Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
  1. #1
    Pyörissä ei takuuta. Hinta kuitenkin rupeaa olemaan kohdallaan.

    Tavallinen 999 hinta reilut 17.000,-

    Eihän noita saa kotomaasta ees käytettyinä tuolla hinnalla. Ei lähellekkään *

    http://www.ee-speed.com/index.php?na...yorat&sec=muut



  2. #2
    Samat pyörät löytyy myös Saksasta, joten luulen, että kannattaa kysellä sieltä, kun tuo ee-speed ei noille mitään takuutakaan anna. Ottavat vielä 600 toimituskuluja, joten Saksasta kärräämällä pitäisi kyllä päästä alle 600 toimareiden, kun itse hoitaa. Siitä ratapyöräksi Ducatin R-malli.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  3. #3
    oftopic...


    Mutta siis voiko ihan oikeasti pitää hinta paikkansa tässä?:

    MV AGUSTA F4 CC. (ltd 100kpl) *2006 *139900e *
    04 Buell xb12s

  4. #4
    Mitenköhän tuo ei takuuta maininta suhtautuu laissa määriteltyyn myyjän virhevastuuseen?
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
  5. #5
    Lainaa (Desmosedici @ Loka. 10 2007,14:18) kirjoitti
    Samat pyörät löytyy myös Saksasta, joten luulen, että kannattaa kysellä sieltä, kun tuo ee-speed ei noille mitään takuutakaan anna. Ottavat vielä 600 toimituskuluja, joten Saksasta kärräämällä pitäisi kyllä päästä alle 600 toimareiden, kun itse hoitaa. Siitä ratapyöräksi Ducatin R-malli.
    17.000 oli Mobile.de halvin 999R (uusi siis). Tuon kun rahtaa tänne, maksaa tullit yms, hinta lienee lähellä tuota 24kEuroa.

    Yleinen hintataso 999Rlle oli Mobilessa noin 20kEuroa. Siihen tulli + rahdit yms päälle, ja uskon että hinta menee yli tuon ee-speedin hinnan.

    Vai riittäisikö tulleiksi 4-5 tonnia? En tiedä.
  6. #6
    Joo, noita 17000 hintaisia meinasin. Kaikkihan riippuu lopulta siitä mikä sen Suomiarvoksi lasketaan. -04 mallisia, eli hinnanpudotus pitäisi olla reilu, mutta lähdetäänkö sitä laskemaan sieltä jostain 45k€:stä, vai kenties jostain alemmasta arvosta? Radalle tuollaisen voisi ottaa, kun noista katsastushommista tuntuu olevan jonkinlaista epäselvyyttä. Mielestäni tuossa olisi ns. hyvä diili, jos pystyy unohtamaan sen, että kyseessä on kohta 5 vuotta vanha malli, vaikkakin ajamaton.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  7. #7
    Huomatkaa, että nuo on 2004 malleja. Ne on eri pyöriä kuin 2005- ja 2006-mallit, joita ei saa Saksastakaan kovin halvalla. Huom! Makuasiaa seuraavassa eli ei saa suuttua: itse ottaisin ehkä jopa 2006 999 perusmallin ennemmin kuin 2004 999R:n. Saattaahan siinä 2004 999R:ssä olla hiilikuitua ja titaanikiertokanget, mutta minusta se ei ollut silloin 2003 tai 2004 kaunis eikä ole vieläkään. Kun taas 2005/2006 näyttää hyvältä. Pienillä muutoksilla paljon aikaan. Yllätyin itsekin viime kesänä kun menin ostamaan MV Agustaa täällä Saksassa, Ducatia en ollut edes ajatellut kun muistelin ettei se näytä hyvältä ja laatuongelmia ym., mutta niin vain se näytti liikkeessä upealta ja ostin samantien 999S:n jopa koeajamatta. Enkä ole katunut. 999R Xerox 2006 on haluttu, mutta saksalaisen Ducati-dealerin mukaan sitäkään ei ole yhtä helppo myydä kuin 1098S:ää edes samaan hintaan. Kaverille semmoista kateltiin, mutta ei se sitten tehnyt mitään ratkaisua.
    Kurkatkaa nettimotoon, mulla on siellä 999S ja 1098S myynnissä jos kiinnostaa. Toinen lähtee ennen ensi kesää. Desmosedici tulee näillä näkymin suoraan Suomen kilpiin ja Hailac ei ota noita vaihdossa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  8. #8
    Joo kyllä nuo mallit on huomattu ja paria kohtaa lukuunottamatta 05 ja 06 näyttävät paremmalta. Olen yrittänyt houkutella veljeä ostamaan tuollaista -06 999:ä, mutta vielä ei ole lämmennyt. S:ssä olisi tietysti vielä parempi, mutta niitä ei uutena saa.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  9. #9
    Miksi pitää olla välttämättä uusi? 1000 km huolto on n. 500 € ja pyörä paranee 2-3 tkm jälkeen. Mahdolliset viatkin on korjattu. 999S:ssä ei tosin ole ollut mitään, mutta 1098S:ssä oli joitakin korjauksia mm. hihnarullat.
    Lisäksi kaikki lisähilppeet esim. hiilikuituosat saa halvemmalla kuin itse ostamalla. Tehoputket ja lastut ym. on jo paikallaan.
    Noita ajamattomia ei ehkä saa Suomessa kilpiin jos itse tuo, käytetyt saa varmasti ja halvemmalla verolla.
    EE-speedin hinnastossahan oli ennen 1098 ja 1098S, tullinhan täytyy laskea vero niistä hinnoista kun ne oli halvemmat kuin virallisen maahantuojan? Käytetyn vero on taas vielä halvempi kunhan on 6000 km ajettu.
    Mulla pitäisi myös olla noissa 2v maailmanlaajuinen takuu, koska on ostettu virallisen maahantuojan edustamalta dealerilta Saksassa.



