tehdä. Sen verran hyvä ohjelma kuitenkin kyseessä
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Niin, ja jos tosiaan on sitä mieltä että RaceChrono on loistava softa, niin voinee myös harkita pientä lahjoitusta tuosta sivun yläreunasta:(jyk4 @ Elo. 19 2010,17:45) kirjoitti
http://www.racechrono.com/download/
Ja mainittakoon se, että minulla ei ole yhtään mitään sidoksia tuohon suuntaan, kun joku kurttunaama sitä kuitenkin epäilee...
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mä annoin lahjoituksen alkukesästä(scuuba @ Elo. 19 2010,17:53) kirjoitti
![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Scuuba, mitä asetuksia olet itse käyttänyt, jotta käppyrät olisivat selkeitä? Mulla näyttää olevan oletuksena 5 m/s, 0,2 G ja 0,6 G.
Performance Toolia en ole käyttänyt, mutta edellyttääkö se NMEA-dataa?
Busa K8
Ei noi asetukset vaikuta itse käppyröihin/niiden muotoon sinänsä yhtään mitään. Esitysväreihin, ja näytettyjen nopeuslukujen määrään vaan.(-Harza- @ Elo. 20 2010,09:15) kirjoitti
PT syö .vbo filuja, ei tarvi NMEAa.
Eli kun sulla on se kierrosaikalista näytöllä, niin: Options - Export laps - (Scopesta saat valittuu minkä/mitkä kierrokset) Type - VBox.
Se tekee sen .vbo filun /racechrono/exports -kansioon.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ihan kiva lisä videoon. Ja hyvä äänenlaatu tuollaiseen halpiskameraan(-JuhaK- @ Syys. 08 2010,21:45) kirjoitti
![]()
Ajelin kans tänään Ahvenistolla ekaa kertaa racechronon kanssa ja perkele kun hitaita kierrosaikoja. Syytän luonnollisesti pyörää ja renkaita.
Voiks joku pistää sellasia 1:31-1:34 kierroksia vertailukohteiks, että nään missä häviän? *Täs on koko talvi aikaa tutkia käppyröitä ja suunnitella mistä voi oikoo.
tuos viimesen setin nopein kierros:
http://koti.mbnet.fi/brlpbrlp/201009...-22-export.vbo
edit: nyppylän kohdalla oli pakko ottaa iisisti kun joku maajussi kävi levittään sinne savee 10 kiloo koko radan leveydeltä.
Noissa mun postaamissa videoissa mennään karvan alle 1:32, vai haluatko vbo filuna?(Twini @ Syys. 08 2010,23:26) kirjoitti
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
joo pistä mielummin vbo:na niin on helpompi vertailla. mut pistä vaan best lap![]()
siin ois viä pörinäkuvaa racechronon overlayllä varustettuna eiliseltä. ja aivan uskomattomia 1,41:siä.
http://www.youtube.com/watch?v=FFEr6rcfOo8&fmt=22
Onkos nuo vbo:t sellaisia joita voi lätkiä racechronoon jotenkin ja sitten vertailla käyriä vierekkäin omien aikojen kanssa? JOS, niin kaipaisin moisia tiedostoja alastarolta, motoparkista ja kemorastaOlisi kiva vertailla omiin köröttelyihin
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Miten sä sait häivytettyä kokonaan ton "carbon look" kuvion tosta overlay jutskasta. Mulla se kuvio paistaa läpi(Twini @ Syys. 09 2010,08:44) kirjoitti
![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Color key (chroma key) effekti mustalle värille ja tolerancee vähäsen eli häivyttää vielä tumman harmaat sävyt mukana.
Jees, pitää kokeilla lisätä tolerancee.(Twini @ Syys. 09 2010,10:05) kirjoitti
Eipä tossa Corelissa ollut tolerance säätöä, mutta kun vaihtoi carbon taustan mustaksi niin pelittää
tuubi
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Esim toi syö vbo filuja:(jyk4 @ Syys. 09 2010,09:00) kirjoitti
http://www.performancebox.co.uk/Downloa....ish.zip
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hei kertokaas miten tuolla onnistui oman radan luominen? Pääsis jääradallekkin kellotteleen aikoja.
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Tosta sivu 16:(hoo @ Joulu. 19 2010,21:09) kirjoitti
http://www.racechrono.com/downloa....ual.pdf
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."