Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    On harkinnassa vaihtaa ite jakoketju ja koskaan sitä en ole tehnyt,onkohan miten hankala homma.
  2. #2
    Tossa mopottimessa aika helppo vaihtaa koska ketju on koneen päädyssä, eikä tarvii purkaa koko kone palasiks. Ite vaihdoin kaverille samanlaiseen cebariin joskus about 4-5 vuotta sitten mutta muistaakseni oli aika simppeli operaatio jos olet vähänkin ruuvannut noita mopottimia ennen?
  3. #3
    Joo helppo nakki
    ja niitä nokkaakseleita ei kannata sen ketjunvaihdon takia
    irroitella jos ei tarvi venttiilin välyksiä säädellä.
    mahtuu tulemaan välistä ku irroittaa ne nokkarattaat vaan päästä.
  4. #4
    joo,jonkin verran oon näpertäny,mut toi ketju on uusi tuttavuus,tekemällä oppii.
  5. #5
    En nyt ole käynyt edes tallissa kurkkaamassa, mutta riittääkö että koneen vaan kippaa alas niin että on takaata vielä kiinni? Vai pitääkö koko motti irrottaa?
  6. #6
    Ei siinä konetta irrottaa tarvi, jäähdytintä löysää ja sivukate+ ehkä tankki+ilmanputsari niin saa venakopan pois.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  7.  
  8. #7
    Lainaa (J.V. @ Kesä. 24 2007,22:52) kirjoitti
    Ei siinä konetta irrottaa tarvi, jäähdytintä löysää ja sivukate+ ehkä tankki+ilmanputsari niin saa venakopan pois.
    Juuri noin: venttiilikoppa irti, oikeapuolimmainen poski irti, ajoitusmerkit kohdalle, kiristin irti ja sit vaan ketjun irti ja uusi paikalleen. Ja niin kuin joku mainitsi niin nokat ei tarvii irroittaa vaan ketju tulee välistä jos irrottaa ketjupyörät. Jäin se muistaakseni meni vaikka onkin vuosia mennyt siitä kun viimeksi tein ton homman?