Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Koitin tänään mielenkiinnosta Suzuki GSR kuussatkua. Olipa hyvä mopo, siis ei huippuluokkaa tehoiltaan, ei ajettavuudeltaan. Mutta jotenkis vaan osu omiin mittoihin ja haluihin hyvin! Makuasia, mutta oli vielä hyvän näköinenkin, vaikka osittain kyllä aika tavanomainen.

    Eli ehken ostaisikaan enduroa, vaan tälläisen yleispikkupyörän. Mutta miksi kirjoitin tänne yleistä osastoon, on että jos saisi infoa vastaavista pyöristä eli Hornetista, FZ6 ja Fazer 1000.

    Kertokaas lisää tälläisestä moposta. Ei ole toki mahtienduro, mutta alkoi kiinnostamaan kummasti. Turha sanoa, että on tehoton läski tai massapyörä Istu vaan jotenkin käteen pirun hyvin.

    Henkilökohtaisesti en tarvi tajuttomia tehoja tai muita ominaisuuksia, tälläsen riittää hyvin. Koeajoin R1 kanssa, olihan mahtava peli. Mutta ei mulle ja suomen rajoituksille, en vaan tee niillä "ylimääräsillä" tehoilla mitään. Moni varmaan tekee.

    Saako noihin jotain(lue:rumaa) etuläppää tuulta ohjaamaan? Entä paljonkos sliparit maksavat halvimmillaan?
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  2. #2
    Lainaa (intinaz @ Huhti. 22 2009,21:44) kirjoitti
    Koitin tänään mielenkiinnosta Suzuki GSR kuussatkua. Olipa hyvä mopo, siis ei huippuluokkaa tehoiltaan, ei ajettavuudeltaan. Mutta jotenkis vaan osu omiin mittoihin ja haluihin hyvin! Makuasia, mutta oli vielä hyvän näköinenkin, vaikka osittain kyllä aika tavanomainen.

    Eli ehken ostaisikaan enduroa, vaan tälläisen yleispikkupyörän. Mutta miksi kirjoitin tänne yleistä osastoon, on että jos saisi infoa vastaavista pyöristä eli Hornetista, FZ6 ja Fazer 1000.

    Kertokaas lisää tälläisestä moposta. Ei ole toki mahtienduro, mutta alkoi kiinnostamaan kummasti. Turha sanoa, että on tehoton läski tai massapyörä Istu vaan jotenkin käteen pirun hyvin.

    Henkilökohtaisesti en tarvi tajuttomia tehoja tai muita ominaisuuksia, tälläsen riittää hyvin. Koeajoin R1 kanssa, olihan mahtava peli. Mutta ei mulle ja suomen rajoituksille, en vaan tee niillä "ylimääräsillä" tehoilla mitään. Moni varmaan tekee.

    Saako noihin jotain(lue:rumaa) etuläppää tuulta ohjaamaan? Entä paljonkos sliparit maksavat halvimmillaan?
    Itselläni oli tuollainen GSR kun se julkaistiin vuonna 2006 ja varsin veikeästä laitteesta on kyllä kyse.

    Mitään miinuksia en itse pyörästä löytänyt ja sitä voin lämpimästi muille myös suositella, ehkei se mukavin menopeli moottoritienopeuksissa.

    Siihen saat suzukilta tilattua joko pikkukatteen tai sit sellasen vähän isomman, en hintoja enää kuollaksenikaan muista mutta jossain 100-200e välimaastossa pyörittiin noiden osalta.
    Se isompi kate ei omaan silmään istunut mutta pienempi kyllä näytti varsin hienolta.

    Itsellä oli pyörässä silloin Leovincen teräsputket ja niillä oli muistaakseni hintaa n. 550e (korvaa suoraan orggisputket). Hiilikuituversiot vastaavista oli muistaakseni n. 700e.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  3. #3
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  4. #4
    Ja laitetaan nyt vielä tarkkoja inffoja slipareista eli Allrightilta saa Leovincen alumiiniset pöntöt hintaan 575e ja carbonit 750e ja samasta kaupasta löytyy myös acran putket ja niillä on hintaa 1015e.

    Storm-Motor varmaan myy halvemmalla tuohon jotain laserin putkea mutta niiden hintoja ei netistä saanut kaivettua.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  5. #5
    Hyvä, kiitti tiedoista.

    Jos nyt päätyisi tollaiseen suitsaan, niin mistä noita pikkulippoja saisi(eli kannattais tilata), ei ollenkaan pahan näköinen. Tollanen isompi olis tietty matka-ajossa parempi, mutta aika karun näkönen. Ja onhan matkailuun sit eri pyörätkin

    Paraneeko äänet paljonkin noilla Leovinceilla alkuperäsistä sirkkaäänistä?
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  6. #6
    Lainaa (intinaz @ Huhti. 22 2009,23:46) kirjoitti
    Hyvä, kiitti tiedoista.