    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  10. #10
    Lainaa (cartman @ Loka. 10 2007,14:31) kirjoitti
    Mitenköhän tuo ei takuuta maininta suhtautuu laissa määriteltyyn myyjän virhevastuuseen?
    takuu ja virhevastuu ovat eri asia.

    http://www.laki24.fi/kulu-kuluttajak...varatakuu.html
    http://www.kuluttajavirasto.fi/Page....e3.aspx
    http://www.kuluttajavirasto.fi/Page....53.aspx
    http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yritykselle/virhe/
  11. #11
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 10 2007,15:45) kirjoitti
    Miksi pitää olla välttämättä uusi? 1000 km huolto on n. 500 € ja pyörä paranee 2-3 tkm jälkeen. Mahdolliset viatkin on korjattu. 999S:ssä ei tosin ole ollut mitään, mutta 1098S:ssä oli joitakin korjauksia mm. hihnarullat.
    Lisäksi kaikki lisähilppeet esim. hiilikuituosat saa halvemmalla kuin itse ostamalla. Tehoputket ja lastut ym. on jo paikallaan.
    Noita ajamattomia ei ehkä saa Suomessa kilpiin jos itse tuo, käytetyt saa varmasti ja halvemmalla verolla.
    EE-speedin hinnastossahan oli ennen 1098 ja 1098S, tullinhan täytyy laskea vero niistä hinnoista kun ne oli halvemmat kuin virallisen maahantuojan? Käytetyn vero on taas vielä halvempi kunhan on 6000 km ajettu.
    Mulla pitäisi myös olla noissa 2v maailmanlaajuinen takuu, koska on ostettu virallisen maahantuojan edustamalta dealerilta Saksassa.
    No joo, aika samoilla linjoilla olen. 1098 ei kiinnosta, koska näyttää kuulemma japsilta, tosin en edes tiedä ostaako hän sitten yhtään mitään lopulta. Katsellaan...
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  12. #12
    Lainaa (FuturaRST @ Loka. 10 2007,15:52) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 10 2007,14:31) kirjoitti
    Mitenköhän tuo ei takuuta maininta suhtautuu laissa määriteltyyn myyjän virhevastuuseen?
    takuu ja virhevastuu ovat eri asia.

    http://www.laki24.fi/kulu-kuluttajak...varatakuu.html
    http://www.kuluttajavirasto.fi/Page....e3.aspx
    http://www.kuluttajavirasto.fi/Page....53.aspx
    http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yritykselle/virhe/
    Niin ovat eria asia. Mutta pointtihan tässä on se, että EE-Speed yrittää kiemurrella irti kaikesta vastuusta kyseisten pyörien mahdollisten vikojen suhteen.
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
  13. #13
    Lainaa (Inkku @ Loka. 10 2007,14:25) kirjoitti
    oftopic...


