bullshit!(hra1150 @ Heinä. 22 2007,01:01) kirjoitti
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
linkki(uncle_mickey @ Heinä. 21 2007,22:28) kirjoitti
About tossa kohtaa on kamera mikä räpsähtää pärrälle.
Noissa kaikissa pöntöissähän ei oo ees kameraa sisällä, tarkkasilmäset huomaa jo kauempaa, enne niitä tunnistimia tiessä et onko siinä alemmassa aukossa sellasta keltasta läpyskää. Ehtii jarruttaakin ehkä. Joissain tapauksissa ei välttämättä tarvi edes mennä vastaantulijan kaistalle kiertääkseen niitä tunnistimia.. Esim. vihdintiellä välillä Kehä III - Vihti... Oon sitä väliä vetänyt kumpaankin suuntaan monta kertaa ja pistänyt merkille että poliisilla on max 2 kameraa per suunta sillä välillä.
"kuski muuttuu matkustajaks"
Autolla kun ajat peltipolisiin, niin se ottaa kuvan myös kuljettajasta, eli siinä näkyy koko auton keula ja on nimittäin niin selvä kuva et ei ole kiistämistä kuka autoa ajoi. ps.KOKEMUSTA ON PRKLE!!!!!
Yamaha thundercat 600r -99
Et kai yrittänyt väittää että se oli muija, jotta olisitte saaneet pienemmät sakot?(suikkeli @ Heinä. 22 2007,09:55) kirjoitti
Faijan työkaveri yritti moista aikoinaan ja poliisi totes että tuu tänne poliisiasemalle katsomaan, kumpi sitä autoa ajoi.![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Oon pahoillani nostaessa tämän aiheen takas...
Tänään "eräässä paikassa" paparazzi-telkkä nappasi kuvan...
En ole varma paljon rajoitus oli, 50 tai 60, mutta nopeus oli ~65km/h. Kysymys kuuluukin, että onko joku oikeasti itse saanut joskus sakon pöntöstä?
Tiedän, että rekkarit ei näy yms. yms., mutta silti... Onko joku ITSE saanut sakon?
Puoli kilometria sen jälkeen oli poliisiautokin perässä, ei kai niillä niin hienot vehkeet ole, että partio olisi ollut heti tietoinen asiasta ja tullut tsekkaamaan minun rekisterikilven?![]()
![]()
Honda CBF600S
Viime vuonna todellakin useita räpsyjä.
Tänä vuonna n.500 ajokilometriä -> 3 räpsyä.
Tavallisiin telkänpönttöihin siis. Enkä minä välejä ole ylinopeutta ajanut. Tolpalla vaan tuppi kääntyy, kun kohdalle sattuu. Toivottavasti tykkäävät kuvista.
636 -> 998
Noista kahteen suuntaan kuvaavista pöntöistä sen verran, että kaiketi Helsingin rautatieaseman edessä on sellainen. Näin itse pari viikkoa sitten vierestä kun joku korolla veti kohtuu vauhtia ja liki samalla hetkellä välähti kahdesta pöntöstä ja kun tsekkasin pöntöt niin toinen kuvaa keulan ja toinen perän. Onko näistä kukaan saanut tarkenpaa tuntumaa?
Suzuki TL 1000 R ---> MYYNNISSÄ!! 3950 €
Tänään välähti salama Vihdintiellä, Kalajärven kohdilla. Tosiaan useampi kerta tuli vanhalla Busalla tuosta ajettua, ilman mitään actionia. Enpä kyllä edes tiedä että paljonko oli mittarissa, varmaan jotain 80 ja kuudenkympin alue. Vihdintien alkupäässä rajoitus vaihtuu nimittäin jatkuvasti. Mutta enpä jaksa uskoa että tuosta mitään seuraamuksia tulee. Vaikka mulla olikin kirkas visiiri![]()
Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Ei kannattaisi huvitella kameratolpilla motarin kanssa, mitä enemmän motari kuvia niistä löytyy sitä varmemmin pyöriin tulee kilpi eteen tai kamera kuvaa myös takaa.
Vahinko kuviakin on ihan riittävästi myös minusta otettuja.
![]()
FZ6S S2 -09/08
diversion 600s -98
NX 250 -95
rd 125 -?