Neuvokaas saapiko xj900 sarvia säädettyä. Meinasin muuttaa kulmaa hieman avarammaksi ja irrottelin vasemman sarven. Sen sisältä löytyi tappi ja sille vastaavasti kolo vastapuolelta. siis kysynkin onko tuon tapin oltava paikoillaan vai voinko ottaa sen pois ja laittaa sarvet siihen kulmaan mihin ne haluan![]()
Kait se tappi varmistaa ettei ohjaustangot liiku etuputken ympärillä jarrutuksissa tms.
Alkuperäiset kun yleensä on vain yhden ruuvin varassa kiristetty putken ympäri, kun taas ns. cliparit kahdella, jotka pureutuu paremmin putkeen kiinni varmistaen lukituksen.
Tosin on ratakäytössäkin nähnyt alkuperäisiä tankoja käytössä, joista lukitustappi katkaistu, jotta saatu tankoja säädettyä eteenpäin, ja hyvin on toiminut.....
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
Kiitos vastauksesta. On siis omassa harkinnassa luottaako pelkästään sarvien hammastukseen ja pultin tiukkuuteen.
No mulla on vuosikaudet ollut xx:n cliparit nostettu ylemmäs. Siinäkin on eräänlainen tappi, joka ei enää yllä vastineeseensa, mutta hyvin on pysynyt jo gauann...
Tiätenkään en voi suositella, mutta itse olen näin siis tehnyt.![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25