    Mutta siis voiko ihan oikeasti pitää hinta paikkansa tässä?:

    MV AGUSTA F4 CC. (ltd 100kpl) *2006 *139900e *
    Voi, F4CC on F41000R/312R:stä tehty steroidiversio, johon on lyöty 15 KEur:lla tuuninkia/osia ja 85 KEur:lla lisähintaa harvinaisuudesta *
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  14. #14
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 10 2007,15:07) kirjoitti
    Huomatkaa, että nuo on 2004 malleja. Ne on eri pyöriä kuin 2005- ja 2006-mallit, joita ei saa Saksastakaan kovin halvalla. Huom! Makuasiaa seuraavassa eli ei saa suuttua: itse ottaisin ehkä jopa 2006 999 perusmallin ennemmin kuin 2004 999R:n. Saattaahan siinä 2004 999R:ssä olla hiilikuitua ja titaanikiertokanget, mutta minusta se ei ollut silloin 2003 tai 2004 kaunis eikä ole vieläkään. Kun taas 2005/2006 näyttää hyvältä. Pienillä muutoksilla paljon aikaan. Yllätyin itsekin viime kesänä kun menin ostamaan MV Agustaa täällä Saksassa, Ducatia en ollut edes ajatellut kun muistelin ettei se näytä hyvältä ja laatuongelmia ym., mutta niin vain se näytti liikkeessä upealta ja ostin samantien 999S:n jopa koeajamatta. Enkä ole katunut. 999R Xerox 2006 on haluttu, mutta saksalaisen Ducati-dealerin mukaan sitäkään ei ole yhtä helppo myydä kuin 1098S:ää edes samaan hintaan. Kaverille semmoista kateltiin, mutta ei se sitten tehnyt mitään ratkaisua.
    Kurkatkaa nettimotoon, mulla on siellä 999S ja 1098S myynnissä jos kiinnostaa. Toinen lähtee ennen ensi kesää. Desmosedici tulee näillä näkymin suoraan Suomen kilpiin ja Hailac ei ota noita vaihdossa.
    Itse olen kyllä hieman eri mieltä siitä, kumpi malli noista on paremman näköinen. Piti oikein ducatin sivuille mennä vertaamaan pyöriä keskenään samoista kuvakulmista ja kyllä tuo vanhempi malli on jotenkin tyylikkäämpi.

    Nämä ovat toki makuasioita, eivätkä ne erotkaan nyt hirveän suuret ole:



    2006 - 999

    2004 - 999
  15. #15
    Joo tuossa on kieltämättä harvinaisen huono kuva 2006 mallista. Luonnossa on aivan eri näköinen eikä tarvi olla vierekkäin, että erottaa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  16. #16
    Vaikka tuossa pihakatoksessa seisoo 2003 mallinen 999S, niin silti on myönnettävä että 2005 -> on IMHO paremman näköinen.
    Vanhempien ylemmät ilma-aukot ovat ikään kuin ylimääräiset.
    Uudemman tuhdimpi takasvingi on ehdottomasti parempi, saahan siihen myös lankarullat.
    Radiaalijarruista puhumattakaan (999S).
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  17. #17
    Lainaa (cartman @ Loka. 10 2007,16:30) kirjoitti
    Lainaa (FuturaRST @ Loka. 10 2007,15:52) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 10 2007,14:31) kirjoitti
    Mitenköhän tuo ei takuuta maininta suhtautuu laissa määriteltyyn myyjän virhevastuuseen?
    takuu ja virhevastuu ovat eri asia.

    http://www.laki24.fi/kulu-kuluttajak...varatakuu.html
    http://www.kuluttajavirasto.fi/Page....e3.aspx
    http://www.kuluttajavirasto.fi/Page....53.aspx
    http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yritykselle/virhe/
    Niin ovat eria asia. Mutta pointtihan tässä on se, että EE-Speed yrittää kiemurrella irti kaikesta vastuusta kyseisten pyörien mahdollisten vikojen suhteen.
    zop...ettet vaan "likaa" yrittäjän mainettta... ?
    Et tu, Brute

    - Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
  18. #18
    Lainaa (Desmosedici @ Loka. 10 2007,14:18) kirjoitti
    Siitä ratapyöräksi Ducatin R-malli.
    Jos ratapeliä halajaa (ei siis kilvitä), nyt saapi Jenkkilästä saa noita 1098- pelejä suht´edullisesti.