    Jos nyt päätyisi tollaiseen suitsaan, niin mistä noita pikkulippoja saisi(eli kannattais tilata), ei ollenkaan pahan näköinen. Tollanen isompi olis tietty matka-ajossa parempi, mutta aika karun näkönen. Ja onhan matkailuun sit eri pyörätkin

    Paraneeko äänet paljonkin noilla Leovinceilla alkuperäsistä sirkkaäänistä?
    Noita katteita voit tilata mistä tahansa liikkeestä missä on suzukin edustus.

    Äänet paranee varsin paljon noilla leovincen putkilla, niinkuin kaikissa muissakin pyörissä. Ei kuulosta enää singeriltä
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  7. #7
    Toissa kesänä otettiin kaverin kanssa koeajoon GSR6 ja uus Hornetti-6.
    Ajeltiin vuoron perään molemmilla.
    Koneesta havainto, että GSR tuntui ala ja keski kierroksilla, siis normi ajossa hengettömältä vrt. Honda.
    Teho ja vääntö paperilla hyvin liki toisiaan, että en tiedä mistä ero johtui... välitykset vai perstuntuma??

    GSR alusta monipuolisemmin säädettävissä.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  8. #8
    Lainaa (Baltic @ Huhti. 23 2009,09:41) kirjoitti
    Toissa kesänä otettiin kaverin kanssa koeajoon GSR6 ja uus Hornetti-6.
    Ajeltiin vuoron perään molemmilla.
    Koneesta havainto, että GSR tuntui ala ja keski kierroksilla, siis normi ajossa hengettömältä vrt. Honda.
    Teho ja vääntö paperilla hyvin liki toisiaan, että en tiedä mistä ero johtui... välitykset vai perstuntuma??

    GSR alusta monipuolisemmin säädettävissä.
    Samaa mieltä olen itsekkin että ei se mikään kauhean tehokas laite ole siellä alarekisterissä, itse helpotin tätä asiaa muuttamalla ratastusta paremmaksi kiihtyvyyden kannalta ja muuttu ainakin omasta mielestä mukavammaksi.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  9. #9
    Itsellä oli fiilikset toisinpäin, tai siis olen koeajanut uutta hornettia aiemmin. Ei miellyttänyt silloin näin paljoa, GSR tuntui paremmalta ajaa. Mutta toisaalta tilanne oli vähän toinen.

    Mietiskelen, että kyllästyyköhän tohon nopeasti. Tai toisaalta miksi, ei varmaan näillä poliisikyttäyksillä ja nopeusrajoituksilla. Ja rataa en aja.

    Vähän noi matkaendurot rupes mietityttämään kun uuden duunikuvan takia alkaa tuleen joka päivä aika paljon kaupunkisohlausta ja ei kerkeis kun yhen reissun heittään kesällä. Kyykyistä diggaan kyllä, mut sama homma kait niitten kans ja sitten kyytiläinen ei tykkää, sen tiedän kokemuksesta. Kait sen tollasella GSR:llakin heittää reissua? (No heittäähän tosin millä vaan)



    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  10. #10
    Lainaa (intinaz @ Huhti. 23 2009,09:49) kirjoitti
    Itsellä oli fiilikset toisinpäin, tai siis olen koeajanut uutta hornettia aiemmin. Ei miellyttänyt silloin näin paljoa, GSR tuntui paremmalta ajaa. Mutta toisaalta tilanne oli vähän toinen.

    Mietiskelen, että kyllästyyköhän tohon nopeasti. Tai toisaalta miksi, ei varmaan näillä poliisikyttäyksillä ja nopeusrajoituksilla. Ja rataa en aja.

    Vähän noi matkaendurot rupes mietityttämään kun uuden duunikuvan takia alkaa tuleen joka päivä aika paljon kaupunkisohlausta ja ei kerkeis kun yhen reissun heittään kesällä. Kyykyistä diggaan kyllä, mut sama homma kait niitten kans ja sitten kyytiläinen ei tykkää, sen tiedän kokemuksesta. Kait sen tollasella GSR:llakin heittää reissua? (No heittäähän tosin millä vaan)
    Vaimon kanssa ajettiin mökkireissua GSR:llä 2-päällä (suuntaansa 250km) ja hyvin meni, kuten aikasemmin totesin niin yli 120km/h vauhdit on perseestä ku ei sitä katetta ole mutta muuten menee matkapyöränä aivan mainiosti.

