Mulla on ihan törkeen paha olo just nyt.(NoFuel @ Elo. 13 2007,10:51) kirjoitti
Tällä hetkellä ajatuskin Tallinan reissusta saa voimaan pahoin, mutta varaan heti yhen paikan Tallinaan.
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Ai ku ihanaa kaitsu että sinäkin tulet sinne(suzukai @ Elo. 13 2007,11:20) kirjoitti
Onko treffit vielä voimassa 8 kerroksen hissien luona?
Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
V*ttu te ootte hulluja!! Mä en juo enää ikinä... Vieläkin huono olo!(RIMMON @ Elo. 13 2007,11:15) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Ihqqqqdaa(NoFuel @ Elo. 13 2007,11:21) kirjoitti
Tällä kertaa tungetaan sun kassit sinne kengänkiillotuskoneseen
![]()
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Stealth-mode toimi näköjään yllättävän hyvin, ei näy meikäläistä kun kahdessa fotossa...![]()
On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
Mikä lie, kun toisaalta muutamat tyypit tuntuu olevan joka kuvassa mukana(Decies @ Elo. 13 2007,12:00) kirjoitti
Otin mäkin reissun aikana ainakin kerran kameran käteen..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Kiitos kaikille, mukavaa oli
Ja niin kävi kun kotiin pääsi illalla pamahti 39 asteen kuume ja kurkkukipeä. ollaan täs sit viikko saikulla![]()
Olen kateellinen, mä teen kuolemaa tääl duunissa(Hanzu @ Elo. 13 2007,12:34) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Ajettiin kotilolla teidän edellä jonkun matkaa - ei tosiaan käynyt kateeks, kun ei autostakaan meinannut välillä nähdä eteensä...(vahvajussi @ Elo. 13 2007,09:37) kirjoitti
Ja koskaan en oo myöhästyny mistään!
Honda CBR 600F -07
Onneks mulla kuitenkin oli dark smoke -pleksi, ni ei nähny pelätä ihan niin paljoo.(Venkku @ Elo. 13 2007,12:55) kirjoitti
![]()
Epäreilua, mäki haluun!!(Hanzu @ Elo. 13 2007,12:34) kirjoitti
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
Äh, viime viikolla mulla kesäflunssa ja mieluummin vaikka kunnon kankainen kuin "oikea" sairastelu....tää sattuu päivän pari mut menee sitten ohi, noista flunssista ei ikinä tiiä...(Jassu @ Elo. 13 2007,12:43) kirjoitti
Popedaa lainaten: "mieluummin hyvä kankkunen, kuin ihan täysin selvinpäin"![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mä luovun tästä olotilasta ihan mielläni(puuwe @ Elo. 13 2007,13:31) kirjoitti
![]()
Väsymys tuntuu vähän vielä vaivaavan. Oon kaks kertaa nukahtanu tässä päivän aikana koneen äärelle duunissa. Ei tässä mitään muut noloa oo, mutta kun on avokonttori ja heräsin omaan kuorsaukseen.![]()
©
LOL. Kovaa menee. Eilen vasta 20.15 ajokunnossa ja vieläkin on krapula![]()
premier
emeritus
reps(Petri12r @ Elo. 13 2007,14:21) kirjoitti
![]()
toivottavasti et ole yhtä väsyneen näköinen ku eilen![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Mut sentäs jotain hyvää, eli kello ja koru on löytyny(premier @ Elo. 13 2007,14:21) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
En oo peiliin uskaltanu kaatoo. Vielä en oo ainakaan kompastunu silmäpusseihin.(Salmon @ Elo. 13 2007,14:22) kirjoitti
©
Mullakin on ollut kurkku kipeä eilisaamusta lähtien, mutta epäilin vain hörppineeni Viru Valgeeta vahingossa ilman mehua. Nyt onkin hyvä syy lähteä kotiin sairastamaan. Hengitysteiden infektio selittää myös lievän väsymyksen kotimatkalla(AnDy @ Elo. 13 2007,13:34) kirjoitti
.
Busa K8
Eilen tuli otettua tirsat telkkaria katsellessa, tänään on muutenkin veto pois onneksi olen lomalla![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Toivottavasti työkaverit ei joudu herättelemään sua. Se ei todellakaan ole kovin helppoa(Petri12r @ Elo. 13 2007,14:21) kirjoitti
![]()
Kaikkihan tuntuu vetävän elämänsä parasta kautta....
Näitä lukiessa tuntuu siltä että oma olo on ihan kohtuullinen!Mutta kyllä se illalla taitaa uni maistua, sen verran tuli viime yö liskojen kanssa biletettyä...
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Onkohan TÄMÄ tuo sama .. tai edes sukua ..(Jassu @ Elo. 12 2007,21:42) kirjoitti
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Oli ihan niin riemukas reissu, että pakko vaihtaa nickiä! *![]()
....on muuten saanut asiakkaat tänään yllättävän huonoa palvelua......
oli eilen jotenkin kauhunsekainen automatka. Peikot jahtasivat aina turkuun asti. Kotona helpotti.
Terveisin ex-leego!
Ex hippi!
Ei kai ny sentään peikot... ehkä ne oli vaan ne loput turkulaiset? Muistuttavat epäilyttävän paljon peikkoja, ainakin tämmösten reissujen jälkimainingeissa.(Baby Jesus @ Elo. 13 2007,15:58) kirjoitti
![]()
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Vaikka yleensä olen ollut Matin kanssa samaa mieltä elämänviisauksissa, niin nyt rohkenen epäillä väittämää, että elämä olisi ihmisen parasta aikaa(Ace @ Elo. 13 2007,15:09) kirjoitti
![]()
premier
emeritus
Noista peikoista puheenollen. Meinasin ajaa hämeenlinnassa ojaan, kun kaistaa vaihtaessa oli ilmestynyt kotilo kuolleeseen kulmaan. Muutenkin oli vähän pelottavaa posottaa motaria menemään, kun valoja vilkkui siellä täällä.![]()
![]()
premier
emeritus
Kiitos ja anteeksi täältäkinNaama kipee nauramisesta ja kroppa huutaa leipää univelan takia
Kivaa oli! Isot Kiitokset järjestäjille!!
300 km:n kotimatkasta reilu 200 km kunnon vesisateessa, jee
![]()
"Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"
"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
Ei mikään ihme, et oli peikkoja! Sillä hmm.. autolla. *(Baby Jesus @ Elo. 13 2007,17:58) kirjoitti
Ihanan notkeeta..
Meilläkin oli tuo la-su ilta vähän rauhallisempi. Tuli sitä vähän riehuttua pe-la-yönä, minkä tiesi siitä, että sekä pää, että polvi oli kipee aamulla, mut sama se.. Kerranhan tässä eletään. DJ Jollekin(ei voi tietää nimee) kiitos legendaarisen biisin soitosta.
Erään tiettyä titteliä voisi tarkastaa.. Ei näkyny tanssilattialla, vaikka maine vaatii ja nimi velvoittaa ja käytiin erikseen pyytämässäkin.. *
Anyways, kiitokset taas järkkäreille ja kaikille paikalla_olioille_, oli kivaa!
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
No ei sulla sitten ne rahat ihan loppu ollukaan.. kun piti jo ajellakin 'taloudellisesti' *(premier @ Elo. 13 2007,14:21) kirjoitti
![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16