    Uusi 1098 Euroissa noin 10.000. Pyörä maksaa USAssa noin 15.000taalaa.
    Kurssina käytin 1,4- kerrointa. Muunnoslasku päässälaskien, joten Euromäärä heittänee suuntaan tai toiseen.
    .
  19. #19
    Tuohon kun lisää rahdin, tullin ja ALV:n kaiken päälle on summa jo n. 15 k€. Vain autoveron säästää. Saksasta sama on 17 k€. Kannattanee silti ostaa 1098S, jonka alusta lienee sopivampi radalle ja sehän on 21 k€. Silloin se ei enää ole halpa, mutta olisiko Saksasta vähän käytetty 999S 2006 15k€:lla parempi kuin 1098 perusmalli USA:sta? Mulle ainakin selkeä ykkönen hinta/laatusuhteessa jos puhutaan Ducateista. Uuden Gixxerinhän saisi 10 k€:lla, vähän käytetyn vielä halvemmalla...
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  20. #20
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 11 2007,12:53) kirjoitti
    Tuohon kun lisää rahdin, tullin ja ALV:n kaiken päälle on summa jo n. 15 k€. Vain autoveron säästää.

    mutta olisiko Saksasta vähän käytetty 999S 2006 15k€:lla parempi kuin 1098 perusmalli USA:sta?
    Ei kait rahtiin ja tulliin mene 5tonnia. Yleensä tulli on noin 10%, riippuen toki rahdattavista tuotteista.

    999s ei ole vaihto- ehto. Kokemukset ko pelistä huonoja.(usealla euroturneella hajonnut peli reissukaverilla. huono yksilö )
    .
  21. #21
    Lainaa (vma @ Loka. 11 2007,13:29) kirjoitti
    Ei kait rahtiin ja tulliin mene 5tonnia. Yleensä tulli on noin 10%, riippuen toki rahdattavista tuotteista.
    Aika hyvä arvio on 1:1 dollarin ja euron suhde, kun lisätään rahti ja näille sitten tulli ja ALV kaikesta.
  22. #22
    Lainaa (vma @ Loka. 11 2007,13:29) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 11 2007,12:53) kirjoitti
    Tuohon kun lisää rahdin, tullin ja ALV:n kaiken päälle on summa jo n. 15 k€. Vain autoveron säästää.

    mutta olisiko Saksasta vähän käytetty 999S 2006 15k€:lla parempi kuin 1098 perusmalli USA:sta?
    Ei kait rahtiin ja tulliin mene 5tonnia. Yleensä tulli on noin 10%, riippuen toki rahdattavista tuotteista.
    hankintahinta + rahti + tulli ja tästä summasta sitten vielä 22% ALV, niin aika lähellä 5000 €:tä voi jo olla...

    Edit: Olinkin myöhässä..



    XL1200S, eli Sportster 1200 Sport -96
    FLHRI, eli Road King -97
  23. #23
    Lainaa (cartman @ Loka. 10 2007,16:30) kirjoitti
    Niin ovat eria asia. Mutta pointtihan tässä on se, että EE-Speed yrittää kiemurrella irti kaikesta vastuusta kyseisten pyörien mahdollisten vikojen suhteen.
    Niin, virhevastuun ydin on "Tavaran on kestävyydeltään vastattava sitä, mitä kuluttaja yleensä voi perustellusti olettaa samanlaisen tavaran kaupassa".

