Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Hellurei,

    XX:n ajovalosta alkaa olemaan jo kirkkaus kaukana ja ajattelin tässä jossain vaiheessa pistää uuden tuikun sisään. Manuaali sanoo että yläkatteet pitää riisua pois moista operaatiota varten. Onko näin vai pystyykö homman tekemään ilman katteettomuutta...

    Hyvää juhannusta kaikille ja turvallisia kilometrejä!

    -t-
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  2. #2
    Polttimoa tarkoitat kai kuitenkin? Lyhyt on se ylempi. Käsiksi pääsee kun irroittaa mittariston vieressä/alla olevan(t) mustan(t)päälipanelin(t). Kaksi kateruuvia ja kaksi nastaa jos molemmat nappaat pois.. Ehkä riittää jos toisen vaan ottaa, mutta minusta helpompi on irroittaa molemmat panelit. Ahdastahan tuolla on silti, mutta sitten jo käsikopelolla onnistuu.



    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  3. #3
    Katso manuaalista...

    Onnistuu, ilman purkamista, jos on gynekokoiset handut...

    Ei ole tosin ihan helppoa ja vaivatonta. Mulla meni n½h vaivaisen polttimon vaihdossa
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  4. #4
    Täytyy purkaa musta muovipaneeli tankin ja sivukatteen välistä. Käyttöohjekirjan mukaan riittää vasemmanpuoleisen muoviläpyskän purku, mutta suosittelen molempien purkua, mahtuu kädet paremmin. Pari mutteria ja yksi vetonasta per puoli pitää irroittaa. Ja sitten kärsivällisyyttä näpertämiseen.
    Erilainen "nuori".
  5. #5
    Lainaa (Sini-68 @ Kesä. 24 2007,13:06) kirjoitti
    Täytyy purkaa musta muovipaneeli tankin ja sivukatteen välistä. Käyttöohjekirjan mukaan riittää vasemmanpuoleisen muoviläpyskän purku, mutta suosittelen molempien purkua, mahtuu kädet paremmin. Pari mutteria ja yksi vetonasta per puoli pitää irroittaa. Ja sitten kärsivällisyyttä näpertämiseen.
    Juuri näin. Yläpuolelta molemmat suojat pois, että saa kumi tiivisteetkin vielä kunnolla paikoilleen.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  6. #6
    Yes. Näinhän se meni. Kiitos vain vinkeistä! Oikea käsi sai kyllä olla mielenkiintoisissa asennoissa lähivalojen polttimoa vaihdettaessa, kaukovalohan meni ihan heittämällä.

    Vähän aikaa ihmettelin niiden "lisäkantojen" perään mutta yhtä kaikki, nyt on uudet +50% kirkkaammat lyysarit paikoillaan.

    Oli muuten melkoinen ero uusien ja tieskuinkavanhojen polttimoiden valotehossa.

    Turvallisuus on pienistä asioista kiinni...
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  7. #7
    Hyvä, että onnistui. Ja kyllä ne tehokkaat valot ovat tärkeä asia.
    Erilainen "nuori".
  8.  
  9. #8
    Lainaa (strider @ Heinä. 12 2007,08:56) kirjoitti
    Vähän aikaa ihmettelin niiden "lisäkantojen" perään mutta yhtä kaikki, nyt on uudet +50% kirkkaammat lyysarit paikoillaan.
    Varauduhan kohta uuteen vaihtoon.. ei vaan toivottavasti kestää nuo polttimot. Autosa on vaan vähä huonoja kokemuksia noista +xx% ajovaloista. h4:t kesti noin puoli vuotta ja poks. Pitkisä olevat h1:t on kyllä kestäneet. Oiskohan nyt kolmatta vuotta paikoillaan.
    Vois kyllä harkita omaanki pyörään ainakin pitkille tuommosta kirkkaampaa polttimoa, ei oo kovin häävi tuo nykynen valoteho.
    CBR 1100 XX -04