Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Rupesin ihmettelemään tuota CC-mallia ja mikä siinä maksaa sata tonnia. Onko pyörä oikeasti sadan tonnin arvoinen vai onko siinä vain sitä ns. blinggiä isolla rahalla? Voiko sitä verrata ominaisuuksiltaan esim. saman hintaluokan Desmosedici RR:ään?
    KTM SD -06
  2. #32
    Lainaa (madagi @ Helmi. 20 2008,09:43) kirjoitti
    Rupesin ihmettelemään tuota CC-mallia ja mikä siinä maksaa sata tonnia. Onko pyörä oikeasti sadan tonnin arvoinen vai onko siinä vain sitä ns. blinggiä isolla rahalla? Voiko sitä verrata ominaisuuksiltaan esim. saman hintaluokan Desmosedici RR:ään?
    Ne on pieni sarja Claudion nimikkopyöriä ja varmaankin oikeastikin arvokkaita. Ei mielestäni voi mitenkään verrata oikeaan MotoGP-replikaan. Ihan eri planeetalta nuo kaksi. Desmosedicissä on vastinetta rahalle aivan eri tavalla.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  3. #33
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 21 2008,01:22) kirjoitti
    Lainaa (madagi @ Helmi. 20 2008,09:43) kirjoitti
    Rupesin ihmettelemään tuota CC-mallia ja mikä siinä maksaa sata tonnia. Onko pyörä oikeasti sadan tonnin arvoinen vai onko siinä vain sitä ns. blinggiä isolla rahalla? Voiko sitä verrata ominaisuuksiltaan esim. saman hintaluokan Desmosedici RR:ään?
    Ne on pieni sarja Claudion nimikkopyöriä ja varmaankin oikeastikin arvokkaita. Ei mielestäni voi mitenkään verrata oikeaan MotoGP-replikaan. Ihan eri planeetalta nuo kaksi. Desmosedicissä on vastinetta rahalle aivan eri tavalla.
    Kyllä näin taita olla. CC on tarkoituksella kalliiksi tehty(turhia osia kullasta tyyliin) ja Desmosta nyt on vaan tullut kallis
  4. #34
    Sen sijaan se Tamburiini malli hiilikuitukatteineen yms on tosi hieno. Eikä ihan niin kallis.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  5. #35
    Terve vain uusi MV Agusta F4 1000 -06 kuski ilmottautuu

    Mitäs mieltä porukka tästä päivityksestä -07 ja uudempiin malleihin. Lähinnä ulkonäöllisistä tekijöistä itse pidän edelleen perus puna/harmaata -06 ja vanhempia maalaukseltaan kaikkein kauneimpina. Uusissa rikottu yksinkertaisia linjoja eikä miellytä niin paljoo silmää, mutta makuasioitahan nää on Lisäksi vanha tähtivanne vaan kuuluu agustoihin ja on paljon näyttävämpi kuin uusi musta joka vähän hukkuu vaikka yksipuolisen svingi onkin.

    Tekniikkapuolelta sitten tietenki tehonlisäystä tapahtunut ja brembot yms, olisi kiva päästä kokeilemaan miltä uusi pyörä tuntuu etenkin 312R. Menee kyllä jo niin kalliiksi että turha moisesta kai haaveilla Kokemuksia kenelläkään edes koeajosta?
  6.  
  7. #36
    Lopetellaan tätä topikkia kun tuli joskus aloitettuakin.
    Niin, n. pari vuottahan siinä meni. Kovasti poltteli tuollaisen hankinta, perse ei vaan kestänyt ostaa tuota kaupasta. Vanha pyöräkin meni kaupaksi viime keväänä joten viime kesä olitiin ilman (....siis ilman pyörää ...). Zoomailin f4:sia euroopasta, mutta tarjontaa oli aika vähän ja hinnat käytetyissä kuitenkin myyjän kannalta kohdallaan. Veroja selvittelin monelta taholta ja laskemalla laskien pyörä olisi tullut maksamaan n. 17 t€ rekisteröitynä suomeen. Malli olisi ollut F4 1000 R -06 musta/harmaa. Kävi kuitenkin mäihä, että 312R -08 tuli myyntiin AVK:lle josta sen sitten tammikuussa / -09 ostin itselleni. Lopullisista kustannuksista ei vielä ole tietoa, mutta alustavasti osiin menee n. 2000 € kun vanhat katteet ilmeisesti voi korjata. Maalaukset + teipit siiten päälle. Laitan pyörän kuntoon talven aikana ja tarkoitus olisi katsastaa se huhtikuun loppupuolella.

    Nyt helpotti.......
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12