    Jos myyjä kertoo avoimesti että laatu on huonoa, kyseessä ei ole ihan uusi vaan vuonna 2004(tai -03?) tehty pyörä ja emme anna sille takuuta koska valmistajakaan ei anna...
    niin tuon pykälän tulkinta on mielenkiintoista. Mitä tässä tapauksessa voi olettaa pyörän kestävän?
  24. #24
    Lainaa (FuturaRST @ Loka. 11 2007,14:42) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Loka. 11 2007,13:29) kirjoitti
    Ei kait rahtiin ja tulliin mene 5tonnia. Yleensä tulli on noin 10%, riippuen toki rahdattavista tuotteista.
    Aika hyvä arvio on 1:1 dollarin ja euron suhde, kun lisätään rahti ja näille sitten tulli ja ALV kaikesta.
    40% ostohintaan lisää rahdeista ja tulleista

    No, jenkkituonnin kannattavuus meni siis tuohon virheluulooni pienemmistä kuluista.
    .
  25. #25
    Lainaa (zpete @ Loka. 11 2007,15:14) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 10 2007,16:30) kirjoitti
    Niin ovat eria asia. Mutta pointtihan tässä on se, että EE-Speed yrittää kiemurrella irti kaikesta vastuusta kyseisten pyörien mahdollisten vikojen suhteen.
    Niin, virhevastuun ydin on "Tavaran on kestävyydeltään vastattava sitä, mitä kuluttaja yleensä voi perustellusti olettaa samanlaisen tavaran kaupassa".

    Jos myyjä kertoo avoimesti että laatu on huonoa, kyseessä ei ole ihan uusi vaan vuonna 2004(tai -03?) tehty pyörä ja emme anna sille takuuta koska valmistajakaan ei anna...
    niin tuon pykälän tulkinta on mielenkiintoista. Mitä tässä tapauksessa voi olettaa pyörän kestävän?
    Joo. Toi on vähän sama kuin "purkukuntoisen talon" myyminen. Sillähän pääsee kaikista vastuista asuntokaupassa koskien talon kuntoa.

    Mutta en tiedä voiko mp-kauppias luistaa samalla tavalla vastuista?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  26. #26
    Lainaa (wekkuli @ Loka. 11 2007,17:40) kirjoitti
    Joo. Toi on vähän sama kuin "purkukuntoisen talon" myyminen. Sillähän pääsee kaikista vastuista asuntokaupassa koskien talon kuntoa.

    Mutta en tiedä voiko mp-kauppias luistaa samalla tavalla vastuista?
    Eihän se ole mitään luistamista jos molemmat osapuolet ymmärtää millä ehdoilla kauppa on tehty. ..
    Mutta en minäkään usko, että ee-speed voi täysin sanoutua irti vastuusta, jos pyörä myydään rekisteröitynä normaaliin katukäyttöön.
  27. #27
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 11 2007,12:53) kirjoitti
    mutta olisiko Saksasta vähän käytetty 999S 2006 15k€:lla parempi kuin 1098 perusmalli USA:sta? Mulle ainakin selkeä ykkönen hinta/laatusuhteessa jos puhutaan Ducateista. Uuden Gixxerinhän saisi 10 k€:lla, vähän käytetyn vielä halvemmalla...
    Moerk

    Onko "Jetzt nur noch" myyntihinta vai tuleeko jotain veroja lisäksi?
    750SS,900SS,749,998,S4
  28. #28
    Lainaa (361181 @ Loka. 12 2007,14:56) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 11 2007,12:53) kirjoitti
    mutta olisiko Saksasta vähän käytetty 999S 2006 15k€:lla parempi kuin 1098 perusmalli USA:sta? Mulle ainakin selkeä ykkönen hinta/laatusuhteessa jos puhutaan Ducateista. Uuden Gixxerinhän saisi 10 k€:lla, vähän käytetyn vielä halvemmalla...
    Moerk

    Onko "Jetzt nur noch" myyntihinta vai tuleeko jotain veroja lisäksi?
    "incl. Nebenkosten jetzt nur noch " eli eiköhän tuossa ole kaikki mitä Saksaan menee.
    Tarkemmin tietysti selviää kysymällä suoraan myyjältä.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  29. #29
    Lainaa (361181 @ Loka. 12 2007,14:56) kirjoitti
    Moerk

    Onko "Jetzt nur noch" myyntihinta vai tuleeko jotain veroja lisäksi?
    katso myös ZTK:n hinnat.

    '06 999 näyttäis olevan halvempi?

    /edit: äh, tuo Mörk:in onkin S-malli, en huomannut heti.



    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  30.  
  31. #30
    agustat on suhteessa suomen hintoihin aika kalliita.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen