Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Tuli ostettua 69tkm. ajettu -84 vuoden 750gpz ja kun halvalla sai niin ongelmia tuli tietenkin kaupan päälle.Eli,rallattaa tyhjäkäynnillä ja käy epätasaisesti.Ensimmäiseksi tulee mieleen jakoketju ja voiko sitä ehkä kiristää ja miten,vai onko ominaisuus josta ei pääse eroon?Mikä on bensahanan toimintaperiaate eli milloin se on kiinni kun näkyy vain tekstit on ja res?Vanha omistaja sanoi että ei saa jättää auki tai valuu bensat koneeseen..??Onko ominaisuus vai vika että etupää hakee varsinkin mutkissa aika voimakkaasti?Ja kun ei ole tietoa juurikaan koko laitteesta niin mitä pitää huomioida ja kolmanneksi mistä saa järkevästi osia.Ajattelin huoltaa ja jostain olisi lähdettävä liikkeelle...muuten kyllä kulkee ja käy ihan hyvin mitä nyt tiuhat välitykset hiukan ihmetyttää..
    Siis 84 vuodelta?, 23 synttärit tänä kesänä. Varmaan kannattaa tsekata kaikki kulutusosat ja käyttää asiantuntevassa huollossa/kaverilla. Pienet kilsat, ku jakaa vuosilla.
    Tosiaan käytä huollossa, hommat selvii.
    Hyviä ajeluja ja juhannusta
    Niin mutta kun on kaiken itse oppinut tekemään..Mielellään tuonkin laittaisi.Ideana minulla on että itse tekisi kuin terapiatyönä,autot ei jaksa enään kiinnostaa niin tällainen tuntui sopivalta.Ihmettelinkin kuin on hyvin säilynyt vaikka ikää onkin.Mikä on jakoketjun kohtalo näissä,venyykö,meneekö poikki vai sekoaako jako?Eihän näitä nyt saisi miettiä mutta ostos on vasta muutaman tunnin vanha..juhannuksia.

Niin ja latauksen vilkkuvat valot vilkuttaa kokoajan vaikka pyörä lataakin...Bensamittarin logiikan tajusin jo,pylväiköstä puuttuvat palkit osoittaa tason kaiketi?

Taitaa haynes olla paras apu näihin...
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Hienoa että osa porukkaa ajelee vanhemmallakin kalustolla, itse huollettuna saat varmasti luotettavan ajokin tuosta Kawasta. Parhaat vinkit ja jutut löytyy tuolta meidän sivuilta, tervetuloa mukaan.
    http://kawazi.net/
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
    mulla oli sama mopo aiemmin ja kyllä se piti sellaista rallatusta ja rohinaa+kolinaa että meinas hävettää mutta en mä sille tehny pitkään aikaan muuta kuin ajelin aivan normaalisti eli reippaasti ja hyvin toimi!
    sitten vaihdatin siihen jakoketjun eikä äänet muuttunut millään lailla.
    sanovat tuota kawaa sepelimyllyksi ja siltähän se kuulostaa.
    jakoketjun kiristäjää voi vähän modailla/jatkaa kun on hiukka lyhyt jo alkuperäisenä.
    löytyy siihen valmiina joku kiristinsetti mikä on pitempi,en vaan just muista mistä,koitan ettiä...
    ja tuo Haynesin manuaali löytyis multa jos on tarvetta...
    KawasakiVn1600
    HondaVtr1000
    SuzukiVz800
    Aprilia650 *2
    KawaKlx250
    YamahaXJR1200
    KawaZ750 *2
    KawaVN800
    ApriliaSL1000
    HondaVFR750
    HondaVF1100C
    KawasakiZZR1100
    SuzukiDr800
    SuzukiGSX1300
    HondaCBR1000 *2
    KawasakiGPZ750
    SuzukiGSX750
    HondaMTX125
    Sellaisen manuaalin kyllä haluaisin ostaa.Koitan lähettää yksityisviestin..Ei se oikeastaan kolise mutta rallattaa ja rahisee tyhjäkäynnillä,kierroksia kun antaa niin hyvin pelittää.Bensahanakysymys muuttuikin muotoon mistä saa kaasareiden korjaussarjan?Ainakin 1 vuotaa läpi,huomattua kun seisoi tunnin (varmaan) bensahana auki ja ei halunnut käydä enään kaikilla pytyillä,bensaa valui ilmansuodatinkotelosta...Bensamittari on edelleen arvoitus,tankki täynnä ja näyttö samanlainen kuin tyhjänäkin.
    Vanhan Kawasakin ostoa puolsi halu ajaa,halpa hinta ja halu tehdä myös jotain käsillään.Tuollaisessa ei montaa liikkuvaa osaa ole mutta on kiva haaste kumminkin,ja kuten sanoin terapiaa pääosin.
    Kysyn vielä että paljonko tuon pitäisi kiertää esim. satasen vauhdissa,tai paljonko tuon pitäisi kulkea?
    Tämän mukaan huiput 216 km/h. Stormilta olen itse kaasareihin hankkinut korjaussarjat. Mulla oli silloin GPz900R.
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
    mulla kierteli 4500 hujakoilla satkun vauhdissa.
    huipuista en tiedä kun en uskaltanu kokeilla...ajominaisuudet nääs/niiden puute...
    KawasakiVn1600
    HondaVtr1000
    SuzukiVz800
    Aprilia650 *2
    KawaKlx250
    YamahaXJR1200
    KawaZ750 *2
    KawaVN800
    ApriliaSL1000
    HondaVFR750
    HondaVF1100C
    KawasakiZZR1100
    SuzukiDr800
    SuzukiGSX1300
    HondaCBR1000 *2
    KawasakiGPZ750
    SuzukiGSX750
    HondaMTX125
  11.  
    Onko minkä värinen/lainen peli. Kait se voi olla jonkun orggilaisen vanha, että osataan antaa ohjeita. Jos sille jotain remontteja on joskus tehty.

gs lc

BMW, askel kohti aikuisuutta..