    Ja sen voin myös sanoa että hyvä penkki siinä mielessä että mulla ei ainakaan perse puutunu siinä pidemmilläkään lenkeillä.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  11. #11
    Minkälaisen ratastuksen laitoit et sai eloa ala- ja keskikierroksille? Toihan alaelottomuus kyllä on melkein kaikkien kuussatkujen ongelma, ainakin mitä oon koittanut. Tuntuhan toi heti tonnisen jälkeen mopolta, mut tonnisella tuli vauhti turhan nopeesti. Upee fiilishän siinä oli, mut tosiaan turhaa tehoa mun käyttöön(ja paljon

    Joo, jos toi pikkuläppä edessä vähän auttais viimaan. Oon kyllä tottunut nakuihin, mutta eihän ne ikinä niin mukavia ole tässä ilmastossa
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  12. #12
    Muistaakseni se oli -1 eteen ja +2 tai +4 taakse.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  13. #13
    Mites toi vaikutti kiekkoihin isommilla teillä?
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  14. #14
    Ei se häiritsevästi vaikuta = ei huuda vielä moottoritienopeuksissa.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  15. #15
    Pitäisköhän sitä tollanen käydä hakemassa...ei tarvis enää kuin kirjoittaa nimi lappuun ja antaa rahat tassuun

    Voi tietty ehdottaa vastaavia mopedeja kanssa. Z750 ei tosin maistu itelle, en tie miksi. Mut en tykkää. Uudempi malli on tosin hyvä.

    Toi pyörä on 07' vakio. Tosiaan sen lipan hommaisin ensiksi. Toi alakierrosjuttu itseäkin vähän "hämäsi". Sitten vaihtaisi eturattaan. Ketju-ratassettiä ei viitsi vielä kokonaan ostaa, kun bäytti melkein uudelta.

    Eiköhän tollasella pari kesää ajelis. Jäis budjetistakin reilu tonni bensarahoihin ja noihin pikkujuttuihin.
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  16. #16
    Lainaa (intinaz @ Huhti. 23 2009,10:02) kirjoitti
    Pitäisköhän sitä tollanen käydä hakemassa...ei tarvis enää kuin kirjoittaa nimi lappuun ja antaa rahat tassuun *

    Voi tietty ehdottaa vastaavia mopedeja kanssa. Z750 ei tosin maistu itelle, en tie miksi. Mut en tykkää. Uudempi malli on tosin hyvä.

    Toi pyörä on 07' vakio. Tosiaan sen lipan hommaisin ensiksi. Toi alakierrosjuttu itseäkin vähän "hämäsi". Sitten vaihtaisi eturattaan. Ketju-ratassettiä ei viitsi vielä kokonaan ostaa, kun bäytti melkein uudelta.

    Eiköhän tollasella pari kesää ajelis. Jäis budjetistakin reilu tonni bensarahoihin ja noihin pikkujuttuihin.
    Ja nyt näytti olevan noita 06 malleja nettimotossa myynnissä varsin edullisesti.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  17. #17
    Lainaa (Maxxi @ Huhti. 23 2009,10:09) kirjoitti
    Lainaa (intinaz @ Huhti. 23 2009,10:02) kirjoitti
    Pitäisköhän sitä tollanen käydä hakemassa...ei tarvis enää kuin kirjoittaa nimi lappuun ja antaa rahat tassuun *

    Voi tietty ehdottaa vastaavia mopedeja kanssa. Z750 ei tosin maistu itelle, en tie miksi. Mut en tykkää. Uudempi malli on tosin hyvä.

    Toi pyörä on 07' vakio. Tosiaan sen lipan hommaisin ensiksi. Toi alakierrosjuttu itseäkin vähän "hämäsi". Sitten vaihtaisi eturattaan. Ketju-ratassettiä ei viitsi vielä kokonaan ostaa, kun bäytti melkein uudelta.

    Eiköhän tollasella pari kesää ajelis. Jäis budjetistakin reilu tonni bensarahoihin ja noihin pikkujuttuihin.
    Ja nyt näytti olevan noita 06 malleja nettimotossa myynnissä varsin edullisesti.
    Joo, vähän alle 7000 tonniin tonkin saisi. 6kk takuulla(liikkeestä)

    Ei nämä arvoaan pahemmin säilytä, mutta ei olekaan mitään sijoituskohteita, jos kesän pari ajelisi tuollaisella.



    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  18. #18
    Tarvii laskee mitä tohon menis. Eli kannattaisko tilata sliparit saksasta vai mistä? Olisko linkkejä hyvistä paikoista mistä voisi saada?
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  19. #19
    Ei muutakun kauppa kiinni jos kerran siltä tuntuu.
    Hyvä peli se on!!
    Ja ratastus sopivammaksi. Ylipitkät välit tuntuu olevan aika monen mopon ongelma... mitä silläkin yritetään hakea ??
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  20. #20
    Joo, tarvii käydä heti hakemassa eturatas, jos tulee ostettua mopedi. Saisi sitä alavääntöä edes vähän irti

    Joo, muakin ihmetyttää toi ylipitkä välitys monissa pyörissä.
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
  21.  
  22. #21
    Joo, kävin ostamassa tollasen ja ajoin sillä 100 kilsan lenkinkin perään Mukava pikkupyörähän se on, kääntyy hyvin ja jousituskin ihan hyvä. Alavääntö ja äänet puuttuvat, mutta jos niitä saisi korjattua edes vähän.

    Onko halvempaa tilata sliparit täältä vai saksasta? Millaisia kokemuksia tosta hommasta?



    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke