Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Sattusin tos äsken huomaan et hontan toine etupumppu on ruennu itkeen... Varmaa lie stefa menny mut kertokaas kannattasko noi vaihtaa samoil lämmöil molempii putkii vai tyytyä vaa hajonneen uusimiseen???
  2. #2
    Laitettu molemmat putket samoilla tulilla.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  3. #3
    Lainaa (syntax error @ Kesä. 24 2007,20:29) kirjoitti
    Sattusin tos äsken huomaan et hontan toine etupumppu on ruennu itkeen... Varmaa lie stefa menny mut kertokaas kannattasko noi vaihtaa samoil lämmöil molempii putkii vai tyytyä vaa hajonneen uusimiseen???
    Sinuna remppaisin molemmat samalla kertaa kun kerran vermeet ottaa esille ja työhön alkaa. Se toinen alkaa kumminkin vuotamaan ihan kohta. Perustan edellisen väitteen *siihen tunnettuun murphys law ajatukseen ja omaan kokemukseen.
  4. #4
    molemmat,,,ehdottomasti
    CEEBEEEX
  5. #5
    Ennen kuin alat purkaa, kokeilepa ensin tätä: Ota pölytiiviste päältä ylös vaikka puukon terän sivulla nostaen, varo naarmuttamasta liukuputkea. *Noin 0,15 mm:n paksuisella rakomitan liuskalla, jonka työnnät tiivisteen ja putken väliin, niin syvälle kuin mahtuu, kierrät instrumentilla putken ympäri pariin kertaan, nostaen välillä ylös, ja pyyhi liuskan reunaan tarttunutta likaa pois. Käytä reilusti liukuainetta, esim. CRC:tä. Kannattaa varmistaa myös, ettei liuskan reunassa ole teräviä purseita jotka voisivat leikata tiivistyshuulen reunaa. Kevättalvella näiltä sivustoilta saadulla vinkillä olen saanut kerrotulla menetelmällä kahdesta pyörästä teleskoopin vuodon täysin loppumaan. Ensimmäisen korjauksesta on aikaa pari kuukautta ja muutama tuhat kilometriä ja putki on yhä kuiva. Ei maksa paljon, ajassa eikä vaivana!
    Historiaa et voi muuttaa. Tästä, tai tulevista päivistä saatat onnistua tekemään vaikka kuinka hyviä, niin
    itsellesi kuin ympärillesi!
  6. #6
    remppaa molemmat.itse irrotin putket kotosalla ja pajalla touhusivat öljyt ja stefat.Ei ollut paha saatikka edes hinnakas rasti..ja tuli jämäkkä keula böödiin..
    Hölömö mutta Innokas
  7. #7
    ObiVanKenobi
    Suosittelen laittamaan suoraan Hondan alkuperäisosat, itellä bladessa nyt kolmannet stefat menossa kuukauden sisään. Nyt orkkikset ja toistaiseksi näyttää kestävän..
  8. #8
    Ehdottomasti molemmat, uudet oilit pumppuihin ja kyl tulee hyvä. Vaihto aika noin pari tuntia tupakoineen ku itte vaihtaa.
  9. #9
    joo molemmat vaihtoon ja samalla öhlinsin vieterit eteen.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  10.  
  11. #10
    Lainaa (Twini-Wingi @ Kesä. 25 2007,08:06) kirjoitti
    Ennen kuin alat purkaa, kokeilepa ensin tätä: Ota pölytiiviste päältä ylös vaikka puukon terän sivulla nostaen, varo naarmuttamasta liukuputkea. *Noin 0,15 mm:n paksuisella rakomitan liuskalla, jonka työnnät tiivisteen ja putken väliin, niin syvälle kuin mahtuu, kierrät instrumentilla putken ympäri pariin kertaan, nostaen välillä ylös, ja pyyhi liuskan reunaan tarttunutta likaa pois. Käytä reilusti liukuainetta, esim. CRC:tä. Kannattaa varmistaa myös, ettei liuskan reunassa ole teräviä purseita jotka voisivat leikata tiivistyshuulen reunaa. Kevättalvella näiltä sivustoilta saadulla vinkillä olen saanut kerrotulla menetelmällä kahdesta pyörästä teleskoopin vuodon täysin loppumaan. Ensimmäisen korjauksesta on aikaa pari kuukautta ja muutama tuhat kilometriä ja putki on yhä kuiva. Ei maksa paljon, ajassa eikä vaivana!
    Kiitän avusta arvoisat orgilaiset... Täytyy varmaan tota temppua kokeilla eipä tuos mitää menetäkkään ja vaihtaa sitten uuret kunha talon teolta kerkee...